وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه 10 شهریور ماه 1402 پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه 10 شهریور ماه 1402
صفحه اقتصاد -

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به نفوذ گرد و خاک از جنوب استان به نواحی مرکزی، کیفیت هوای کلانشهر مشهد طی امروز و فردا جمعه کاهش می‌یابد.

محمد غیوری افزود: هم اکنون باد در نواحی شرقی و جنوبی خراسان رضوی در حال وزیدن است که باتوجه به شدت گرفتن این پدیده احتمال بروز گرد و خاک در دیگر نواحی از جمله مرکز دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: بروز گرد و خاک موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در شهرستان های مختلف خواهد شد که بروز خسارت در نواحی مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: باران پراکنده نیز در نواحی شمالی و کوهستانی در حال باریدن است و بروز روان‌آب ها برای این مناطق پیش بینی می‌شود.

غیوری افزود: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۱۲ و بردسکن با ۴۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند.

وی اضافه کرد: دمای کلانشهر مشهد روز گذشته بین ۱۷ تا ۳۱ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و امروز بدون تغییر خاص تا ۳۲ درجه افزایش می‌یابد.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد