معاون اجرایی رئیس جمهور:

پست بانک ایران در حوزه اجتماعی سنگ تمام گذاشته است

صفحه اقتصاد - محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در گفت و گو با روزنامه یاران امروز اهداف پست بانک ایران را در راستای برنامه های بانکی و اجتماعی دولت بسیار

پست بانک ایران در حوزه اجتماعی سنگ تمام گذاشته است

صفحه اقتصاد - محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در گفت و گو با روزنامه یاران امروز اهداف پست بانک ایران را در راستای برنامه های بانکی و اجتماعی دولت بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ پست بانک ایران با مدیریت دکتر شیری مدیرعامل و همکارانش توانسته در دو حوزه مسئولیت های اجتماعی و خدمات به روستاییان در پرداخت وام اشتغالزایی و رونق تولید گام های بزرگی بردارد و به تمام معنا برنامه‌های دولت را به درستی حتی فراتر از اهداف دولت عملی و اجرا کند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مجموعه مدیران پست بانک ایران و کارکنان گفت: این بانک علاوه بر رفع موانع سر راه فعالان اقتصادی در مسیر تولید داخل نقش موثری داشته است. اقدامات خوب و جدی بسیاری از زمان مدیریت دکتر شیری در این بانک انجام گرفته است که امیدواریم همین روند با قوت و قدرت در سایر بانک‌ها هم ادامه داشته باشد. بهبود شاخص های عملکردی و حفظ پایداری پست بانک ایران (تعادل در منابع و مصارف) را در بهترین شرایط هدایت کرده است.
منصوری تحقق حداکثری خدمات بانکی را در روستاها هدف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: فشار بر اقشار ضعیف و کم برخوردار را به صورت کامل حس می‌کنیم ولی با تدابیر مدیرعامل پست بانک ایران و برنامه‌های دولت، در راستای کاهش دغدغه هایی اقتصادی این قشر شریف و مقاوم تلاش کرد.
معاون اجرایی رئیس جمهوری ادامه داد: هدف از تشکیل باجه‌های بانکی پست بانک ایران در روستاها، حفظ عزت و کرامت کهنسالان روستایی، جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها، بالا بردن سطح زندگی روستاییان، کاهش اختلاف طبقاتی، جلوگیری از فقر و کاهش دغدغه معیشتی در دوران سالمندی، تامین امنیت اجتماعی و اقتصادی روستاییان به نحو احسن توسط پست بانک ایران انجام شده و یا در حال انجام است.
وی اضافه کرد: مدیرعامل پست بانک ایران با رویکردی علمی تحول گرایی و برنامه محوری همراه با نگاه انقلابی و جهادی با تاکید بر سرعت دقت و خلاقیتی کرده و به علم اندازه دو بانک بزرگ کشور مردم خدمت می‌کند.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: پست بانک ایران در دولت سیزدهم فعالیت هایش را در شهرهای کوچک و روستاها شدت بخشیده و طی این مدت شاهد خدمات این بانک در سراسر کشور با خدمات نوین بروز بوده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: هزاران فقط تسهیلات قرض الحسنه در سال های گذشته به روستاییان و نیازمندان توسط این بانک پرداخت شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد