دهمین سالگرد ازدواج علیرام نورایی و صبا تاجیک

علیرام نورایی متولد ۱۸ فروردین ۱۳۵۶ در تهران می باشد و به جز بازیگری سابق اجرا در تلویزیون را دارد و رزمی کار نیز می باشد و در سال ۱۳۸۹ با مدل مشهور صبا تاجیک ازدواج کرد و به تازگی دهمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفته اند.

دهمین سالگرد ازدواج علیرام نورایی و صبا تاجیک
صفحه اقتصاد -

بازیگر سریال محرمانه که به همراه همسر مدلش سال هاست زندگی عاشقانه بی حاشیه ای را تجربه می کنند به تازگی دهمین سال با هم بودنشان را جشن گرفته اند.

سالگرد ازدواج علیرام نورایی

علیرام نورایی متولد ۱۳۵۶ تهران، فارغ التحصیل رشته کامپیوتر از دانشگاه جهاد است. وی از سال ۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد و همچنین فعالیت سینمایی خود را در سال ۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی «گرگ و میش» آغاز نمود.

از دیگر فعالیت های وی می توان به حضور در تئاتر های مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه های تلویزیونی اشاره کرد.

این بازیگر به تازگی دهمین سالگرد ازدواجش را در کنار همسر مدلش صبا تاجیک جشن گرفته و تصویری از این مراسم در فضای مجازی منتشر شده است.

وی  از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم «گرگ و میش» برای اولین بار در سینما حضور یافت. از دیگر فعالیت‌های نورایی در سال‌های ابتدایی ورودش به عرصه هنر می‌ توان به حضور در تئاترهای مختلف، فیلم‌ های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی اشاره کرد.

بازیگر سریال محرمانه

سریال ۲۴ قسمتی و پر بازیگر «محرمانه» در ژانر جنایی علمی تولید مشترک صداوسیما و مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی می باشد.

«محرمانه» به تهیه‌ کنندگی سید رامین موسوی، کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی مهدی حمزه در بستر داستانی، روایتی واقعی است از پیشرفت‌ های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی که توطئه مغرضانه دشمن را در بر دارد تا با ایجاد اختلال، مانع از دست‌یابی ایران به موفقیتی بزرگ شوند…

در سریال پُربازیگر «محرمانه»، بازیگرانی چون: حسام محمودی، لاله اسکندری، علیرام نورایی، نسیم ادبی، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، ایرج نوذری، علیرضا جلالی تبار، احسان امانی، نیما شاهرخ شاهی، احمد شبروی جرف، رحیم نوروزی، رضا توکلی، سیامک قاسمی، سولماز حصاری، رویا میرعلمی، مریم کاویانی، مرتضی کاظمی، الهام طهموری، کمند امیرسلیمانی، بهزاد داوری، علی جلالی، اسرافیل علمداری، امیر بخشی، مجید شهریاری، محدثه قبادی و علی مسلمی حضور دارند.

دهمین سالگرد ازدواج علیرام نورایی

علیرام نورایی در سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۳ ساله بود با صبا تاجیک  مدل ۲۲ ساله ازدواج کرد و اکنون این زوج دوست داشتنی یک فرزند پسر به نام نویان هستند که دو ساله است و به تازگی دهمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفته اند.

مصاحبه آقای بازیگر درباره همسرش

او در این باره می‌گوید: چند سالی که است متاهل شده ام و زندگی خیلی خوبی دارم. امیدوارم چشم نخوریم.  همسرم هنرمند نیستند اما هنر سینما را دوست دارند.

در مورد پیشنهادهایم با ایشان صحبت می کنم و در قبول نقش ها از مشورت های ایشان استفاده می کنم. در حال حاضر آینده زندگی شخصی ام را به سمت پدر شدن پیش می برم و با همسرم تصمیم گرفتیم تا این خانواده کوچک رو به یک خانواده سه نفره تبدیل کنیم.
گفتنی است علیرام نورایی با بازی در سریال ماتادور توانست به خوبی شناخته شود. از دیگر تجربه‌ های علیرام نورایی در زمینه بازیگری می‌ توان به فیلم‌ های پول کثیف، جابربن حیان، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، قلاده‌ های طلا و… اشاره داشت.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد