بررسی و مقایسه دو اپ بانکی پرطرفدار صادرات و همراه بانک ملت برای ایفون

آیا اپ‌های بانکی صرفاً به ارائه خدمات بانکی می‌پردازند یا کارکردی فراتر از ابزاری بانکی دارند؟ برای پاسخ به این پرسش‌ها به سراغ دو مورد از بهترین اپ‌های بانکی حال حاضر ایران یعنی همراه بانک صادرات و نسخه جدید همراه بانک ملت برای ایفون خواهیم رفت و قابلیت‌های مختلف و ویژگی‌های متمایز هرکدام را بررسی خواهیم کرد.

بررسی و مقایسه دو اپ بانکی پرطرفدار صادرات و همراه بانک ملت برای ایفون
صفحه اقتصاد -

با گسترش نفوذ اینترنت و رشد فناوری اطلاعات، استفاده از اپ‌های بانکی که مظاهر مدرنیته و دنیای دیجیتال محسوب می‌شود، به شکل فزاینده‌ای در حال افزایش است. به‌طوری‌که تصور زندگی بدون همراه بانک ملت ایفون رایگان و دیگر ابزارهای پرداختی و بانکی بسیار دشوار گشته و وابستگی‌ به این اپ‌های دیجیتالی به حدی شده است که بدون وجود آن‌ها زندگی در تمام سطوح مختلف، از کسب و کار و سرگرمی گرفته تا خورد و خوراک و پوشاک، با دشواری‌های زیادی همراه خواهد شد. اما آیا اپ‌های بانکی صرفاً به ارائه خدمات بانکی می‌پردازند یا کارکردی فراتر از ابزاری بانکی دارند؟ برای پاسخ به این پرسش‌ها به سراغ دو مورد از بهترین اپ‌های بانکی حال حاضر ایران یعنی همراه بانک صادرات و نسخه جدید همراه بانک ملت برای ایفون خواهیم رفت و قابلیت‌های مختلف و ویژگی‌های متمایز هرکدام را بررسی خواهیم کرد.

همراه بانک ملت؛ پاسخی نوین به تمام نیازهای بانکی

بالغ بر ۱۳۵۰ شعبه در سرتاسر کشور دارد و رتبه یکم فهرست برترین بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور در رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران را به خود اختصاص داده است: بانک ملت سال‌هاست که به ارائه خدمات بانکی به ایرانیان مشغول بوده و کارنامه درخشانی را در طی این چهار دهه فعالیت از خود برجای گذاشته و جوایز متعددی را کسب کرده است. این بانک در راستای احترام به وقت ارزشمند مشتریان خود و سهولت‌بخشی دسترسی آن‌ها به طیف وسیعی از خدمات آنلاین بانکی اقدام به انتشار سه اپ مختلف بانکی رمزنگار ملت، برنامه امضای ملت برای ایفون و همراه بانک ملت نسخه ایفون کرده است. در ادامه با این سه اپلیکیشن کاربردی و ویژگی‌های متمایز هرکدام آشنا خواهید شد.

همراه بانک ملت؛ دستیار بانکی شما

چه قصد انجام عملیات مختلفی نظیر انتقال وجه و پرداخت قبوض خدماتی و اقساط تسهیلات بانکی را در سر داشته باشید و چه مدیریت چک‌های صیادی و خرید شارژ و اعتبار اینترنتی، همراه بانک ملت شما را ناامید نمی‌کند. با دانلود برنامه همراه بانک ملت ایفون می‌توانید مدیریت کاملی بر حساب‌ها و کارت‌های بانکی خود داشته باشید و انجام امور مختلفی نظیر دریافت موجودی، مشاهده نمودار گردش حساب، استعلام ۱۰۵ گردش پایانی، پرداخت قبوض خدماتی و تسهیلات بانکی، تهیه شارژ اعتباری و صدور حواله بانکی و بین بانکی را با فشار دادن یک دکمه و در ظرف چند ثانیه انجام دهید. افزون بر این موارد، با دانلود همراه بانک ملت برای ایفون با لینک مستقیم امکان دریافت رمز دوم، درخواست صدور و ابطال کارت بانکی متمرکز ملت و فعال‌سازی/غیر فعال‌سازی کارت بانکی نیز برای شما وجود خواهد داشت. ناگفته نماند که نسخه جدید همراه بانک ملت برای ایفون قادر است خدمات مختلف نوینی را در بخش مدیریت چک‌های بانکی از جمله درخواست دسته چک، استعلام وضعیت چک، تأمین موجودی چک برگشتی و امکان رؤیت وضعیت وصول چک و تعریف شعبه و شخص گیرنده دسته چک را به کاربران گوشی‌های آیفون ارائه دهد.

 

رمزنگار ملت؛ کارآمد در تولید پیوسته رمزهای یک بار مصرف

چنانچه قصد دارید رمز دوم پویای خود را در محیطی امن دریافت کنید، رمزنگار ملت را دانلود و نصب نمایید. مزیت استفاده از این اپلیکیشن در تمهیدات امنیتی مختلفی است که برای کاربران خود در نظر گرفته است. این اپلیکیشن به واسطه فناوری حسگر بیومتریک اثر انگشت خود، از اطلاعات و حریم شخصی شما محفاظت کرده و امنیت شما را در هنگام انجام تراکنش‌های متکی به رمز دوم تضمین می‌کند. بنابراین چنانچه قصد دانلود همراه بانک ملت نسخه ios را داشتید، بد نیست رمزنگار ملت را نیز به عنوان ابزاری مکمل دانلود و نصب نمایید.

111

اپلیکیشن امضای ملت چیست و چه کاربردی دارد؟

در دنیای مدرنی که اکثر امور بانکی به واسطه اینترنت صورت می‌پذیرد، داشتن امضایی دیجیتالی برای  بسیاری از افراد، به ویژه کسانی که وقت کافی برای حضور فیزیکی در شعب بانکی جهت انجام امور مالی را ندارند، ضرورتی انکارناپذیر است. بانک ملت نیز با آگاهی از اهمیت وجود امضای دیجیتالی، اقدام به طراحی و عرضه اپلیکیشن امضای ملت برای ایفون جهت تسهیل دسترسی مشتریان خود به تمام خدمات بانکی تمام دیجیتالی کرده است. با دانلود امضای ملت ایفون و نصب این اپلیکیشن روی گوشی خود قادر خواهید بود امور بانکی مختلفی نظیر افتتاح حساب و صدور کارت بانکی را به سادگی لمس چند دکمه انجام دهید. ناگفته نماند که نصب امضای ملت آیفون امکان دریافت گذرواژه همراه بانک و امضای قرارداد تسهیلات بانکی (فرابانک) را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

نحوه نصب امضای ملت برای ایفون رایگان

دانلود برنامه امضای ملت برای ایفون صرفاً به واسطه نصب بازارچه سیبچه روی گوشی‌های آیفون امکان‌پذیر است، چراکه اپ‌های ایرانی به دلیل محدودیت‌های آمریکا در اپ استور اپل حضور ندارند و برای نصب این اپ‌ها باید برنامه سیبچه را دانلود و نصب کرده و اشتراک ماهانه سیبچه را خریداری کنید تا امکان استفاده پیوسته از این اپلیکیشن‌های کاربردی ایرانی برای شما فراهم گردد. از آنجایی که امضای ملت برای ایفون تحت وب (PWA) کماکان طراحی نشده است، بهره‌وری از مزیت‌های بی‌شمار امضای ملت صرفاً منوط به دانلود و نصب این اپ کاربردی است.

همراه بانک صادرات؛ دستیار همه‌فن‌حریف امور مالی

صادرات نیز همانند بانک ملت، در جهشی بلند و هوشمندانه بسوی بانکداری تمام دیجیتالی، اقدام به عرضه دستیار بانکی اختصاصی کارآمدی به نام همراه بانک صادرات برای ایفون جهت تسریع و سهولت دسترسی ایرانیان به خدمات بانکی الکترونیکی کرده است. این اپلیکیشن از امکانات بی‌شماری برخوردار بوده و از  رابط کاربری جذاب و امنیتی مثال‌زدنی بهره‌مند است. مشاهده مانده حساب و ۱۰ تراکنش نهایی، انتقال وجه کارت به کارت شتابی و بین بانکی به واسطه سامانه پایا و پرداخت تسهیلات بانکی و قبوض خدماتی از  جمله عملیاتی است که با دانلود همراه بانک صادرات برای ایفون رایگان برای کاربران فراهم خواهد گشت. البته باید گفت که همراه بانک صادرات برای ایفون صرفاً به انجام عملیات بانکی اختصاص ندارد، بلکه همانند اپی پرداختی قادر است امور مختلفی از قبیل: شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری، تهیه بسته اینترنتی، اعلام نرخ ارز و نمایش نزدیک‌ترین شعب بانکی به موقعیت مکانی کاربر را به مشتریان این بانک ارائه کند. بنابراین با دانلود همراه بانک صادرات برای ایفون دیگر نیازی نیست برای انجام امور مختلف به شعب بانکی صادرات مراجعه کنید، کافی است وارد بازارچه سیبچه شوید و همراه بانک صادرات برای ایفون رایگان را نصب کنید تا دسترسی پیوسته و سریعی به تمام خدمات اینترنتی این بانک داشته باشید.

 

444

روش دانلود همراه بانک صادرات ایفون

همان‌طور که پیش‌تر نیز بدان اشاره شد، ایران در فهرست کشورهای تحریم‌شده‌ی اپل قرار دارد و امکان دانلود اپ‌های ایرانی در اپ استور وجود ندارد. بنابراین برای نصب همراه بانک صادرات نسخه جدید باید نخست اقدام به نصب بازارچه سیبچه کنید و پس از ثبت دستگاه و خرید اشتراک ۶ ماهه سیبچه می‌توانید همراه بانک صادرات ایفون رایگان را به راحتی در بازارچه سیبچه جستجو و نصب کنید و دسترسی دائمی به این اپ داشته باشید.

سخن پایانی

بیش از یک دهه است که اپ‌های بانکی مسئولیت ارائه خدمات پرداختی و بانکی را در ایران به دوش می‌کشند و نقش مؤثری در تسهیل دریافت خدمات بانکی ایفا می‌کنند. اپلیکیشن‌های بانکی همراه بانک ملت و صادرات نیز که پل‌های ارتباطی این دو بانک برتر کشور با ایرانیان محسوب می‌شوند، با قابلیت‌های بی‌شمار، توانسته‌اند نمونه‌ی بارز اپ‌های بانکی موفق ایرانی و سنگ معیاری برای سنجش کیفیت دیگر اپ‌های بانکی کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد