مدیر بازاریابی و فروش شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر تاکید کرد:

مشتری مداری اصل اول موفقیت شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

دکتر قاسم حاج ابراهیمی مدیر بازاریابی و فروش شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با بیان اینکه در دنیای کسب و کار هرگز نباید مقوله رضایت مشتری را نادیده گرفت گفت و

مشتری مداری اصل اول موفقیت شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

دکتر قاسم حاج ابراهیمی مدیر بازاریابی و فروش شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با بیان اینکه در دنیای کسب و کار هرگز نباید مقوله رضایت مشتری را نادیده گرفت گفت و رضایت مشتری از جمله عوامل موثر در موفقیت یا شکست هر کسب و کاری است. چرا که اگر به رضایت مشتریان اهمیتی ندهیم نباید انتظار داشت که آنها به محصولات ما توجه و علاقه نشان دهند.

به گزارش صفحه اقتصاد ، دکتر قاسم حاج ابراهیمی با بیان اینکه اعتقاد مدیران ارشد شرکت توسعه آهن و فولاد این است که سود در واقع جایزه تشویقی برای حمایت از مشتریان است گفت: مشتریان ما سازمان های تولید کننده اند. لذا مهمترین فاکتورهای مورد نظر مشتری ما عوامل تأثیرگذار پایداری تولید کیفیت و هزینه تمام شده محصول نهایی آن شرکت می باشد. لذا عواملی همچون تامین پایدار، حداقل فاکتورهای شمیایی و فیزی اسفنجی به عنوان ماده اولیه قیمت و همچنین زمان تحویل آن شاخص هایی است که برای اغلب مشتری ما و در نتیجه برای ما اهمیت دارند و نقاط تمرکز ما جهت بهبود می باشند.

او ادامه داد شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر برای دستیابی به اهداف والای خود در کسب و کار سعی نموده است که رضایت مشتریان را در بالاترین سطوح کسب نموده و برای رسیدن به چنین مقصودی بهترین رویکرد آن است که فرهنگ مشتری مداری را اشاعه داده و بر اساس آن رفتار کنیم. دکتر حاج ابراهیمی با تاکید به اینکه همکاران من در مدیریت بازاریابی و فروش به سخنان مشتریان خود گوش می دهند و در طول تعاملات معمول بازخورد مشتریان را جویا می شوند، اذعان داشت: شرکت توسعه همواره وضعیت کسب و کار مشتریان خود را پایش نموده و نیاز آنان را بررسی میکند و همچنین جهت مدیریت بهینه رضایت مشتریان خود نسبت به رتبه بندی مشتریان اساس مدل RSVP نموده و بر این اساس ارزش پیشنهادی متناسب هر رده را به ایشان ارائه می دهد.

راه اندازی پورتال مشتریان و گسترش ارتباط با مشتریان از طریق سی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM نظر سنجی به صورت داینامیک و بر روی هر خرید مشتری ایجاد بانک اطلاعاتی بازار مشتریان و رقبا و قیمتهای جهانی تدوین گزارشهای تحلیل بازار تهیه گزارشهای هفتگی بررسی بازارهای جهانی جمع آوری اطلاعات بازار به خصوص بازارهای جهانی برای کشف الگوهای رفتاری قیمت ها و ارتباط آنها با آهن اسفنجی از سایر اقدامات صورت پذیرفته و در حال انجام می باشد.

وی افزود. این شرکت نسبت به استقرار استاندارد ISO10004 جهت سنجش رضایت مشتریان و همچنین استاندارد IS010002 جهت مدیریت شکایات اقدام نموده است و موفق به اخذ گواهینامه گردیده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد