بدشانسی پشت بدشانسی برای تیم یحیی ؛ این ستاره سرخ پوش هم به نفت نمی رسد

پس از امیری، سلمانی و پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی ستاره تیم پرسپولیس هم به بازی مقابل صنعت نفت نخواهد رسید.

بدشانسی پشت بدشانسی برای تیم یحیی ؛ این ستاره سرخ پوش هم به  نفت نمی رسد
صفحه اقتصاد -

پرسپولیس در هفته‌های اخیر با مشکل بزرگی به نام مصدومیت مواجه شده و در بازی‌های اخیر تعداد زیادی از ستاره‌های خود را در اختیار نداشته است. مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی رباط صلیبی پاره کردند.

وحید امیری مدت‌هاست با کشیدیگی همسترینگ مواجه است. میلاد سرلک بعد از چند هفته دوری به تازگی به تمرینات گروهی پرسپولیس برگشته و مهدی ترابی هم بعد از مشکلی که در بازی با النصر برایش پیش آمد، چند بازی پرسپولیس را از دست داد.برای بازی امروز مقابل صنعت نفت پرسپولیس امیری، سلمانی و پورعلی‌گنجی را در اختیار ندارد و حالا خبر رسیده مهدی ترابی هم این دیدار را از دست داده است.

ترابی که بعد ازاتمام مصدومیت مچ پا در دو بازی اخیر به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته بود و از نظر بدنی آمادگی لازم را نداشت، به تازگی دچار سرماخوردگی شدید شده و احتمالا بازی امروز مقابل صنعت نفت را از دست خواهد داد. ترابی جایی در ترکیب پرسپولیس برای بازی امروز ندارد و شرایطش برای بازی بعدی مقابل استقلال تاجیکستان هم مشخص نیست.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد