وضعیت آب و هوا لرستان فردا سه شنبه ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ | پیش بینی گرد و خاک در لرستان

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا لرستان فردا دوشنبه 17 مرداد ماه 1402 پرداخته شده است. 

وضعیت آب و هوا لرستان فردا سه شنبه 17 مرداد ماه 1402 | پیش بینی گرد و خاک در لرستان
صفحه اقتصاد -

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: رگبار پراکنده باران، وزش باد شدید و گرد و خاک پدیده های قابل انتظار استان تا پایان هفته جاری هستند.

به نقل از روابط عمومی هواشناسی لرستان  بهروز مرادپور روز دوشنبه بیان کرد: از سه شنبه تا چهارشنبه هفته جاری، شرایط ناپایداری در استان حاکم است و ابرناکی، رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید، تندبادهای لحظه ای و احتمال خیزش گرد و خاک از مخاطرات این پدیده خواهد بود.

وی با بیان اینکه منطقه اثر این پدیده در نیمه شرقی و تا حدودی شمال استان است اظهار داشت: اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده ها، احتمال ایجاد رواناب و آبگرفتگی معابر، سقوط اشیا، احتمال خسارت به بخش کشاورزی و باغی، خسارت به برخی سازه ها مانند گلخانه ها و تابلوهای تبلیغاتی و کاهش میدان دید افقی از دیگر مخاطرات این پدیده است.

وی با تاکید بر عدم توقف در حاشیه مسیل ها و خشکه رودها و صعود به ارتفاعات با توجه به احتمال صاعقه ادامه داد: عدم چرای دام در نواحی کوهستانی، تسریع در برداشت و جمع آوری محصولات زراعی و باغی و استفاده از ماسک برای گروه های حساس و بیماران در صورت بروز گرد و خاک به شهروندان توصیه می شود.

مرادپور گفت: وقوع شرایط ناپایدار پیش بینی شده غالبا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهد بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد