پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان ماه

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی فرارسیدن 13 آبان ماه، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت فرارسیدن 13 آبان ماه
صفحه اقتصاد -

متن پیام عادل پیغامی به مناسبت 13 آبان ماه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله سیزدهم آبان ماه در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران، روزی است پر از خاطره های بزرگ که از نقاط عطف تاریخی مردم این سرزمین است. این روز پیش از انقلاب شکوهمند مردم ایران با اجتماع دانش آموزان و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان، یادآور شکست هیمنه دشمنان و مخصوصا آمریکا و استکبار جهانی به‌ دست ملت غیور بویژه دانش آموزان و دانشجویان ایران اسلامی است.

جنگ دشمنان نظام و انقلاب امروز دیگر جنگ در میدان های جبهه و شهادت نیست و در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود را به نمایش می گذارد. دشمنان امروز در پوشش جنگ نرم، نقشه های نامبارکی برای قشر جوان و نوجوان طراحی کرده اند. در چنین وضعیتی «جهاد تبیین» به عنوان مهمترین رسالت در قبال دستاوردهای عظیم انقلاب و حماسه های خلق شده باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و همچنین باید در خاطر داشت که مهمترین مخاطب جهاد تبیین دانش آموزان هستند.

باید در طول سال از هر فرصتی برای نشاط افزایی، آگاهی بخشی و تبیین گری استفاده کرد تابتوان در برابر هجمه های دشمن ایستادگی کرد. همه ما باید در زمینه تربیت دانش آموزانی در شان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تلاش لازم را داشته باشیم تا نسل جدید و جوان جامعه نسلی آگاه و بیدار باشند.

روز دانش آموز امسال در شرایطی فرارسیده است که اتفاقات اخیر در غزه و شهادت کودکان و نوجوانان در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و دانش آموزان ایران اسلامی نیز همسو با آرمان های انقلاب، مهربانی خود را با کودکان غزه و مظلومان دنیا به اشتراک می گذارند و برای رفع استکبار و استعمار و ظلم تلاش می کنند.

در پایان فرارسیدن یوم الله سیزدهم آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به ملت بزرگ ایران اسلامی خاصه عموم دانش آموزان و دانشجویان عزیز میهن اسلامی و جزیره قشم می گویم و موفقیت های روز افزون را برای این عزیزان از خداوند متعال خواستارم.

عادل پیغامی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد