سخنان مهم نماینده رهبر انقلاب در سپاه: به کشوری حمله نمی‌کنیم اما...

ایلنا نوشت: نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی هیچ‌وقت به کشور یا سرزمینی حمله نمی‌کند اما در برابر تعرض به سرزمین، دین و اعتقادات کوتاه نمی‌آید و از خود دفاع می‌کند.

سخنان مهم نماینده رهبر انقلاب در سپاه: به کشوری حمله نمی‌کنیم اما...
صفحه اقتصاد -

عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه، در وبینار «علت نامگذاری جنگ تحمیلی ایران و عراق به دفاع مقدس» در قم بیان کرد: تا انقلاب است تقابل ما با استکبار وجود دارد و تا استکبار وجود دارد ما هستیم.

وی با بیان اینکه دشمنان با به راه انداختن جنگ درصدد این بودند که صدای انقلاب ایران به گوش مردم جهان نرسد، افزود: اما با مقاومت الهی ملت ایران، جنگ هشت ساله به عامل مهمی در شنیده شدن صدای مردم آزاده ایران تبدیل شد.

حاجی صادقی اظهار کرد: جنگ هشت ساله زمانی شروع شد که انقلاب اسلامی علیه هیچ کشوری اعلان جنگ نکرده بود و ما در این نبرد از خود دفاع کردیم و مسئله دفاع به ذات خود یک موضوع مقدس است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: جنگ هشت ساله ما در برابر رژیم تا بن دندان مسلح بعثی و نظام استکبار جهانی اشتراکات بسیار زیادی با قیام عاشورا و حرکت نجات‌بخش امام حسین(ع) در زنده نگه‌داشتن احکام و ارزش‌های دینی دارد و از این منظر یک جنگ مقدس است.

حاجی‌صادقی ادامه داد: جنگ هشت ساله مانند کارخانه آدم‌سازی بود که سبب ایجاد تحولات روحی و معنوی غیرقابل وصفی در نسل‌های پیشین شد.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی سختی‌های زیادی برای رزمندگان مانند استفاده دشمن از سلاح‌های شیمیایی، کمبود امکانات، کمبود تجهیزات و غیره داشت، گفت: با وجود این مشکلات، جبهه برای اهل معنا و دلدادگان مکتب الهی، محلی برای لذت بردن از عبودیت محض، تعالی روحی و معنوی و رشد شخصیتی بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز اگر فردی اهل جهاد تبیین و جهاد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در جامعه باشد مانند شهدای دوران دفاع مقدس در جامعه خود الهام‌بخش می‌شود.

وی گفت: جمهوری اسلامی هیچ‌وقت به کشور یا سرزمینی حمله نمی‌کند اما در برابر تعرض به سرزمین، دین و اعتقادات کوتاه نمی‌آید و از خود دفاع می‌کند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد