مدارس گیلان فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس گیلان دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس گیلان فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس گیلان دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس گیلان فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس گیلان دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس گیلان دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از تعطیلی مدارس شیفت صبح برخی مناطق گیلان به علت بارش برف خبر داد.

محمد حسین رمضانی اظهار کرد: به دلیل بارش برف، مدارس تمام مقاطع تحصیلی شیفت صبح در دیلمان و عمارلوی رودبار فردا دوشنبه ۷ اسفند تعطیل است.

رمضانی افزود: همچنین مدارس ییلاقی و سخت گذر املش، رحمت آباد، اطاقور و رحیم آباد و مدرسه ابتدایی ماسوله نیز در شیفت صبح تعطیل می‌باشد.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس در تاریخ ۷ اسفند گفت: فردا آموزش دانش آموزان در این مناطق از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از مدیران مدارس خواست ضمن حضور در مدارش و پیگیری آموزش مجازی از طریق اپلیکیشن شاد، در مدیریت سیستم‌های گرمایشی مدارس اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از آماده‌باش تمام نیروهای شهرداری براساس هشدار سطحی نارنجی هواشناسی برای مقابله حوادث ناشی از بارش برف خبر داد.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفتگو با ایمنا اظهار کرد: با هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش برف ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتری در شهر رشت در روزهای یکشنبه و دوشنبه، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت تشکیل و نیروها چارت‌بندی و شیفت‌بندی شده است و هنگام بارش برف به صورت شیفتی با حضور در مناطق تعیین شده به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی افزود: تمام ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین و تجهیزات برف‌روبی شهرداری بروز رسانی و در هفدهم دی ماه امسال مانور آمادگی ماشین آلات زمستانی در مسکن مهر رشت برگزار شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: علاوه بر آماده‌سازی ماشین‌آلات شهرداری رشت، با صاحبان شرکت‌های بخش خصوصی که در این شهرستان ماشین‌آلات سنگین در اختیار دارند، هماهنگی لازم انجام و قراردادها بسته شده است تا در زمان بارش برف و بحران به شهرداری کمک کنند.

واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه به مقدار لازم نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر و سوخت ماشین‌آلات خریداری و ذخیره شده است، تصریح کرد: به‌منظور آمادگی در زمان بارش برف، تدابیر مناسبی برای پاکسازی و بازگشایی خیابان‌های اصلی و مسیرهای منتهی به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، مراکز خرید و ادارات مهمی همچون برق، آب و گاز پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: به منظور خدمات رسانی مطلوب شهرداری و جلوگیری از کند شدن تردد معابر شهری، شهروندان در هنگام برف‌روبی معابر از پارک خودرو در خیابان خودداری کنند و تخلیه برف‌های موجود در حیاط منازل خود را در هنگام حضور ماشین‌آلات شهرداری انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از همه نیروها و ماشین‌آلات شهرداری و بخش خصوصی با پاکسازی معابر مناطق مختلف شهری مانع از بروز مشکل در تردد وسایل نقلیه شویم و شرایطی فراهم کنیم تا شهروندان بتوانند از لذت این موهبت الهی بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: سامانکده شهرداری رشت در پشت خیابان امام علی (ع) با ظرفیت ۷۰ تا ۸۰ نفر به منظور اسکان موقت افراد بدون مسکن و سرپناه و معتادان کارتن‌خواب آماده شده است و با تماس‌های مردمی با سامانه ارتباطی ۱۳۷ شهرداری، بسیاری افراد بی‌سرپناه در این سامانکده اسکان داده می‌شوند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    اره اقا تعطیله من میگم

  • نازنین

    اره مدیرم کلید میکنه معلم ها بیان مدرسه
    اخه فکر می کنیدچطور بیایم تا مدرسه

  • نازنین

    مجازی شد,یک روز هم این بجه هایبیجارهنمیتونن نفس بکشن,حالا تعطیل می کردی چی می شد

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد