گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد؛

پایبندی ۹۰ ساله بانک کشاورزی به ارزش‌های جامعه هدف

صفحه اقتصاد - بانک کشاورزی به عنوان یکی از بانک‌های موثر و قدیمی در ایران، تلاش می‌کند تا با گسترش خدمات و پرداخت‌های حمایتی در تولیدات و صنایع وابسته به بخش

پایبندی ۹۰ ساله بانک کشاورزی به ارزش‌های جامعه هدف

صفحه اقتصاد - بانک کشاورزی به عنوان یکی از بانک‌های موثر و قدیمی در ایران، تلاش می‌کند تا با گسترش خدمات و پرداخت‌های حمایتی در تولیدات و صنایع وابسته به بخش کشاورزی، به منظور رشد و توسعه تولید و کاهش تورم، نقشی کلیدی در رسیدن به اهداف و شعار سال و همچنین افزایش امنیت غذایی جامعه ایرانی بازی کند.

به گزارش صفحه اقتصاد، دستاوردهای بانک کشاورزی ایران در سال‌های اخیر، نشان دهندهٔ پایبندی این بانک به ارزش‌های جامعهٔ کشاورزی و دامداری کشور است و به نوعی به توسعهٔ این صنایع کمک کرده است. بانک کشاورزی به منظور ارزش آفرینی برای مشتریان و تامین رضایت آنها را که اصلی‌ترین سرمایه خود می‌داند، فرهنگ تکریم، پاسخگویی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و مشتریان را به یک ارزش حاکم در سازمان تبدیل کرده است. این بانک عضو شبکه شتاب نظام بانکی کشور، در سال ۱۳۷۸ سامانه ارتباطی و صندوق صوتی برای ارتباط مشتریان با مدیران بانک را طراحی و اجرا کرد. همچنین در سال ۱۳۸۳، طرح راهنمایان مطلع مشتریان در شعب را به کار گرفت.

پایبندی ۹۰ ساله بانک کشاورزی به ارزش‌های جامعه هدف

پایبندی ۹۰ ساله بانک کشاورزی به ارزش‌های جامعه هدف

در سال ۱۳۷۸ بانک کشاورزی پایگاه اطلاع‌رسانی (وب سایت) نظام بانکی را و در سال ۱۳۷۷، طرح آتیه در نظام بانکی، در سال ۱۳۷۹ بانک کودکان و نوجوانان کشور طراحی و اجرا کرد و در سال ۱۳۸۲ کارت‌های اعتباری در نظام بانکی را صادر کرد. همچنین طرح نظارت بر امور شعب بانک توسط مشتریان را طراحی و اجرا کرده است و با استفاده از فناوری روز بانکداری الکترونیک، بهترین و روزآمدترین نوع خدمات بانکی را در سطح استانداردهای جهانی ارائه می‌دهد.

مدیرعامل بانک کشاورزی، آینده این بانک را روشن ارزیابی می‌کند و عملکرد خوب و موثر این مجموعه را نویدبخش روزهای روشنی برای تداوم حمایت از تولید بخش کشاورزی و ارائه خدمات نوین به هموطنان عزیز می‌داند. بانک کشاورزی به ایفای مسئولیت اجتماعی خویش اهمیتی خاص می‌دهد چون در عرصه‌‌‌های متنوعی نظیر امور انسان‌‌‌دوستانه، خیریه، علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی حضور فعال‌‌‌ دارد.

ساخت مراکز بهداشتی یا توسعه، تجهیز و بازسازی مدارس و فضاهای آموزشی و حمایت از انجمن‌‌‌های دانشجویی و همایش‌‌‌های ملی در رشته‌‌‌های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌زیست تنها نمونه‌‌‌هایی از اقدامات بانک هستند. ارتقاء سطح معیشت و زندگی کشاورزان، توانمندسازی زنان روستایی، توسعه و رونق بخش کشاورزی، سرمایه‌گذاری و حمایت در جهت خودکفایی و ارتقای کیفیت صنعت غذایی کشور، تزریق سرمایه و جهت بخشی به طرح‌های کشاورزی در راستای حفظ منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست، توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی، فعالیت های انسان دوستانه و خیریه، حمایت مادی و معنوی از فعالیت های علمی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و هنری تنها بخش کوچکی از فعالیت‌ها و اهداف بانک کشاورزی در راه خدمت‌رسانی به جامعه است.

پایبندی ۹۰ ساله بانک کشاورزی به ارزش‌های جامعه هدف

پایبندی ۹۰ ساله بانک کشاورزی به ارزش‌های جامعه هدف

این بانک معتقد است آموزش و پرورش بستر توسعه‌‌ پایدار است و از این رو با هدف آموزش و آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم پایه‌‌‌ای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی، بهداشتی، بانکی، بانک‌‌‌پذیری و گسترش تعامل اثربخش با آنان مبادرت به تاسیس باشگاه و همچنین بانک کودک و نوجوان کرده که هزاران نفر ذیل باشگاه پوشش داده شده‌‌‌اند و بانک کودک و نوجوان هم اولین تجربه در شبکه بانکی و رفتاری بی‌‌‌بدیل بوده و در صحنه‌‌ فراملی هم بانک کشاورزی عضو کارگروه اجرایی پروژه بانکداری سبز برنامه‌‌ عمران ملل متحد است. فعالیت‌ها و عملکرد این بانک از نگاه مشتریان و صاحبنظران بانکداری و کارشناسان اقتصادی سبب شده تا بانک کشاورزی در زمره بانک های موفق مردمی به‌شمار می آید.

ذکر نمونه‌هایی همچون؛ معرفی بانک کشاورزی به عنوان سازمان الهام‌بخش مدیریت کیفیت در آسیا از سوی سازمان بهره‌وری آسیایی (APO)، کسب رتبه اول فرهنگ‌سازی الکترونیکی از سوی هیئت داوران سومین دوره کنفرانس کودک الکترونیکی و مدرسه هوشمند، دریافت گواهی‌نامه استاندارد بین‌المللی مدیریت کیفیت ISO9001، بانک برتر از طرف نشریه Euromoney در سال ۲۰۰۵، برنده لوح تقدیر اتحادیه توسعه مؤسسات مالی آسیا و اقیانوسیه ادفیپ ۲۰۰۸، برگزیده دریافت جایزه شعف مشتری از -مؤسسه جهانی فروش و بازاریابی سال ۲۰۱۳، کسب رتبه اول فرهنگ‌سازی الکترونیکی از سوی هیئت داوران سومین دوره کنفرانس کودک الکترونیکی و مدرسه هوشمند و احراز رتبه برترین بانک ایران در آموزش و فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری آتیه) و… برای درک بهتر در اینجا آورده است.

یادآور می‌شود؛ بانک کشاورزی در سطح کشور دارای شعب بسیاری است و امکانات مختلفی نظیر صدور کارت‌های بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه، کارت‌های اعتباری، ارائه خدمات بانکی اینترنتی و موبایلی، ارائه خدمات ارزی و سایر خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد