وضعیت آب و هوا زنجان فردا یکشنبه ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ | وزش باد شدید در این استان

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا زنجان فردا یکشنبه 15 مرداد ماه 1402 پرداخته شده است. 

وضعیت آب و هوا زنجان فردا یکشنبه 15 مرداد ماه 1402 | وزش باد شدید در این استان
صفحه اقتصاد -

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان این استان ابری است که به تدریج با وزش باد همراه خواهد شد و از بعدازظهر سرعت وزش آن به حد شدید می‌رسد.

مرتضی قدیمی روز با بیان اینکه سرعت وزش باد در برخی مناطق نیز به حد نسبتا شدید خواهد رسید، افزود: امروز همچنین رگبارهای محلی در برخی مناطق استان دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه فردا جو پایدارتری در استان خواهیم داشت، اظهار داشت: روزهای دوشنبه و سه شنبه با عبور امواجی از منطقه رگبار باران و رعد و برق را در برخی مناطق شاهد خواهیم بود.

قدیمی پدیده جوی غالب روزهای اخیر استان را وزش باد بیان و خاطرنشان کرد: به لحاظ دمایی نیز امروز هوای خنکی در استان مستقر است و روزهای یکشنبه و دوشنبه دوباره افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

وی دمای فعلی هوای زنجان را ۲۳ درجه سانتیگراد ذکر کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

قدیمی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۸ و ۳۳ درجه، ابهر ۱۹ و ۳۵ درجه، خرمدره ۱۹ و ۳۴ درجه، آببر ۲۴ و ۳۵ درجه، سلطانیه ۱۴ و ۳۳ درجه، قیدار ۱۹ و ۳۴ درجه و ماهنشان ۱۹ و ۳۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد