وضعیت آب و هوا خوزستان فردا دوشنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ | پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در خوزستان

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا خوزستان فردا دوشنبه 16 مرداد ماه 1402 پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا خوزستان فردا دوشنبه 16 مرداد ماه 1402 | پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در خوزستان
صفحه اقتصاد -

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه وجود دارد.

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: طی فردا وزش باد در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط است و احتمال وقوع غبار محلی در این مناطق وجود دارد و از اواخر روز سه شنبه تا پایان هفته جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق ساحلی ،جنوبی، شرقی و مرکزی خواهد شد.

وی افزود: از روز چهارشنبه تا اواخر هفته وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان پیش‌بینی می‌شود.
سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته دزفول با ۴۹.۵ و ایذه با ۲۴.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۸.۶ و حداقل ۲۹.۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

به گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و شمالی طی روز شنبه، دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی در روز یکشنبه و افزایش رطوبت و شرجی صبحگاهی و شامگاهی در مناطق ساحلی و جنوب شرقی تا روز دوشنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

بر اساس هشدار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر وقوع گرما، ادارات و دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته تعطیل اعلام شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • امیرابشناس

    آخ چه هوای بدی داریم حالمون بهم میخوره حتی از هواشناسی دوست نداریم بشنویم ولی کاری نمیشه کرد .پناه برخدا ولاحوله ولاقوه الله بلاه

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد