موثقی نیا سرپرست جدید ایمیدرو کیست؟

از سوابق محمدرضا موثقی نیا می توان به رئیس هیات مدیره شرکت آلومینیوم المهدی اشاره کرد. پیش از این، امیر خرمی شاد ریاست هیات عامل ایمیدرو را بر عهده داشت.

موثقی نیا سرپرست جدید ایمیدرو کیست؟

صفحه اقتصاد - محمدرضا موثقی نیا، با صدور حکمی از سوی عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو ) منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، از سوابق محمدرضا موثقی نیا می توان به رئیس هیات مدیره شرکت آلومینیوم المهدی اشاره کرد. پیش از این، امیر خرمی شاد ریاست هیات عامل ایمیدرو را بر عهده داشت.

جایگاه ایمیدرو در بخش صنعت و معدن کشور

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به منظور رفع نیاز کشور به محصولات و فرآورده‌های معدنی با تاکید بر بهینه‌سازی نظام اقتصادی کشور در بخش معادن و صنایع وابسته و همچنین اعمال نظارت بر استفاده از ذخایر معدنی و بهره‌برداری صحیح و موثر از آنها به موجب ماده 6 قانون تاسیس وزارت صنایع و معادن مصوب 1397.10.06 مجلس شورای اسلامی و تبصره ذیل ماده مذکور به منظور بررسی تهیه و اجرای طرح‌های احداث، توسعه تجهیز و نوسازی صنایع تولیدی متالورژی، استخراج و فرآوری مواد معدنی و اجرای کارهای اکتشافی تشکیل شده است. سازمان به موجب قانون مذکور، طبق قانون تاسیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مصوب 1346.04.24 و اساس‌نامه و مقررات آن اداره خواهد شد.
ایمیدرو به عنوان سازمان تخصصی و توسعه‌ای بخش معدن و صنایع معدنی تا افق 1406، با تکمیل زنجیره تامین و ارزش بخش معدن و صنایع معدنی مبتنی بر اصول توسعه پایدار و توسعه فناوری، به دنبال ثروت‌افزایی ملی است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد