خلاصه داستان سریال مستوران ۲ + زمان پخش آن

سریال مستوران داستان های جالبی دارد که فصل دوم این سریال نیز ساخته و پخش می شود.

خلاصه داستان سریال مستوران ۲ + زمان پخش آن
صفحه اقتصاد -

فصل دوم سریال مستوران از روز سه شنبه ۲۳ آذر ماه از شبکه یک ساعت ۲۲:۱۵ به روی آنتن رفته است. فصل اول این سریال سال گذشته ۲ تیر ۱۴۰۱ از شبکه یک به نمایش درآمد.

سریال مستوران روایت‌گر ماجراهایی تلفیقی از داستان‌های کهن ایرانی مانند هزار و یک شب، کشکول، گلستان و شاهنامه است که در جایی در ایران حدود پانصد سال پیش، در شهری به نام «مستوران» رخ می‌دهد. مستوران داستانی کهن از افسانه‌های دوران صفویان و غزنویان را روایت می‌کند؛ ماجرایی که در آن با حملهٔ قبیلهٔ وحشیان، کودکی به طرزی مرموز دزدیده می‌شود و مادرش داغدار می‌گردد. او به دنبال راهی است تا به هر قیمت کودکش را پس گیرد امّا موانع زیادی بر سراهش خواهد بود.

این سریال به کارگردانی مسعود آب‌ پرور و سیدجمال سیدحاتمی است.

سریال مستوران2

خلاصه فصل دوم سریال مستوران چیست؟

در خلاصه سریال «مستوران: فصل دوم» آمده است: لطفعلی در سیزدهمین روز فروردین موفق به دیدار «ماه منیر» دختر حاکم مستوران می شود ، این دیدار شروع عشقی زیبا و پر ماجرا است ، غافل از آنکه دختری از کودکی در انتظار او بوده و مردی قدرتمند در رویای رسیدن به «ماه منیر» است این شروع جنگی طولانی است.

بازیگران سریال مستوران 

کاوه خداشناس – بهنام تشکر-رابعه اسکویی-خسرو احمدی -محیا دهقانی-میلاد میرزایی-کیوان گروسی-نسرین نکیسا-محمدصادق ملک و….. بازیگرانی هستند که در فصل دوم به جمع بازیگران موجود پیوستند.

دیگر بازیگران سریال مستوران 2: 

حمیدرضا آذرنگ
نازنین فراهانی
بیژن بنفشه‌خواه
رؤیا میرعلمی
مزدک رستمی
رسول نقوی
الهام جعفرنژاد
علی دهکردی
مسعود آب‌پرور
قربان نجفی
عیسی یوسفی‌پور
علی اصغر کردبچه
صفا آقاجانی
الهه خادمی
حمیدرضا معدن‌کن
حامد محمودی
ریحانه فولادی
صدرعلیمحمدی
مهدیار شایسته

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد