اصغر افتخاری سرپرست جدید دانشگاه امام صادق (ع) کیست؟

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه اصغر افتخاری سرپرست جدید دانشگاه امام صادق (ع) کیست؟ پرداخته شده است.

اصغر افتخاری سرپرست جدید دانشگاه امام صادق (ع) کیست؟
صفحه اقتصاد -

 

رئیس هیئت امنای دانشگاه امام صادق(ع) طی حکمی اصغر افتخاری را به سرپرستی این دانشگاه منصوب کرد.

اصغر افتخاری سرپرست دانشگاه امام صادق (ع) کیست؟

آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه امام صادق(ع) طی حکمی اصغر افتخاری را به سرپرستی این دانشگاه منصوب کرد.

اصغر افتخاری کیست؟

اصغر افتخاری (متولد ۱۳۴۷) دانش آموخته دکترای دانشگاه امام صادق علیه السلام به سال ۱۳۸۲ در رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی -گرایش جامعه شناسی سیاسی- است. حوزه مطالعاتی ایشان «جامعه شناسی سیاسی ایران» و «مطالعات امنیتی» می باشد. تاکنون بیش از ۶۰ عنوان کتاب (اعم از تالیف و ترجمه)، تعداد ۷۰ عنوان مقاله (پژوهشی و یا ترویجی)، و بیش از ۱۵۰ عنوان مقاله تخصصی از ایشان منتشر گردیده است. عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد افتخاری «رابطه عقلانیت با توسعه سیاسی» (به راهنمایی آقای دکتر محمود سریع القلم) و رساله دکتری ایشان «مصلحت و سیاست در اسلام» (با راهنمایی مرحوم آیت الله مهدوی کنی) می باشد.

افتخاری «نظریه پرداز حوزه امنیت اجتماعی» بوده و نظریه ایشان با عنوان «نظریه اسلامی امنیت اجتماعی شده» در سال ۱۳۹۶ با موفقیت و نمره عالی برگزار و دفاع گردید. همین نظریه متعاقبا در جشنواره بین المللی فارابی به عنوان نظریه برتر ایرانی، شناخته و انتخاب گردید. از جمله سوابق اجرایی افتخاری می توان به ریاست مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق علیه السلام، دبیر کمیسیون معارف اسلامی و علوم انسانی و هنر شورای عالی عتف، ریاست مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، معاونت پژوهش پژوهشکده مطالعات راهبردی، و ریاست دانشکده معارف سلامی و علوم سیاسی اشاره داشت.

پیشنهاد سردبیر

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد