بیوگرافی الناز ملک و همسرش / عکس های شخصی سیما در زخم کاری

الناز ملک بازیگر تازه کاری که توانسته با درخشش خود توانایی هایش را ثابت کند، با او در این مطلب بیشتر آشنا خواهید شد.

بیوگرافی الناز ملک و همسرش / عکس های شخصی سیما در زخم کاری
صفحه اقتصاد -

الناز ملک یکی از چهره های جوان و آینده دار سینمای ایران است که به تازگی در سریال نمایش خانگی سقوط ایفای نقش نموده است. الناز ملک پور مشهور به الناز ملک 19 آذر سال 1374 در تهران به دنیا آمد. قد الناز ملک 174 سانتی متر است و حدود 70 کیلوگرم وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی قهوه ای و چشم های به رنگ سبز و راست دست بودنش اشاره کرد. خانواده الناز ملک به ظاهر کم جمعیت است اما اطلاعاتی چندانی از پدر، مادر، تعداد برادر و خواهر و همچنین شغل پدر و مادرش در دسترس نیست.

عکس همسر الناز ملک 

از وضعیت ازدواج الناز ملک اخبار موثقی در دسترس نیست؛ بازیگر نقش آیسان سریال سقوط، در صفحه اینستاگرام خود عکسی به عنوان همسرش منتشر نکرده است.

الناز ملک اهل کجاست

به دلیل آنکه الناز ملک در سریال سقوط به زبان ترکی هم صحبت می کند، برخی تصور می کنند او جزو بازیگران آذری زبان ایران است با این وجود خود بازیگر نقش آیسان، اشاره ای به این مسئله نکرده است.

برخی دیگر هم او را جزو بازیگرانی معرفی کرده اند که اهل تهران است. در واقع به دلیل تازه کار بودن این بازیگر چشم رنگی زن ایرانی و در دسترس نبودن مصاحبه های رسمی از او، هنوز نمیتوان با اطمینان گفت که الناز ملک اهل کجاست؛ برای همین فعلا بهتر است بگوییم، این بازیگر اهل ایران است تا اینکه در آینده ای نزدیک او خود اصالتش را فاش کند.

الناز ملک6

قد الناز ملک 

در مورد قد الناز ملک سوال کرده بودید؛ بازهم باید بگوییم که در این مورد اطلاعات موثقی در دسترس نیست ولی برخی از سایت ها، قد الناز ملک را ۱۷۴ اعلام کرده اند که باز هم خاطرنشان می کنیم نیاز به اطمینان بیشتر در مورد این عدد می باشد و کاملا قطعی نیست.

الناز ملک

ورود الناز ملک به عرصه هنر

الناز ملک از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن می باشد. 

الناز ملک در تئاتر

الناز ملک بازیگر خوش آتیه سینمای ایران از بازیگران تئاتر ایران می باشد که در عرصه تئاتر درخشیده و در چندین نمایش ایفای نقش نموده است، خانم ملک از بازیگران تئاتر ایران است که بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و تاکنون در چندین نمایش چون مکبس به کارگردانی امیر دژاکام نقش آفرینی کرده است.

الناز ملکی، الناز تاریخی، آناهیتا صفی خانی، پروا محزون، پریا سلامی، مریم یوسف، شقایق خاکی پور، شایان یزدان شناس، احمد داوودی، مصطفی غیاثی، محمد آقا علی اکبری، ابوالفضل جمشیدی، حامد پور محمد، ناصر عزتی، عارف عباسی، طاها عابدی، ماهان عابدی بازیگرانی هستند که در این نمایش ۶۰ دقیقه‌ای به ایفای نقش پرداخته اند.

شروع فعالیت الناز ملک

الناز ملک برای اولین بار با بازی در سریال سقوط مقابل دوربین رفت. سریال امنیتی «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده می باشد که پخش آن با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود.

با پخش اولین قسمت سریال نمایش خانگی سقوط، الناز ملک بازیگر کمتر شناخته شده تئاتر که بازی قابل قبولی را در اثر سجاد پهلوان زاده از خود ارائه نموده بود، به شهرت قابل توجهی دست یافت و شناخته شد.

نوازندگی الناز ملک

الناز ملک علاوه بر بازیگری، در عرصه نوازنده نیز فعالیت دارد، این بازیگر در نواختن پیانو و کمانچه مهارت بسیاری دارد و در صفحه اینستاگرام خود بارها هنر نوازندگیش با نواختن قطعات زیبا به رخ کشیده است.

الناز ملک2

فیلم های الناز ملک

الناز ملک تنها در سه سریال نمایش خانگی ایفای نقش نموده است. سریال آنتن در سال 1401 به کارگردانی سید ابراهیم عامریان، سریال سقوط نیز نقش آیسان را ایفا کرده است، دختری که به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است و آیسان و ژاکان در بین راه گرفتار داعش میشوند و این آغاز سرنوشت تلخ آنهاست. در ادامه سریال سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش ماموریت دارد تا این زوج جوان را از اسارت داعشی ها نجات دهد!و سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. سریال زخم کاری 2 ساخته محمد حسین مهدویان در سال1402 .

به نظر می رسد دلیل انتخاب الناز ملک برای بازی در این سریال به جز توانایی در عرصه بازیگری مسلط بودنش به زبان تُرکی می باشد. به جز الناز ملک، بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور و… در این فیلم به هنرمندی پرداخته‌اند.

الناز ملک

الناز ملک زخم کاری

الناز ملک در دومین حضور مقابل دوربین در قامت سیما در سریال زخم کاری ۲ تبدیل به یک بازیگر تمام عیار شده است که در اغلب صحنه‌ها به تنهای بار دراماتیک داستان را به دوش می‌کشد.

سیما در زخم کاری ۲ یکی از زنان جاه‌ طلب و پر قدرتی است که این صلابت در نوع نگاه آن‌ها به زندگی و مردان اطرافشان تعریف می‌شود. اگر در زخم کاری یک سمیرا یکی از زنان برتر سریال بود که توانست با جاه‌طلبی‌هایش روند داستانی را تغییر دهد حالا در فصل دوم حضور سیما در کنار سمیرا شاید تعادل را در میان شخصیت‌های سریال برقرار کرده است و اگر سمیرا تبدیل به یک ضدقهرمان در میان زنان سریال شده است سیما می‌تواند در قامت یک قهرمان تجلی پیدا کند.

سیما همان شخصیتی است که در کنار جاه‌طلبی‌های ذاتی‌اش اما به اصول زندگی و کانون خانواده هم اعتقاد دارد و اینطور نیست که به هر مستمسکی متوسل شود تا بتواند راهش را پیدا کند. از این منظر می‌توان سیما را در مقابل سمیرا قرار داد که از قربانی کردن همسرش هم برای رسیدن به اهدافش دریغ نکرد. اگر سمیرا به وسیله مالک توانست حاج عمو را حذف کند اما سیما رضا شفاعت را قربانی نکرد تا بتواند طلوعی را حذف کند. تلاش سیما بیشتر معطوف به نوعی از نگرش و زیست آبرومندانه است که خانواده را محور قرار می‌دهد و آسیب رسیدن به خانواده را خط قرمز اصلی می‌داند. شاید برای همین نقطه اوج بازی الناز ملک در فصل دوم زخم کاری را در قسمت دوازدهم شاهد بودیم. جایی که سیما با از دست دادن همسرش و نابود شدن دخترخوانده‌اش دیگر توان و مجالی برای ادامه زندگی پیدا نمی‌کرد و همین موضوع او را در قامت یک زن عصبانی و پر از خشم قرار می‌دهد که دیگر انبار باروت است چون تمام آن چیزی که او به آن‌ها دلبسته بود را از دست رفته پیدا می‌کند.

تسلط بازی ملک در نقش سیما آنچنان به حضور این شخصیت جان بخشیده است که حتی بالاتر از شخصیت‌های اصلی سریال به نقطه محرک داستان تبدیل شده است. سکانس رودررویی او با طلوعی و تسلط ملک بر بازی‌اش آنچنان قابل باور است که تمامی حس درون صحنه را به مخاطب منتقل می‌کند. شیمی روابط سیما با شیدا و شهریار در قامت زن بابای جوان و دلسوز با بازی خوب ملک باورپذیر شده است و از این حیث می‌توان گفت سینما و نمایش خانگی یک بازیگر مستعد و کاربلد را در گنجینه خودش دارد که می‌تواند در آینده حرف‌های جدی‌تری در این عرصه بزند.

الناز ملک 5

الناز ملک در سریال آنتن

آنتن سریال نمایش خانگی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان در ژانر طنز و خانوادگی است که بازیگران نام آشنای زیادی در آن بازی کرده اند.

الناز ملک بازیگر کمتر شناخته شده ای که با نقش آفرینی در سریال سقوط این روزها بسیار مشهور شده است، در سریال آنتن نقش یکی از دانشجویان رشته دامپزشکی به نام نیلوفر را ایفا می کند که عشق و عاشقی او با فرزاد حاتمی (ارسلان قاسمی) لحظات بامزه ای را برای مخاطبان رقم می زند.

سریال-آنتن

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد