زمان پخش سریال بلندترین صدا از شبکه یک + خلاصه داستان و اسامی بازیگران آن

در اینجا به معرفی سریال بلندترین صدا خواهیم پرداخت، علاقمندان به تماشای سریال های خارجی این مطلب را از دست ندهید.

زمان پخش سریال بلندترین صدا از شبکه یک + خلاصه داستان و اسامی بازیگران آن
صفحه اقتصاد -

سریال درام «بلندترین صدا» در حالی ساعت ۱۸ به آنتن شبکه یک سیما رسید که «رعد و برق» بهروز افخمی به تازگی در باکس اصلی سریال شبکه یک قرار گرفته است. این سریال شنبه‌ها تا پنجشنبه‌ها ساعت ۱۸ به آنتن می‌رسد.

«بلندترین صدا» محصول سال ۲۰۱۹ امریکا به کارگردانی توماس مک کارتی است. این سریال درام اقتباسی است از رمان «بلندترین صدا در اتاق» محصول ۲۰۱۴ که به قلم گابریل شرمن نگاشته شده است.

خلاصه داستان سریال بلندترین صدا

داستان این اثر حول محور «راجر ایلز» بنیانگذار و مؤسس فاکس‌نیوز می‌چرخد که با تمرکز بر دهه گذشته است. وی که بدون شک رهبر واقعی حزب جمهوری‌خواه بوده است در حالی به کار خود پایان می‌دهد که با اتهامات و آزار و اذیت زیادی روبرو بوده است.

راجر آیلز برای تشکیل کانال فاکس نیوز به روپرت مرداک مدیر رسانه‌ها پیوست. یک شبکه کامل در ۶ ماه ایجاد شد. کانال فاکس نیاز تلاش دارد تا از سی ان ان عبور کند و شبکه برتر شود، اما با حادثه ۱۱ سپتامبر همه چیز دچار تغییر می‌شود.

با انتخاب اوباما به عنوان رئیس جمهور امریکا، کانال فاکس نیوز دشمنانی پیدا می‌کند. اما راجر شخصی است که هیچ کس به آن شک نمی‌کند. او، یک جوان ۲۵ ساله‌ای که در طبقه بالا به عنوان سردبیر مشغول به کار است را پیدا می‌کند. او انتقام خود را از کاخ سفید می‌گیرد.

- سریال بلندترین صدا

اسامی بازیگران سریال بلندترین صدا

راسل کرو، ست مک فارلن، سیه نامیلر، سایمن مک برنی، آنابل والیس، الکسا پالادینو و نائومی واتس از جمله بازیگران این مجموعه‌اند.

زمان پخش سریال بلندترین صدا

«بلندترین صدا» در 9 قسمت 31 دقیقه‌ای از شنبه 20 آبان ساعت 18 از شبکه یک سیما در حال پخش می باشد.

سریال بلندترین صدا-

عوامل ساخت سریال بلندترین صدا

کارگردان: توماس مک کارتی

آهنگساز: مارسلو زارووس

کشور سازنده: ایالات متحده آمریکا

تهیه‌کننده‌های اجرایی: توماس مک‌کارتی، گابریل شرمن، جیسون بلوم، الکس متکاف، پادرایک مک‌کینلی، مارسی وایزمن، جرمی گلد، لیزا چیسین، راسل کرو

فیلم‌برداری: ایگل بریلد، ویلیام رکسر

تولیدکننده‌ها: ۳دات پروداکشنز، اسلو پونی، بلوم هاوس پروداکشنز

انتشار اولیه: ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ – ۱۱ اوت ۲۰۱۹

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد