زمان پخش و تکرار سریال ترور از شبکه یک سیما

ترور سریالی است که از دو سال پیش مراحل پیش ساخت آن مطرح شد تا آماده شود آمده پخش می باشد.

زمان پخش و تکرار سریال ترور از شبکه یک سیما
صفحه اقتصاد -

مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم درباره پخش سریال ترور عنوان کردند: کاری که برای اولین بار در رسانه جمهوری اسلامی انجام شده به مینی سریال ۸ قسمتی «ترور» برمی‌گردد که آماده شده و از اواسط دی‌ماه روی آنتن می‌رود. این سریال درست است مستقیم به شخصیت حاج قاسم نمی‌پردازد، اما در واقع اهمیت حاج قاسم در منطقه و شجاعت و زکاوت فرماندهی این سردار بزرگ را در جای جای سریال مطرح می‌کند.

رئیس مرکز سیمافیلم درباره ساخت یک سریال با قالب پرتره و بیوگرافی درباره زندگی حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با کمک و همراهی مکتب سلیمانی ما شاهد یک سریال کامل بیوگرافی از شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم. سالی یک سریال و سینمایی بسازیم هم مخاطب می‌بیند و مسیری که هیچ‌وقت تمام شدنی نیست.

ترور.

زمان پخش سریال ترور

این مینی سریال تولید «مرکز سیمافیلم» است که با مشارک موسسه اندیشه شهید آوینی در 8 قسمت تهیه شده و از هفته آینده روزهای پنج شنبه و جمعه بعد از خبر ساعت 21 از شبکه «یک سیما» به روی آنتن می‌رود

مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم از شروع پخش این سریال در ۱۴ یا ۱۵ دی‌ماه همزمان با سالگرد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

پیش از این نیز مجتبی امینی، تهیه کننده سریال ترور در خصوص تولید این سریال اعلام کرده بود که «ما بیشتر سعی کردیم درباره حاج قاسم، ایدئولوژی و تفکر جهانی صحبت کنیم تا درگیر حاشیه و کاراکتر و شخصیت شویم. ما درباره حاج قاسم کار می‌سازیم، درباره ایدئولوژی جهانی و داخلی نسبت به حاج قاسم حرف می زنیم و سعی کردیم از حاشیه فاصله بگیریم.»

تهیه‌کننده سریال ترور درباره زمان پخش سریال «ترور» که پیشتر اعلام شده بود همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به پخش می‌رسد، نیز توضیح داد که امیدواریم این اتفاق بیفتد و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

ترور

بازیگر نقش سردار سلیمانی

امینی با اشاره به موضوع قصه «ترور» که درباره ترور نافرجام حاج قاسم سلیمانی است، نیز یادآور شده بود که «در قصه «ترور» ما در یک ماموریتی هستیم و به شخصیت حاج قاسم نمی‌رسیم. بازیگری نقش سردار سلیمانی را بازی نخواهد کرد. ما در ده‌ها فیلمی که ساختیم، قهرمان‌های مختلفی خلق کردیم و مخاطب با آن‌ها همذات‌پنداری کرد، به آن‌ها علاقمند شده و آن‌ها را پذیرفت و پیگیرشان بود؛ اما در کارهایی از جنس «ترور» (با موضوع سردار سلیمانی)، مخاطب قهرمان را می‌شناسد، شما نمی‌توانید او را به مخاطب معرفی کنید چون او را می‌شناسد.»

اسامی بازیگران سریال ترور

فرهاد قائمیان، انوش معظمی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ‌چاپ، یدالله شادمانی، با حضور محمدحسین لطیفی، هدایت هاشمی و شهرام ابراهیمی در نقش سبحان با معرفی نانت تومه (بازیگر ارمنی ـ مسیحی) از جمله بازیگران سریال هستند. در این سریال هیچ بازیگری نقش سردار سلیمانی را بازی نمی کند و از فیلم های آرشیوی در سریال استفاده نمی شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد