فال ماهانه آذر ماه ۱۴۰۲

در این مطلب از صفحه اقتصاد فال ماهانه آذر ماه ۱۴۰۲ برای متولدین هر ماه را برایتان آماده کرده ایم که در زیر از نظرتان می گذرد.

فال ماهانه آذر ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

در این مطلب از صفحه اقتصاد فال ماهانه آذر ماه ۱۴۰۲ همراه با فال انبیا را برایتان آماده کرده ایم که در زیر از نظرتان می گذرد.

حمل (فروردین)

در این ماه بعضی چیزها بر وفق مرادتان نخواهد بود و از همین رو سخت برآشفته خواهید شد و فورا همه را محکوم می کنید که چرا آنچه می خواسته اید عیناً انجام نشده است اما باید بدانید که اینگونه به آرامش نمی رسید. باید کمی هم به دیگران حق بدهید و باور کنید که گردش روزگار حساب و کتابی دارد، اگر خدا را باور دارید گله و شکایت معنا ندارد ؛ باید تلاش کنید اما نباید از زندگی طلبکار باشید، پس آرام باشید تا لحظه های زندگی را با شیرینی بگذرانید. دست به کاری هیجان انگیز خواهید زد که روحیه و حالتان را بسیار خوش می کند. برای گفتن یک حرف بهتر است عجله نکنید. تا می توانید در این مورد برای خودتان وقت بخرید. تغییرات مهمی در زندگی شما رخ خواهد داد، به پشتوانه این تغییرات پله های رشد و پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارید. هدیه ای دریافت می کنید که موجب شادیتان می شود.

ثور (اردیبهشت)

شما دارای قلبی مهربان، پاک و انسان دوست هستید ولی بعضی از دوستان و آشنایان قدرتان را نمی دانند و موجبات ناراحتی تان را فراهم می کنند. شما اهداف بزرگی در سر دارید که هر کدام در جای خود دارای ارزش هستند اما باید توجه داشته باشید که راه موفقیت شما ابتدا حفظ ارتباط صمیمانه با مردم و باور داشتن به نتیجه کارها و مسئول بودن در برابر پروردگار است. با توجه به این دو اصل، شما به آرامشی خاص خواهید رسید که بزرگترین نتایج آن زندگی ای آرام خواهد بود؛ به این ترتیب دیگر هیچ موضوع کوچکی باعث ناراحتی شما نخواهد شد. انجام کاری از شما خواسته می شود که از توانتان خارج است. راه چاره ای پیدا کنید و زیر بار نروید. شخصی از در وارد می شود و با خودش خبری می آورد. برای وارد شدن به یک رابطه احساسی بهتر است خودتان را آماده کنید تا تجربیات گذشته را تکرار نکنید. زندگیتان را با تکرار تجربیات گذشته هدر ندهید.

جوزا (خرداد)

در این ماه شرایط زندگی و اتفاقات پیش رو بر وفق مراد شما خواهد بود و به لطف زحماتتان، بی شک شرایطی بهتر از گذشته نیز پیش خواهد آمد. به آنچه که امروز پیش آمده است مغرور نشوید و حتما به نقاط ضعف خود هم بیندیشید و دنبال فرصت هایی برای رفع نواقص خود باشید و دیگر اینکه نسبت به موفقیت های دیگران حسادت نورزید بلکه از شادی و توفیقات دیگران لذت ببرید تا محبوب دل های اطرافیان باشید. موفقیت از آن شماست، بهتر است در محیط کار مشکلاتتان را منطقی و عاقلانه حل کنید. در دروازه را می شود بست ، اما جلوی دهان مردم را نمی شود بست. مراقب اطرافیان باشید تا زیاد در کارتان تجسس نکنند. کافیست به شخصی که بیش از اندازه سوال می کند بگوئید که مسئله به اون مربوط نمی شود. خودتان را از تله برهانید.

سرطان (تیر)

در این ماه ممکن است کمی صراحت لهجه بیش از حد متعارف داشته باشید و اگر اینطور بود، اگرچه دروغ نمی گویید و سخنانتان درست است اما لازم است گاهی بعضی از حقایق را به زبان نیاورید.

(جز راست نباید گفت، هر راست نشاید گفت) . ضمنا در میان اعضاء خانواده شما و یا نزدیکان و همکارانتان کسانی هستند که در گذشته شرایط مادی و شغلی و اجتماعی بهتری داشته اند ؛ شایسته است با آنان هم خوشرویی و خوشرفتاری تان را حفظ کنید ؛ راز داری صفتی نیک است، شما را به آن توصیه میکنیم. در این ماه چیزی که مدتهاست مد نظرتان است خواهید خرید. فردی دوست داشتنی در زندگی شما حضور می یابد که با او احساس آرامش و راحتی خواهید کرد. با تغییر دکوراسیون منزل تنوع در محیط خانه بوجود خواهید آورد. به این ترتیب از احساس خستگی و روزمرگی فاصله می گیرید. صبر و تلاشتان نتیجه می دهد و کاری که به دنبالش هستید با موفقیت انجام می شود.

اسد (مرداد)

در این ماه اهداف ارزشمندی را دنبال خواهید کرد و برنامه های بسیار خوبی برای آینده دارید، اما اخیرا کمی سستی یا تردید در اندیشه تان راه یافته است. کمی دل مرده و غم زده اید و احتمال موفقیت خود را کمتر از آنچه هست، میدانید اما یادتان نرود پایداری و استواری شما موجب موفقیت حتمی تان خواهد شد، فالخونه همچون عاشقی که معشوقش دور افتاده اما میداند که در نهایت به آنچه میخواهد، دست خواهد یافت. نعمت ها و شادی هایتان را با دیگران سهیم شوید. زندگی را با همه خوب و بدش تجربه کنید و از آن لذت ببرید. انجام ندادن کاری شما را از انجام دادنش بیشتر کلافه می کند. یک بار برای همیشه آن را تجربه کنید و خبال خودتان را راحت کنید. تنهائی تان را با هر کس و هر کاری پر نکنید. یه جایی دعوت می شوید. این دعوت را رد کنید.

سنبله (شهریور)

در این ماه دوران سختی ها گذشته و زمان شادی فرا  خواهد رسید و بی شک هنر استفاده از فرصت ها، هنری است که همه کس ندارد و باید به این مسئله خوب بیندیشید تا خوب بهره برداری کنید و  از آن برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید. این ماه پول قابل توجهی به دستان می رسد که اوضاع زندگی را تا حدی تغییر میدهد،فالخونه سعی کنید این تغییر تاثیر خوبی روی خانواده بگذارد و همگی در لذت بردن از آن سهیم بشوید ؛ اگر دچار مشکل شدید با خونسردی موفق به حل آن میشوید. شما انسانی خونگرم و دستگیر هستید و تمام دوستان و آشنایان از شما به عنوان الگویی در رفتار و کردار نام میبرند پس سعی کنید این خصلت زیبا را همچنان در خود حفظ کنید و به دیگران نیز انرژی مثبت بدهید. اگر کسی را دوست دارید، نه تنها به او فکر کنید، بلکه با رفتارتان حرفتان را ثابت کنید. تصمیم منطقی شما را به جایگاه خوب و مطمئنی می رساند. شخصی با قدمی پربرکت به زندگیتان وارد می شود.

فال ماهانه

میزان (مهر)

قدر چیزی را که هم اکنون دارید بدانید ؛ اگر در تلاش برای بهبود شرایط زندگی خود هستید ، تلاش را در تداوم همان مسیر و آنچه که دارید قرار دهید و از این شاخه به آن شاخه نپرید. چشمانتان را فالخونه به نعمت های خداوند باز کنید؛ شما یکی از بزرگترین نعمت ها را دارید ، جفا و ستم است اگر به چیزی جز آنچه دارید و هستید بیندیشید ، البته آرزوهای بهتر به شما قدرت بیشتری میدهد تا بر جهت گیری خود پافشاری داشته باشید و شرایط را بهتر کنید اما یادتان باشد که «جز کوی دوست» نروید! باید آنچه را که وجود دارد محترم بدارید و چشم دلتان دنبال برخی جلوه های زودگذر نباشد. لبخندتان را از عزیزان دریغ نکنید. به دنبال کسی باشید که خاطرتان را عوض می کند وگرنه تنها ماندن ضررش برایتان کمتر است. مثبت اندیشی و امیدواری به آینده در گفتار و رفتار شما هویداست. آینده ای روشن در انتظار شماست. تصمیم مهمی باید بگیرید. پیشنهاد می شود حتما با چند نفر در این زمینه مشورت کنید.

عقرب (آبان)

این ماه موقعیت های پیچیده و جالبی پیش رو دارید؛ از طرفی در حقتان جفا شده و حق با شماست و قدرتان را نمیدانند و از طرف دیگر ظاهرا عزیزی را در سفر دارید یا از عزیزی دور افتاده اید و چشم به راه او هستید و در این هنگام هم به فکرش هستید که انشاءالله به سلامت باز میگردد. فالخونه نکته مهم این است که شما عاشقانه کاری را انجام داده اید و باید همان مسیر را ادامه دهید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید. قدر عشق را بدانید چون تنها ارزش ماندگار زندگی همان عشق است ؛ گرچه در این مسیر عاشقی باید کمی تحمل مشکلات را نیز تحمل کنید ولی در نهایت موفقیت با شماست. یک از رازهای موفقیت این است که بر خود آسان بگیرید تا دنیا به شما سخت نگیرد. در مورد مسائل عاطفی تان شاید بهتر باشد کمی احساساتتان را پنهان کنید و بیش از اندازه هیجان زده نباشید. به زودی برای رفتن به یک سفر برنامه ریزی خواهید کرد. اگر سنگ صبور کسی هستید، راهی پیدا کنید تا آرامشتان را هم حفظ کنید.

قوس (آذر)

در این ماه ممکن است شما دنبال خواسته ای باشید که اطرافیان شما و عرف جامعه آن را نمی پسندند! مانند معشوقی جوان تر یا مسن تر از خودتان، لباسی یا مقامی که در خور شما نیست و خلاصه هر چیزی که عرف جامعه آن را از شما نمیپذیرد. اگر این مسئله را آگاهانه انتخاب کرده اید، فالخونه اشکالی ندارد و بدون توجه به دیگران دنبالش بروید، حرف و حدیث دیگران را به جان بپذیرید و انتظار تایید عموم را نداشته باشید در غیر اینصورت آرامش زندگی تان به هم خواهد خورد ؛ اینک لحظه انتخاب است. تکلیفتان را با کسی که شما را با یک دست پیش می کشد و با یک پا پس می زند روشن کنید. خودتان را بازیچه دست هیچکس نکنید. حتی اگر دلتان گیر است. سعی کنید عاقل باشید. مجبور می شوید خرجی بکنید. نگران نباشید. اتفاقاتی به نفع شما تمام خواهد شد. کافیست به خودتان ایمان داشته باشید تا به امور تسلط پیدا کنید.

برج جدی (دی)

پایداری شما در مسیر صحیح زندگی قابل تحسین است اما توجه داشته باشید که هر انسانی ممکن است خطا کند یا اصلا ممکن است در تشخیص صحیح از غیر صحیح اشتباه کند بنابراین به تحصیل بیشتر علم و استفاده از تجربه دیگران نیازمند می باشد ؛ در این ماه اگر در مسیر علاقه و عشق خودتان نیز به نوعی تجدیدنظر کنیدفالخونه به نتایج بهتری خواهید رسید. تنها نکته مهمی که باید به آن توجه کنید اینکه از مسیر حق و حقیقت دور نیفتید و برای تشخیص این مسیر، مراجعه مستقیم به افراد آگاه و ایجاد ارتباط بیشتر با ایشان را از خود دریغ نکنید. این روزها به دلیل مشغلیات بسیار، زندگیتان آشفته شده و نمی دانید چطور به کارهایتان سر و سامان ببخشید. از دیگران کمک بخواهید و از تجربه شان استفاده کنید. به هر کسی یا هر چیزی بیخودی فکر نکنید. افکار بیهوده را از خودتان دور کنید. شما خلاق و توانا هستید. سعی کنید نظم را به زندگیتان بیاورید و کنترل امور را به دست بگیرید.

دلو (بهمن)

در ماه گذشته بر شما لحظات موفقیت آمیز و فرصت های فراوانی گذشت ولی بنا به دلایلی، قدر آن لحظات را ندانستید. به نظر می رسد اکنون در اندیشه آنچه گذشته است به سر می برید اما به هر حال باید بدانید که نه شما و نه هیچ کس دیگری قدرت نگه داشتن زمان را نداشته و ندارد. در گذشته زندگی کردن به صلاح شما نیست ؛ توصیه ما به شما این است که در این ماه از طریق ارتباط صمیمانه با دیگران دوباره شرایط و فرصت های خوبی را برای خود فراهم کنید و آنچه را در پی آن هستید مجددا به دست آورید؛ صیقل دادن دل و تزکیه باطن، کلید موفقیت شماست. برای خرید یا فروش، هیچکدام عجله نکنید. امروز برای چیزی غصه می خورید که فردا به آن خواهید خندید. بگذرید و به جلو حرکت کنید. فردا به کسی قول داده نشده. بر سر دو راهی ماندن و رفتن هستید. تصمیمتان را بگیرید تا از این برزخ خارج شوید. حرفی خواهید زد که عزیزی را به شدت خواهد رنجاند. به یک سفر می روید.

حوت (اسفند)

این ماه را باید جشن بگیرید زیرا زمان موفقیت شما بسیار نزدیک شده است و شاید هم بتوان گفت که هم اکنون غرق در مقدمات آن موفقیت هستید.فالخونه در ماه گذشته کمی اندوهگین بوده اید و دلتان گرفته بود، پیشامد هایی برایتان ایجاد شده بود که احساس غمی سنگین داشتید اما به شما مژده داده می شود که در ماه جدید زمان غم شما گذشته است. باید از کوته نظری و سطحی بینی چشم بپوشید و بیشتر از گذشته به حقایق توجه کنید ؛ بهتر است زیاد اهل تظاهر نباشید ؛ بگذارید اطرافیان شما حقایق را ببینند با این اوصاف شما را بیشتر دوست خواهند داشت و موفق تر از گذشته خواهید بود. بهتر است همین حالا راهی برای آرامتر بودن پیدا کنید وگرنه با ادامه این روند اطرافیانتان را پراکنده می کنید. فالخونه در این ماه دست از ولخرجی های بیهوده بردارید. بهتر است تا می توانید پس انداز کنید. بزودی به پس اندازتان نیاز پیدا خواهید کرد. باری را از دوش کسی می دارید و مشکلش را حل می کنید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد