اطلاعیه رسمی سپاهان در خصوص لغو بازی با الاتحاد / درخواست آنها خارج از مسائل ورزشی بود

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص لغو بازی سپاهان و الاتحاد اطلاعیه ای را صادر کرد.

اطلاعیه رسمی سپاهان در خصوص لغو بازی با الاتحاد / درخواست آنها خارج از مسائل ورزشی بود
صفحه اقتصاد -

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص لغو بازی سپاهان و الاتحاد اطلاعیه ای را صادر کرد.

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند، در پی ترک ورزشگاه توسط تیم الاتحاد و اعلام لغو دیدار سپاهان ایران و الاتحاد عربستان از سوی داور مسابقه، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان لازم می‌داند توضیحاتی را ارائه نماید که متن این اطلاعیه به شرح زیر است: 

1-در ابتدا لازم می‌دانیم از صبر، همت، شور و حال و هیجان فوق‌العاده مردان و زنان هوادار سپاهان که با فرهنگ مثال‌زدنی خود جلوه‌های بی‌نظیری را در ورزشگاه نقش‌جهان خلق نمودند، قدردانی کرده و ضمن دعوت از ایشان جهت حفظ آرامش، اعلام می‌داریم، کلیه حقوق مادی افرادی که بلیت این دیدار را خریداری نموده‌اند، محفوظ بوده و در وقت مقتضی جبران خواهد شد.

2- ورزشگاه نقش‌جهان بارها و بارها از سوی ناظران AFC، فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته مجوز حرفه‌ای بازدید شده و با همین شکل و شمایل مورد تأیید آن‌ها قرار گرفته است، حتی در آخرین بازدید ناظران AFC پیش از آغاز مسابقات آسیایی بار دیگر این ورزشگاه به تأیید آن‌ها رسید.

3- در جلسه هماهنگی مسابقه در روز یکشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱ صبح نیز ورزشگاه نقش جهان برای آخرین بار جهت برگزاری مسابقه تایید و مجوز برگزاری این مسابقه در این ورزشگاه صادر شد.

 

4- باشگاه سپاهان به دلیل ترک ورزشگاه از سوی تیم الاتحاد

عربستان ادله خود را برای شکایت به AFC آماده کرده و در اسرع وقت اقدام قانونی لازم را انجام خواهد داد.

 

ساکت: درخواست الاتحاد خارج از مسائل ورزشی بود

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت و گویی درباره لغو دیدار سپاهان و الاتحاد اظهار داشت: ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان اصفهان بیش از 2.5 سال است که مورد تأیید نمایندگان فیفا، AFC، مجوز حرفه‌ای و سازمان مورد تأیید نمایندگان فیفا، AFC، مجوز حرفه‌ای و سازمان لیگ قرار گرفته و با همین شکل و شمایل و طراحی که امروز شاهد آن بودیم میزبان ده‌ها مسابقه بوده است.

وی افزود: در جلسه هماهنگی مسابقه هم هیچ ابهامی به وجود نیامد و در صورتجلسه این بازی هم چیزی ذکر نشده است. نزدیکی‌های مسابقه مواردی از سوی ناظر مسابقه مطرح شد که توسط الاتحادی‌ها مطالبه شده بود.درخواست آنها خارج از مسائل ورزشی و برخلاف اصولی بود که همه جا مطرح بوده است. 

ساکت خاطرنشان کرد: داور هم بازی را نیمه‌کاره اعلام کرد و ما هم با مستنداتی که داریم سریعاً شکایت‌مان را به AFC اعلام خواهیم کرد.

روزنامه الریاضیه: تصمیم لغو یا تعویق یک بازی معمولاً در پی استفاده از عبارات سیاسی‌، نژادپرستی و دینی گرفته می شود

یک منبع ویژه در AFC گفت‌وگو با روزنامه «الریاضیه» گفت: همانند دیدار الاتحاد و سپاهان، ناظر هیچ دیداری نمی‌تواند بدون تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به لغو مسابقه بگیرد.

ناظر بازی با هماهنگی مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا که در ورزشگاه حضور دارند، یک خط مستقیم بین‌المللی برای تماس با AFC در اختیار می‌گیرد و سپس تصمیم به لغو مسابقه می‌گیرد.ناظر مسابقه دو ساعت زمان دارد تا گزارشی جامع از اتفاقات و مشاهدات خود ارائه کند.

تصمیم لغو یا تعویق یک بازی معمولاً در پی شرایط اضطراری مانند زلزله و سیل یا مقاومت مقابل حذف عبارات سیاسی، نژادپرستی و دینی گرفته می‌شود.

 

 

 

پیشنهاد سردبیر

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد