فردا دوشنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ وضعیت آب و هوا کرمان چگونه خواهد شد؟

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا کرمان فردا دوشنبه 6 شهریور ماه 1402 پرداخته شده است. 

فردا دوشنبه 6 شهریور ماه 1402 وضعیت آب و هوا کرمان چگونه خواهد شد؟
صفحه اقتصاد -

رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان با اشاره به بروز پدیده گرد و غبار در این استان از ساعات اولیه سپیده‌دم امروز (یکشنبه) گفت: از فردا به تدریج از غلظت گرد و غبار موجود در هوا کاسته می شود.

حمیده حبیبی روز یکشنبه افزود: طی امروز و فردا به دلیل وزش باد و خیزش گرد و خاک در کویر مرکزی و انتقال ریزگردها به استان کرمان در نواحی شمالی، کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت غبار را شاهد هستیم.

وی اظهار داشت: همچنین در نیمه جنوبی استان کرمان ضمن افزایش ابر، وقوع رگبار پراکنده باران و طغیان رودخانه های فصلی نیز محتمل است.

استفاده بی رویه از منابع آبی و در کنار آن خشکسالی های گذشته، پدیده گرد و غبار را در استان کویری کرمان به دغدغه ای زیست محیطی و خاری در چشم محیط زیست بدل کرده که کاهش و مهار این پدیده نیازمند اعتبارات و اقدامات اصولی و کارشناسی شده است.

خشکسالی های پیاپی و استفاده بی اندازه از خاک و آب در کرمان طی سالیان گذشته و تغییرات اقلیمی شرایطی را در شهرستان های شمال استان کرمان ایجاد کرده که گاهی نفس کشیدن را به عنوان حق طبیعی و اولیه هر انسان از ساکنان این منطق سلب می کند و بیش از همه مناطق شرق این استان درگیر خیزش گرد و غبار، توفان شن، ریزگردها و حرکت شن های روان است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد