در قالب المپیاد ورزشی "طرح مرشدان" برگزار شد؛

قهرمانی والیبالیست‌های پیشکسوت کارگری در مسابقات سوپرجام تأمین‌اجتماعی

رقابت‌های والیبال بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در دو بخش کارکنان بازنشسته و بازنشستگان کارگری، با برگزاری مسابقات سوپر جام زنان و مردان و برتری تیم‌های والیبال زنان و مردان بازنشسته کارگری و اهدای جوایز تیم‌های قهرمان خاتمه یافت.

قهرمانی والیبالیست‌های پیشکسوت کارگری در مسابقات سوپرجام تأمین‌اجتماعی
صفحه اقتصاد -

در پی برگزاری مسابقات این رشته در قالب جشنواره ورزشی «طرح مرشدان» در دو بخش جداگانه بازنشستگان همکار و بازنشستگان کارگری و مشخص شدن تیم‌های برتر زنان و مردان در هر بخش، مسابقه سوپر جام زنان و مردان این رشته نیز بین برگزیدگان مسابقات ویژه بازنشستگان همکار و بازنشستگان کارگری برگزار شد و زنان و مردان پیشکسوت در قالب تیم‌های والیبال بازنشستگان کارگری در هر دو گروه زنان و مردان بر تیم‌های بازنشستگان همکار غلبه یافتند و کاپ قهرمانی سوپر جام را بالای سر بردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، براساس این گزارش المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی "طرح مرشدان" با هدف ارتقای سطح سلامت روحی، روانی و جسمی بازنشستگان و مستمری‌بگیران، در دو بخش ورزش‌های همگانی (پیاده‌روی جمعی و خانوادگی بازنشستگان) و المپیاد ورزشی، در سال جاری در دستور کار سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گرفت.

در این جشنواره، رقابت‌های بخش المپیاد ورزشی به تفکیک کارکنان بازنشسته و کارگران بازنشسته در دو بخش خواهران و برادران و در رده‌های سنی مختلف برگزار شد و کلیه مستمری‌بگیران اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی با داشتن 45 سال سن به بالا برای خواهران و 50 سال سن به بالا برای برادران، مجاز به شرکت در المپیاد ورزشی بودند.

در سال جاری، با اضافه شدن رشته تیمی والیبال به المپیاد ورزشی بازنشستگان، المپیاد ورزشی برادران در رشته‌های والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال روی میز برگزار شد و المپیاد ورزشی خواهران نیز در رشته‌های والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون برگزار شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد