اختصاصی صفحه اقتصاد

اولویت‌های استراتژی دیجیتال ایران زمین در حمایت از جوانان و کسب‌وکارهای خرد

بانک ایران زمین با سرمایه‌گذاری ریسک پذیر توسط جامپ و مرکز نوآوری، در استراتژی دیجیتال خود به توسعه کسب و کار، از طریق سرمایه گذاری در کسب و کارهای آنلاین توجه ویژه‌ای دارد.

اولویت‌های استراتژی دیجیتال ایران زمین در حمایت از جوانان و کسب‌وکارهای خرد
صفحه اقتصاد -

بانک ایران زمین با ارائه خدماتی با ارزش افزوده متمایز برای مشتریان و سرمایه گذاری در بخش خدمات دیجیتال بانکی، استراتژی خود را به عملیاتی تبدیل کرده است.

مدیرعامل بانک ایران زمین توسعه کسب و کارهای خرد و تولیدات داخلی و همچنین حمایت از جوانان را یکی از اولویت های اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشور می‌داند و معتقد است که خدمات وزمین، باید طوری طراحی شود که برای مشتریان ارزش افزوده ای متمایز از آنچه در گذشته ارائه می شد، داشته باشند.

توجه به فرآیندهای کسب و کاری در استراتژی دیجیتال برای نهادهای مالی بسیار حیاتی است و توسعه پلتفرم‌های دیجیتال برای بانک ایران زمین از اهمیت بالایی برخوردار است. به گونه ای که این بانک در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.

این بانک با رشد سریع و عملکرد قابل قبول خود در حوزه بانکداری دیجیتال و جذب سپرده‌ها، توانسته است درآمد قابل توجهی را ایجاد کند و دارایی‌های خود را افزایش دهد.

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین در سال مالی ۱۴۰۱ با سرمایه ثبت شده ۴۰۰ میلیارد تومان و درآمد عملیاتی بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان موفق به جذب سپرده‌های حدود ۱۲۸۹۰ میلیارد تومانی شده است. همچنین، درآمد تسهیلات اعطایی در سال گذشته حدود ۱۶۸۰ میلیارد تومان بوده است و موجودی نقدی بانک هم در طول سال افزایش یافته است.

بررسی عملکرد «وزمین» نشان داد که رشد تراکنش های خارج از شعب این بانک به میزان ۹۷ درصد و از طریق سرویس های بانکداری دیجیتال این بانک انجام می شود.

 بانک ایران زمین با این رویکرد توانست در بخش خدمات دیجیتال بانکی سرمایه گذاری کند و با همت همکاران در تمامی بخش های بانک این رویکرد را عملی و اجرایی کند.

بانک ایران زمین با تمرکز بر فناوری اطلاعات بانکداری دیجیتال، قصد دارد زیرساخت های بانکداری خود را ارتقا داده و نیازهای مشتریان و کاربران بانکداری دیجیتال را برآورده کند. این بانک با ایجاد و توسعه مرکز داده کاوی در راستای استراتژی‌های اقتصاد دیجیتال خود، یکی از اقدامات مهم در راستای کسب و کار دیجیتال را برداشته است. بانک ایران زمین با تأکید بر استراتژی اقتصاد دیجیتال، با ایجاد و توسعه مرکز داده کاوی، اقدامی مهم را در جهت توسعه کسب و کار دیجیتال خود به عمل آورده است.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد