آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال امروز | هرکس بازیکن معرفی کند با کمیته فنی طرف است

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال امروز دوشنبه 22 خرداد 1402 پرداخته شده است. 

آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال امروز | هرکس بازیکن معرفی کند با کمیته فنی طرف است

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

محمد محبی به تیم سابقش اعلام کرد علاقه‌ای برای بازگشت به تیم سپاهان ندارد.

محمد محبی در تیم سپاهان چهره شد و از این تیم به سانتاکلارا نقل و مکان کرد. باشگاه سپاهان خطاب به محمد محبی اعلام کرد، می‌تواند طی مذاکره با باشگاه پرتغالی رضایتنامه قطعی وی را دریافت کند اما ستاره این فصل استقلال اعلام کرد، علاقمند نیست به تیم سابقش برگردد.

ستاره استقلال پاسخ پیشنهاد تیم مدعی قهرمانی را داد

باشگاه سانتاکلارا اعلام کرده مشکلی با فعال کردن بند فسخ قرارداد محمد محبی که ۶۰۰ هزار دلار است ندارد. باشگاه سپاهان به تازگی توانست پیام نیازمند را به صورت قطعی از تیم پورتیمونزه خریداری کند و به محمد محبی اعلام کرد، می‌تواند رضایتنامه قطعی وی را هم دریافت کند.

باشگاه استقلال هم در تلاش است، با پرداخت ۶۰۰ هزار دلار به باشگاه سانتاکلارا محمد محبی را قطعی خریداری کند. تیم‌های العین از امارات و روستوف از روسیه هم برای خرید محمد محبی آماده هستند و در نهایت با رضایت محمد محبی رضایتنامه وی برای یکی از این تیم‌ها صادر می‌شود.

محمد محبی به باشگاه سانتاکلارا اعلام کرده است، بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی از بیشکک در مورد آینده خود تصمیم می‌گیرد. آنچه که مسلم است او به طور حتم به تیم سپاهان نخواهد رفت.

پیام مهم باشگاه استقلال برای واسطه‌ها/ هرکس بازیکن معرفی کند با کمیته فنی طرف است

پیام مهم باشگاه استقلال برای واسطه‌ها/ هرکس بازیکن معرفی کند با کمیته فنی طرف است

از جمله اقدامات جالب توجه در باشگاه استقلال راه اندازی کمیته فنی و اختیارات زیادی است که به اعضای این کمیته داده شد.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ظرف روزهای گذشته با دعوت از تعدادی از پیشکسوتان خوش‌نام استقلال در کمیته فنی باشگاه، اقدامات موثری در زمینه ورود به فصل نقل و انتقالات راانجام داد. یکی از مهمترین اقدامات باشگاه استقلال مربوط به همین کمیته از بین رفتن واسطه‌ها در انتقال بازیکن به تیم استقلال است.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این باره خبر ورزشی گفت: «در همین مدت کوتاه حتی وقتی هنوز فینال جام حذفی هم برگزار نشده بود چندین ایجنت و مدیر برنامه به باشگاه استقلال آمدند یا در تماس با مسئولان باشگاه درباره بازیکن و مربی، پیشنهادات زیادی را ارائه کرده اند اما طبق دستورالعمل سرپرست مدیرعاملی باشگاه تنها پاسخ ما به همه آژانس‌ها واسطه‌هایی که با باشگاه تماس می‌گیرند این است که برای تایید بازیکنان پیشنهادی شان باید حتماً نظر مساعد کمیته فنی باشگاه استقلال جلب شود. چون در غیر اینصورت هیچ بازیکنی با مدیرعامل استقلال پای میز قرارداد نمی‌نشیند».

یادآور می شود؛ تابستان سال گذشته(دوران مدیرعاملی مصطفی آجورلو) قرارداد تعدادی از بازیکنان استقلال تا ۱۰ برابر افزایش پیدا کرد. همچنین برخی بازیکنان پا به سن گذاشته و یا معمولی با قراردادهای هنگفت به استقلال پیوستند و کارنامه به شدت ضعیفی هم داشتند. مواردی که حجت کریمی نیز به تازگی در برنامه فوتبال برتر به شکل مستقیم به برخی از آنها اشاره کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد