با صدور حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی صورت گرفت؛

انتصاب مدیرکل ذخایر، سرمایه‌گذاری و املاک سازمان تأمین‌اجتماعی

با صدور حکمی از سوی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، محمد حاجعلی به سمت مدیر‌کل ذخایر، سرمایه‌گذاری و املاک این سازمان منصوب شد.

انتصاب مدیرکل ذخایر، سرمایه‌گذاری و املاک سازمان تأمین‌اجتماعی
صفحه اقتصاد -

مدیریت‌عامل شرکت سرمایه‌گذاری آینده‌ساز، معاونت مالی و اقتصادی شرکت نفت پاسارگاد، معاونت مالی و اقتصادی هولدینگ شمص تأمین و مدیر سیستم‌ها و فن‌آوری اطلاعات شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی از جمله سواق مدیریتی محمد حاجعلی است.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان‌تأمین اجتماعی، متن حکم انتصاب محمد حاجعلی به سمت مدیرکل ذخایر، سرمایه‌گذاری و املاک به شرح زیر است:

جناب آقای محمد حاجعلی

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم اقتصادی و سرمایه‌گذاری، به موجب این حکم به سمت مدیرکل ذخایر، سرمایه‌گذاری و املاک منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رویکردها و اهداف دولت مردمی سیزدهم، از جمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در انجام وظایف سازمانی و تحقق مأموریت‌ها به شرح ذیل همت گمارید:

- کسب اهداف، برنامه‌ها، راهبردها و سیاست‌های مدیریت ذخایر، بهینه‌سازی سرمایه‌گذاری‌ها و مولدسازی املاک در حوزه سازمانی و فرابخشی با رویکرد افزایش سهم سازمان در تولید ناخالص ملی، اشتغال و بهره‌وری منابع و دارایی‌های در اختیار.

- باز طراحی و نظارت بر اجرای راهبرد اصلاح سبد سرمایه‌گذاری سازمان با رویکرد افزایش بهره‌وری و بازدهی منابع و خروج از بنگاه‌داری و نیز توجه ویژه به اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی با رویکردی عدالت‌محور در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب.

- اجرای راهکارهای مؤثر جهت وصول مطالبات از دولت با لحاظ اولویت و قابلیت نقدشوندگی مناسب و بهبود روش‌های وصول مطالبات به‌هنگام از شرکت‌ها، مؤسسات تابعه و سرمایه‌پذیر.

- طراحی و نظارت بر اجرای راهکارهای بهره‌مندی سازمان از ظرفیت‌های بازار پول و سرمایه و به‌کارگیری ابزارهای نوین مالی جهت تحقق راهبردهای سرمایه‌گذاری مصوب.

- طراحی و اجرای راهکارهای مؤثر جهت ایجاد ارزش افزوده در املاک سرمایه‌ای سازمان با اولویت مشارکت و برون‌سپاری امور.

- طراحی و اجرای سند جامع تأمین منابع به منظور تامین کسری نقدینگی کوتاه‌مدت و بلندمدت سازمان.

- انجام سایر وظایفی که در حدود قوانین و مقررات از سوی مافوق ارجاع می‌گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

میرهاشم موسوی

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد