ترکیب احتمالی جذاب سپاهان مقابل پیکان با وظایف جدید این ستاره

در این خبر به توضیحاتی درباره ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پیکان پرداخته شده است. 

ترکیب احتمالی جذاب سپاهان مقابل پیکان با وظایف جدید این ستاره
صفحه اقتصاد -

تیم‌های پیکان و سپاهان از هفته چهارم بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه پاس قوامین مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

دیدار تیم‌های پیکان و سپاهان از هفته چهارم بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال سه‌شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه پاس قوامین با قضاوت امیر عرب براقی برگزار می‌شود.

سپاهان فصل را طوفانی آغاز کرد. شاگردان ژوزه مورایس با نتیجه ۳ بر یک تراکتور را در خانه مغلوب کرد و در هفته دوم موفق شد در شهرآورد اصفهان، ذوب‌آهن را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. سپاهان هفته قبل نیز موفق شد با تک گل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی استقلال را در اصفهان مغلوب کند تا تنها تیمی باشد که تا به اینجا کار ۳ پیروزی متوالی به آورده باشد. طلایی‌پوشان با ۳ برد و کسب ۹ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

در مقابل تیم جوان و با انگیزه پیکان هر ۳ دیدار قبلی خود را با تساوی به پایان رسانده و تا به اینجا فصل به همراه تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و گل‌گهر جزو تیم‌هایی بوده که هنوز شکست نخورده است.

شاگردان رسول خطیبی مقابل تیم‌های نساجی، گل‌گهر و صنعت نفت به نتیجه تساوی دست پیدا کردند و تیم‌های پرسپولیس و استقلال که رقبای اصلی سپاهان محسوب می‌شوند، خیلی امیدوار هستند که تیم پیکان بتواند طلایی پوشان اصفهانی را متوقف کند تا آن‌ها از این تیم سبقت بگیرند.

ژوزه مورایس برای این دیدار انگیزه بالایی جهت کسب چهارمین برد متوالی و همچنین گرفتن انتقام از پیکان را دارد. سپاهان فصل گذشته، دیدار رفت را با نتیجه یک بر صفر مقابل پیکان مغلوب شد و شاید اگر ۳ امتیاز آن دیدار را به دست می‌آورد، می‌توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

نکته جالب اینجاست که بدانید این دو تیم در پنج تقابل آخر خود به یک اندازه موفق بوده‌اند. در این بین سهم هر تیم دو برد بوده و یک بازی هم مساوی شده است.

ستاره احتمالی سپاهان:

آقای گل فصل قبل لیگ برتر، تا به اینجا فصل موفق به ثبت ۲ گل در ۳ بازی شده است. با توجه به اینکه در جدول گلزنان در رتبه دوم قرار دارد، در مقابل تیم سابق خود انگیزه‌های بالایی برای گلزنی خواهد داشت. شهریار مغانلو در لباس پیکان به فوتبال ایران معرفی شد و حالا یک‌بار دیگر باید در مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد و امید اول گلزنی برای شاگردان ژوزه مورایس نیز محسوب می‌شود.

ستاره احتمالی پیکان:

مهاجم ۳۲ ساله محبوب رسول خطیبی که در تیم‌های مختلف سابقه شاگردی‌اش را دارد، ستاره احتمالی این تیم در مقابل سپاهان خواهد بود. سامان نریمان‌جهان تا به اینجا فصل بهترین عملکرد را در لباس پیکان داشته است. او در اولین دیدار فصل پیکان موفق شد زمینه ساز تک گل پیکان مقابل نساجی شود و هفته قبل نیز تک گل این تیم را مقابل صنعت نفت به ثمر رساند.

ژوزه مورایس در این دیدار یک تغییر اجباری در ترکیب خود خواهد داشت. فرشاد احمدزاده در دیدار مقابل استقلال از زمین بازی اخراج شد و در این دیدار غایب خواهد بود. به غیر از احمدزاده، محمد کریمی و امیدنورافکن نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارند.

مورایس به احتمال زیاد قصد دارد در این دیدار به یکی دیگر از جوان‌های تیم خود میدان دهد. آریا یوسفی که فصل گذشته نیز عملکرد خوبی در سمت راست خط دفاعی طلایی‌پوشان داشت، برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی سپاهان قرار خواهد گرفت و رامین رضاییان یک خط جلوتر جایگزین فرشاد احمدزاده می‌شود.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، آریا یوسفی، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، رضا اسدی، محمد جوادحسین‌نژاد، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

ترکیب احتمالی پیکان:

ایمان صادقی، امیرحسین صدقی، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیر طاهر، علی زارع، سامان نریمان جهان، محمدجواد آزاده، منصور باقری، رضا قندی‌پور، ابراهیم صالحی.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد