اسامی بازیگران سریال مستوران ۲ و خلاصه داستان آن

با توجه به آماده شدن سریال مستوران در فصل دوم شبکه یک این سریال را در فهرست برنامه های آماده پخش قرار داده است.

اسامی بازیگران سریال مستوران 2 و خلاصه داستان آن
صفحه اقتصاد -

فصل اول سریال مستوران به کارگردانی مسعود آب پرور از دوم تیر ماه از شبکه یک سیما پخش شد؛ و در ۲۶ قسمت به پایان رسید. فصل دوم سریال مستوران که عاشقانه‌ای برگرفته از قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی است، به قلم محمد حنیف به نگارش درآمده است ، کارگردان آن سید علی هاشمی و تصویربرداری آن در شهرک مستوران ادامه دارد.

بازیگران سریال مستوران فصل دوم

کاوه خداشناس – بهنام تشکر-رابعه اسکویی-خسرو احمدی -محیا دهقانی-میلاد میرزایی-کیوان گروسی-نسرین نکیسا-محمدصادق ملک و….. بازیگرانی هستند که در فصل دوم به جمع بازیگران موجود پیوستند.

دیگر بازیگران سریال مستوران ۲: 

حمیدرضا آذرنگ
نازنین فراهانی
بیژن بنفشه‌خواه
رؤیا میرعلمی
مزدک رستمی
رسول نقوی
الهام جعفرنژاد
علی دهکردی
مسعود آب‌پرور
قربان نجفی
عیسی یوسفی‌پور
علی اصغر کردبچه
صفا آقاجانی
الهه خادمی
حمیدرضا معدن‌کن
حامد محمودی
ریحانه فولادی
صدرعلیمحمدی
مهدیار شایسته

مستوران

داستان سریال مستوران

«مستران» تلفیقی از ماجراهایی از داستان‌های کهن ایرانی مانند «هزار و یک شب»، «کشکول»، «گلستان» و «شاهنامه» را روایت می‌کند که در شهری به نام «مستوران» اتفاق می‌افتد. «مستوران» داستانی قدیمی از افسانه های عصر صفویه و غزنوی را روایت می کند. داستان فصل دوم سریال مستوران در ادامه داستان فصل اول روایت می شود.

مستوران داستانی کهن از افسانه‌های دوران صفویان و غزنویان را روایت می‌کند؛ ماجرایی که در آن با حملهٔ قبیلهٔ وحشیان، کودکی به طرزی مرموز دزدیده می‌شود و مادرش داغدار می‌گردد. او به دنبال راهی است تا به هر قیمت کودکش را پس گیرد امّا موانع زیادی بر سراهش خواهد بود.

مستوران2

سریال مستوران چند قسمت است

عطا پناهی تهیه کننده سریال مستوران جزئیاتی از فصل دوم «مستوران» عنوان کرد:

نویسنده فصل دوم «مستوران» محمد حنیف است که قصه شیرین و جذابی را روایت خواهد کرد. این فصل نیز همچون فصل اول و چه‌بسا بیش از آن لبریز از قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی است. بهترین بازخوردهای مخاطبان سریال مربوط به جایی است که ما قصه‌های ایرانی را روایت کرده‌ایم و مردم نسبت به حضور عناصری همچون سیمرغ و دوال پا واکنش مثبت نشان داده‌اند. در فصل دوم هم از این بازخوردها حسن استفاده و آن‌ها را تقویت کردیم. در فصل دوم تعداد زیادی خرده داستان‌های شیرین ایرانی را در دل خط اصلی داستان تنیده‌ایم و در بحث افسانه‌ای هم غافلگیری‌های چشمگیری برای مخاطبان خواهیم داشت.

 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد