سکان‌داری مجتمع فولاد به مهندس وطن‌خواه رسید

صفحه اقتصاد - جلسه تقدیر از زحمات مهندس فیض بخشیان، مدیر سابق مجتمع فولاد زرند و معرفی مهندس وطن‌خواه به عنوان مدیر جدید مجتمع فولاد زرند، صبح امروز، 20

سکان‌داری مجتمع فولاد به مهندس وطن‌خواه رسید

صفحه اقتصاد - جلسه تقدیر از زحمات مهندس فیض بخشیان، مدیر سابق مجتمع فولاد زرند و معرفی مهندس وطن‌خواه به عنوان مدیر جدید مجتمع فولاد زرند، صبح امروز، ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، با حضور مدیرعامل و قائم‌مقام زیسکو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی زیسکو، دکتر سهراب¬نژاد در این جلسه بر اهمیت کار گروهی تأکید کرد و گفت: موفقیت کار گروهی در دست‌های گره‌خورده در هم و در سایه همدلی است که مجموعه‌ای می‌تواند به اهدافش برسد.

مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان افزود: در مجموعه‌های رو به پیشرفت، در سایه این تلاش‌های گروهی، هدف‌ها هر روز جان تازه‌ای می‌گیرند و خاطره خوش این همدلی‌ها و تلاش‌ها هم باقی می‌ماند.

وی در ادامه از مهندس فیض بخشیان به عنوان یکی از پولاد مردان صنعت کشور یاد کرده و افزود: مهندس فیض بخشیان در بزرگ‌ترین مجتمع مجموعه زیسکو، با جدیت بسیار زحمت کشیده و کار را به بهترین شکل پیش بردند و حالا طبق برنامه‌ای که از قبل بود، به سنگری دیگر از خانواده میدکو می‌روند.

دکتر سهراب‌نژاد تصریح کرد: هرچند مدت حضور مهندس فیض بخشیان در زیسکو خیلی طولانی نبود اما هر روز حضورشان غنیمت بود و آثار این حضور در تاریخ پیشرفت این مجموعه به یادگار خواهد ماند.

مدیرعامل زیسکو ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس وطن‌خواه در مسئولیت جدید گفت: آقای مهندس وطن‌خواه سال‌هاست که در مجموعه زیسکو حضور داشته‌اند و با این سختی‌ها ناآشنا نیستند؛ من هم از همکاران انتظار دارم در هر بخشی مشغول به کار هستند با ایشان همراهی کنند تا مسیر پیشرفت مجتمع فولاد چون گذشته پیش رود و سرعت این پیشرفت افزایش هم پیدا کند.

زیسکو الگوی کارخانه‌های مشابه است

مهندس فیض بخشیان هم در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی دکتر سهراب‌نژاد، گفت: در پانزده ماه مسئولیتی که در فولاد زرند داشتم به اندازه پانزده سال کار کردم چون هم مجتمع بزرگ بود و هم شرایط بیرونی از برق و گاز و… ویژه بود و با همه این شرایط خاطره بسیار خوبی از زیسکو دارم؛ روزهایی که سخت گذشت اما شیرین بود.

وی افزود: با این‌که مسئولیتی در جای دیگری را برعهده گرفته‌ام اما همچنان رویدادهای فولاد زرند را پیگیری می‌کنم چون به این مجموعه دل‌بستگی دارم.

مدیر سابق مجتمع فولاد زرند تصریح کرد: از نظر من فولاد زرند ایرانیان در حال حاضر، الگویی ست برای کارخانه‌های مشابه چون بهترین‌های فولادی در این مجموعه جمع شده‌اند، جوانان شاغل در این مجموعه هم بسیار باهوش هستند و مطمئنم که این شرکت بزرگ، روزهای بسیار درخشانی را پیش رو دارد.

مهندس وطن‌خواه هم ضمن تشکر از اعتماد دکتر سهراب‌نژاد گفت: در تمام سال‌های کارم از تجربه بزرگان صنعت استفاده کرده‌ام و درس آموخته محضر بزرگانی چون دکتر سهراب‌نژاد و مهندس فیض بخشیان هستم. مدیر جدید مجتمع فولاد زرند، افزود: نمی‌دانم در آینده چه پیش خواهد آمد اما تمام تلاشم را می‌کنم تا مسیر پیشرفت این مجموعه چون گذشته با موفقیت طی شود و در این مسیر به یاری تک‌تک مدیران و کارکنان نیاز دارم.

لازم به ذکر است، مجتمع فولاد زرند، یکی از کارخانه‌های شرکت فولاد زرند ایرانیان و خط پایانی تولید فولاد در شرکت زیسکو است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد