وضعیت آب و هوا بوشهر فردا یکشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴٠۲

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا بوشهر فردا یکشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا بوشهر فردا یکشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴٠۲
صفحه اقتصاد -

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت هوا در گناوه و بهرگان شهرستان دیلم به ۱۰۰، بوشهر به ۹۱ و در جزیره خارگ به ۹۰ درصد رسید.

پیام مساعدی اظهار کرد: در مدت یاد شده رطوبت هوا در شهرهای دیلم، عسلویه و برازجان به ترتیب به ۸۹، ۸۵، ۸۴ و ۸۲ درصد رسید که براساس پیش‌بینی‌ها رطوبت بالای هوا در استان تا اواسط هفته جاری تداوم دارد.

وی بیان کرد: با توجه به نقشه‌های پیش بینی هواشناسی در ساعت‌هایی از بعد از ظهر امروز برای استان بوشهر وزش باد شدید و در برخی نقاط همراه با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از اواخر وقت روز یکشنبه با جنوبی شدن جریانات، افزایش رطوبت و شرجی هوا برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: طی امروز تا روز دوشنبه به سبب وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات، سواحل و فراساحل استان مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و امروز بعد از ظهر همراه با وزش باد شدید پیش‌‎بینی می‎شود.

مساعدی گفت: در مدت یاد شده جهت وزش باد به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر امروز تا صبح فردا روی دریا تا ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر، به تدریج از بعد از ظهر امروز ۹۰ تا ۱۵۰ و در فراساحل گاهی تا ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‎شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ساعت ۰۴:۰۵ و جزر ساعت ۱۳:۰۰ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۴۴ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد