چگونه بفهمیم چقدر حجم اینترنت ایرانسل داریم؟

در اینجا بهترین و ساده‌ترین روش برای گزارش‌گیری از وضعیت یک بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل را خواهیم آموخت.

چگونه بفهمیم چقدر حجم اینترنت ایرانسل داریم؟
صفحه اقتصاد -

سیم‌کارت‌های تی‌دی‌ال‌تی قابلیت تماس و پیامک ندارند؛ پس نمی‌توانید با کدهای دستوری یا ارسال پیامک، میزان مصرف حجم اینترنت یا باقیمانده و زمان اتمام بسته را ببینید.

به همین دلیل بسیاری از کاربران اینترنت TD-LTE دقیقا نمی‌دانند چگونه باید حجم باقیمانده یک بسته اینترنت را مشاهده کنند.

بهترین و ساده‌ترین روش برای گزارش‌گیری از وضعیت یک بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل، مراجعه به سرویس «ایرانسل من» است. مراحل کار به شرح زیر است:

آموزش مشاهده باقیمانده بسته TDLTE ایرانسل

۱- وارد سایت ایرانسل من شوید.

۲- در بالا گوشه سمت چپ یکی از گزینه‌های «نسخه وب» یا «دانلود» را انتخاب کنید. در نسخه وب می‌توانید از طریق مرورگر وب وارد سرویس ایرانسل من شوید ولی اگر روی گزینه «دانلود» بزنید؛ به پایین سایت امده و باید یکی از نسخه‌های اندروید یا iOS اپلیکیشن ایرانسل من را نصب کنید.

پیشنهاد ما نصب اپلیکیشن ایرانسل من است تا همیشه و به آسانی در دسترس شما باشد.

۳- اگر تصمیم گرفتید از «نسخه وب» ایرانسل من استفاده کنید؛ وارد سایت my.irancell.ir شده و باید شناسه سیم‌کارت TD-LTE خود را وارد کنید.

باقیمانده بسته 1

اگر شماره اینترنت ثابت خود را نمی‌دانید؛ در زیر باکس وارد کردن شماره تلفن همراه یا شناسه اینترنت ثابت (TD-LTE) می‌توانید روی گزینه «شماره اینترنت ثابت را فراموش کردم» بزنید.

۴- چون سیم‌کارت‌های تی‌دی‌ال‌تی ایرانسل قابلیت دریافت پیامک ندارند؛ باید گزینه «دریافت رمزعبور ایرانسلی» را بزنید.

برای دریافت رمزعبور باید شناسه اینترنت ثابت را داده باشید تا رمزعبور به شماره موبایل داده شده در زمان ثبت‌نام ارسال شود.

باقیمانده بسته 2

۵- با دریافت رمزعبور ایرانسلی می‌توانید وارد سرویس ایرانسل من شوید و باقیمانده بسته اینترنت TD-LTE، تاریخ دریافت و اتمام بسته، میزان حجم مصرف شده بسته و اطلاعات دیگر را مشاهده کنید.

۶- اگر اپلیکیشن ایرانسل من را نصب کردید؛ باز همین مراحل را طی می‌کنید و با یک بار لاگین کردن به برنامه می‌توانید برای همیشه فقط با اجرای برنامه، اطلاعات مربوط به اینترنت تی‌دی‌ال‌تی خود را ببینید.

باقیمانده بسته 3

اپلیکیشن ایرانسل من علاوه بر اینکه باقیمانده حجم و تاریخ اتمام سرویس را به شما می‌گوید؛ چندین ویژگی و قابلیت دیگر مانند خرید بسته‌های جدید، گرفتن تخفیف‌ها و اطلاع از جشنواره‌های تخفیفی ایرانسل را هم شامل می‌شود.

مشاهده باقیمانده بسته اینترنت TDLTE شرکت‌های دیگر

اگر سیم‌کارت TDLTE از شرکت‌هایی غیر ایرانسل دارید؛ مثلا از وینکس یا تک‌نت یا پیشگامان و … اینترنت تی دی گرفتید؛ برای مشاهده باقیمانده بسته اینترنت خود، کافی است به سایت این شرکت‌ها مراجعه کنید:

۱- ابتدا، برای خود یک اکانت یا حساب کاربری در وب‌سایت شرکت ارائه‌دهنده سیم‌کارت TD بسازید و بعد وارد پنل کاربری خود شوید.

۲- در پنل کاربری، می‌توانید باقیمانده بسته اینترنت TD، باقیمانده زمان بسته و قرارداد، بسته‌های تمدیدی یا تخفیف در جشنواره و بسته‌های خرید حجم را ببینید و به راحتی همه‌چیز را مدیریت کنید.

برای مثال، باقیمانده بسته اینترنت TD LTE وینکس در وب‌سایت این شرکت:

باقیمانده بسته 4

مشاهده باقیمانده اینترنت TD از طریق پنل کاربری مودم

سومین روش دریافت گزارش مصرف اینترنت TD LTE و مشاهده باقیماند حجم بسته، از طریق پنل کاربری مودم است.

مودم‌های سیم کارتی، معمولا یک بخش نمایش دهنده میزان مصرف اینترنت دارند که با نام‌هایی مانند Use Internet و Data Uses آن شناخته می‌شوند.

هنگامی که یک بسته اینترنت می‌خرید؛ وارد این بخش شوید و آن را صفر کنید تا در دفعات بعدی، بتوانید مشاهده کنید چقدر اینترنت مصرف شده است.

برای مثال، در مودم هواوی HWS33 بخش Data Uses می‌توانید میزان مصرف اینترنت ماهیانه را مشاهده کنید:

باقیمانده بسته 5

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد