صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

بررسی نماد وتجارت بانک تجارت در بورس همراه با اینفوگرافیک

نماد وتجارت بانک تجارت در سال 1358 با ادغام 11 بانک و صندوق سرمایه گذاری داخلی و بین المللی تشکیل شد.بررسی نماد وتجارت بانک تجارت در بورس همراه با اینفوگرافیک

بررسی نماد وتجارت بانک تجارت در بورس همراه با اینفوگرافیک

نماد وتجارت بانک تجارت در سال 1358 با ادغام 11 بانک و صندوق سرمایه گذاری داخلی و بین المللی تشکیل شد.

بر اساس بررسی ها بانک تجارت توانست در سال 1388 سهام خود را با نماد وتجارت در بورس اوراق بهادار تهران ثبت کند و با تحلیل های انجام شده و استراتژی های گوناگون و مؤثر، که به کار بست، خیلی سریع به صدر جدول خرید و فروش سهام در بازار بورس رسید.

در این گزارش از صفحه اقتصاد به بررسی عملکرد این بانک از ابتدای سال 1401 تا پایان 30 دی ماه سالجاری پرداخته ایم.

درآمد تسهیلات اعطایی محقق شده بانک تجارت از ابتدای سال مالی تا پایان 30 آذر ماه سال جاری، ۳۶۷,۶۸۱,۶۱۸ میلیون ریال بوده است که این رقم تا پایان دی ماه امسال به ۴۱۱,۹۳۲,۷۸۷ میلیون ریال رسیده و درآمد محقق شده طی دوره یک ماهه منتهی به 30 دی ماه مبلغ ۴۴,۲۵۱,۱۶۹ میلیون ریال بوده است.

بر اساس این آمارها، بانک تجارت در عملکرد 10 ماهه منتهی به دی ماه خود حدود 41193 میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی کسب کرده است.

درآمد سپرده گذاری محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان 30 آذر ماه سال جاری ۳۲,۴۰۱,۰۵۸ میلیون ریال بوده و تا پایان دی ماه به ۳۳,۲۵۳,۲۷۷ میلیون ریال رسیده است و درآمد محقق شده طی دوره یک ماهه منتهی به 30 دی ماه ۸۵۲,۲۱۹ میلیون ریال بوده است.

طبق بررسی ها و آمارهای کدال از ابتدای سال تاکنون بانک تجارت توانسته روند رو به رشدی را به ثبت برساند.

درآمد اوراق بدهی محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان 30 آذر ماه ۱۸,۲۲۵,۳۳۳ میلیون ریال و تا پایان دی ماه سال جاری به ۱۹,۰۸۱,۸۹۶ میلیون ریال رسیده است و طی دوره یک ماهه منتهی به 30 دی ماه ۸۵۶,۵۶۳ میلیون ریال درآمد کسب کرده است.

درآمد سرمایه گذاری های محقق شده بانک تجارت از ابتدای سال مالی تا پایان 30 آذر ماه سال جاری ۳۴,۵۹۵,۹۴۲ میلیون ریال بوده که این رقم تا پایان دی ماه امسال به ۳۴,۷۲۵,۶۹۱ میلیون ریال رسیده است و درآمد محقق شده طی دوره یک ماهه منتهی به 30 دی ماه ۱۲۹,۷۴۹ میلیون ریال بوده است.

 اینفوگرافیک بررسی نماد وتجارت در بورس، طراح: حمیدرضا محمدرضایی

اینفوگرافیک بررسی نماد وتجارت در بورس، طراح: حمیدرضا محمدرضایی

بر اساس آمارهای ثبت شده در کدال، جمع سود اعطایی بانک تجارت طی 10 ماهه منتهی به دی ماه در سپرده های سرمایه گذاری به 31734 میلیارد تومان رسید.

هزینه سود سپرده های محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان 30 آذر ماه، ۲۸۳,۱۱۲,۵۱۴ میلیون ریال بوده است که این رقم تا پایان دی ماه امسال به ۳۱۷,۳۳۵,۷۱۳ میلیون ریال رسیده است و هزینه محقق شده طی دوره یک ماهه منتهی به 30 دی ماه ۳۴,۲۲۳,۱۹۹ میلیون ریال بوده است.

هزینه های مالی از ابتدای سال مالی تا پایان 30 آذر ماه، ۳۲,۵۸۱,۳۰۳ میلیون ریال بوده است که این رقم تا پایان دی ماه امسال به ۳۶,۱۹۵,۴۱۹ میلیون ریال رسیده است و هزینه محقق شده طی دوره یک ماهه منتهی به 30 دی ماه ۳,۶۱۴,۱۱۶ میلیون ریال بوده است.

تراز بانک تجارت در 10 ماهه امسال مبلغ 9459 میلیارد تومان و تراز این بانک در دی ماه نیز 1003 میلیارد تومان مثبت بوده است.

بانک تجارت در 9 ماهه منتهی به آذر ماه سال جاری به سود خالص 1557 میلیارد تومانی دست یافت که با رشد 8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دست یافته است.

خالص درآمد و سپرده گذاری با 13 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال 1400 همراه شد و خالص درآمد کارمزد رشد 80 درصدی داشته است. و جمع درآمدهای عملیاتی بانک تجارت با افزایش 43 درصدی به حدود 19412 هزار میلیارد تومان رسید.

سود سپرده های کوتاه مدت سرمايه گذاری شده از ابتدای سال 1401 تا پايان آذرماه سال جاری ٧٢,٢٨٧,٨٩٠ میلیون ریال بوده است و سود سرمايه گذاری شده از ابتدای سال تا پایان دی ماه امسال به ٧٩,١٣۴,۶۴۶ میلیون ریال رسیده است. سود سپرده ھای سرمايه گذاری شده طی دوره يک ماھه منتھی به 30 دی ماه ۶,٨۴۶,٧۵۶ میلیون ریال شده است.

سود سپردھای کوتاه مدت ویژه سرمايه گذاری شده از ابتدای سال 1401 تا پايان آذرماه سال جاری ٢٩١,٠۵٣ میلیون ریال بوده است و سود سرمايه گذاری شده از ابتدای سال تا پایان دی ماه امسال به ٣١٩,۶٨٨ میلیون ریال رسیده است. سود کسب شده سپرده ھای سرمايه گذاری شده طی دوره يک ماھه منتھی به 30 دی ماه ٢٨,۶٣۵ میلیون ریال بوده است.

سود سپرده ھای بلند مدت یک ساله سرمايه گذاری شده از ابتدای سال 1401 تا پايان آذرماه سال جاری ٧٢,٠٩۴,٧٢٨ میلیون ریال ثبت شده است و سود سرمايه گذاری شده از ابتدای سال تا پایان دی ماه امسال به ٨٢,٩٧١,۵٢۶ میلیون ریال رسیده است. سود سپرده ھای سرمايه گذاری شده طی دوره يک ماھه منتھی به 30 دی ماه نیز ١٠,٨٧۶,٧٩٨ میلیون ریال بوده است.

سود سپرده ھای بلند مدت ارزی سرمايه گذاری شده از ابتدای سال 1401 تا پايان آذرماه سال جاری ٣٢,٠۶٣ میلیون ریال بوده است و سود سرمايه گذاری شده از ابتدای سال تا پایان دی ماه امسال به ٣۴,۶٣٧ میلیون ریال رسیده است. سود سپرده ھای سرمايه گذاری شده طی دوره يک ماھه منتھی به 30 دی ماه ٢,۵٧۴ میلیون ریال ثبت شده است.

درآمد تسهیلات قرض الحسنه اعطایی از ابتدای سال 1401 تا پايان آذرماه سال جاری ٢۶٨,٠٧٠ میلیون ریال بوده است و سود سرمايه گذاری شده از ابتدای سال تا پایان دی ماه امسال به ٢٩۶,۴۶٢ میلیون ریال رسیده است. سود سپرده ھای سرمايه گذاری شده طی دوره يک ماھه منتھی به 30 دی ماه ٢٨,٣٩٢ میلیون ریال ثبت شده است.

تاریخ باز بیشترین کمترین پایانی تغییر قیمت پایانی درصد تغییر قیمت پایانی آخرین تغییر آخرین قیمت درصد تغییر آخرین قیمت حجم ارزش دفعات تعداد خریدار
۱۴۰۱/۱۱/09 ۱٬۶۰۰ ۱٬۶۰۰ ۱٬۵۰۹ ۱٬۵۲۹ -۹۳ -۵٫۷۳٪ ۱٬۵۴۱ -۸۱ -۴٫۹۹٪ M ۴۸۶٫۵۷۷ B ۷۴۳٫۸۱ ۱۰٬۵۳۴ ۳٬۲۵۰
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۱٬۶۸۵ ۱٬۶۹۵ ۱٬۵۸۳ ۱٬۶۲۲ -۵۹ -۳٫۵۱٪ ۱٬۶۱۰ -۷۱ -۴٫۲۲٪ M ۴۴۴٫۰۴۷ B ۷۲۰٫۳۷ ۹٬۳۷۱ ۲٬۸۵۹
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۱٬۷۴۸ ۱٬۷۷۰ ۱٬۶۴۰ ۱٬۶۸۱ -۶۸ -۳٫۸۹٪ ۱٬۶۹۰ -۵۹ -۳٫۳۷٪ M ۳۷۷٫۵۳۴ B ۶۳۴٫۵۶ ۸٬۷۱۶ ۲٬۶۱۷
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۱٬۷۹۵ ۱٬۷۹۹ ۱٬۷۲۰ ۱٬۷۴۹ -۵۰ -۲٫۷۸٪ ۱٬۷۴۸ -۵۱ -۲٫۸۳٪ M ۲۹۶٫۹۱۹ B ۵۱۹٫۲ ۸٬۱۰۲ -
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱٬۸۷۰ ۱٬۸۷۲ ۱٬۷۴۵ ۱٬۷۹۹ -۱۷ -۰٫۹۴٪ ۱٬۷۷۶ -۴۰ -۲٫۲٪ M ۳۵۲٫۰۰۷ B ۶۳۳٫۱ ۸٬۸۲۳ ۲٬۶۴۸
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱٬۸۷۰ ۱٬۸۸۸ ۱٬۷۶۰ ۱٬۸۱۶ -۴۹ -۲٫۶۳٪ ۱٬۸۳۳ -۳۲ -۱٫۷۲٪ M ۳۸۶٫۵۰۶ B ۷۰۱٫۹۲ ۹٬۷۱۲ ۳٬۰۳۳
۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۱٬۹۲۰ ۱٬۹۴۰ ۱٬۸۲۶ ۱٬۸۶۵ -۶۰ -۳٫۱۲٪ ۱٬۸۵۰ -۷۵ -۳٫۹٪ M ۴۵۰٫۱۵۳ B ۸۳۹٫۶۳ ۱۱٬۷۸۱ ۳٬۶۷۷
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱٬۹۱۰ ۱٬۹۷۹ ۱٬۸۸۰ ۱٬۹۲۵ ۱۸ ۰٫۹۴٪ ۱٬۹۱۴ ۷ ۰٫۳۷٪ M ۵۰۹٫۰۸ B ۹۷۹٫۷۸ ۱۲٬۳۳۴ ۴٬۰۳۹
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۱٬۹۴۰ ۱٬۹۵۴ ۱٬۸۵۹ ۱٬۹۰۷ ۷۷ ۴٫۲۱٪ ۱٬۸۹۳ ۶۳ ۳٫۴۴٪ M ۷۷۳٫۲۲۲ B ۱٬۴۷۴٫۸۸ ۱۸٬۲۲۷ ۵٬۵۹۴
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱٬۸۰۰ ۱٬۸۴۷ ۱٬۷۹۰ ۱٬۸۳۰ ۱۰۳ ۵٫۹۶٪ ۱٬۸۴۷ ۱۲۰ ۶٫۹۵٪ M ۵۲۰٫۷۸۱ B ۹۵۲٫۹۲ ۹٬۳۵۵ ۱٬۸۳۱
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۱٬۶۸۰ ۱٬۷۸۲ ۱٬۶۴۵ ۱٬۷۲۷ -۰٫۲۹٪ ۱٬۷۷۲ ۴۰ ۲٫۳۱٪ M ۴۰۵٫۲۱ B ۶۹۹٫۶۱ ۹٬۶۳۶ ۲٬۹۲۱
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱٬۷۷۸ ۱٬۷۹۲ ۱٬۶۸۶ ۱٬۷۳۲ -۶۴ -۳٫۵۶٪ ۱٬۶۹۹ -۹۷ -۵٫۴٪ M ۵۳۶٫۸۲۲ B ۹۲۹٫۷۸ ۱۲٬۶۱۹ -
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱٬۸۳۰ ۱٬۸۶۰ ۱٬۷۵۰ ۱٬۷۹۶ ۳۱ ۱٫۷۶٪ ۱٬۷۷۵ ۱۰ ۰٫۵۷٪ M ۵۱۷٫۳۸۱ B ۹۲۹٫۴۶ ۱۲٬۰۲۰ -
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱٬۷۵۰ ۱٬۸۲۹ ۱٬۷۰۱ ۱٬۷۶۵ ۴ ۰٫۲۳٪ ۱٬۷۹۰ ۲۹ ۱٫۶۵٪ M ۷۱۲٫۹۸۷ B ۱٬۲۵۸٫۱۲ ۱۴٬۸۶۶ ۴٬۱۷۶
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۱٬۷۷۰ ۱٬۷۹۸ ۱٬۷۲۹ ۱٬۷۶۱ ۶۹ ۴٫۰۸٪ ۱٬۷۴۵ ۵۳ ۳٫۱۳٪ M ۷۴۵٫۱۲۸ B ۱٬۳۱۲٫۱۳ ۱۴٬۳۷۱ ۴٬۶۶۳
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱٬۶۶۳ ۱٬۷۴۰ ۱٬۶۶۰ ۱٬۶۹۲ ۶۱ ۳٫۷۴٪ ۱٬۷۳۹ ۱۰۸ ۶٫۶۲٪ B ۱٫۱۶۳ B ۱٬۹۶۷٫۵۱ ۱۸٬۷۹۳ ۵٬۰۶۹
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱٬۵۷۵ ۱٬۶۶۰ ۱٬۵۶۹ ۱٬۶۳۱ ۳۵ ۲٫۱۹٪ ۱٬۶۲۷ ۳۱ ۱٫۹۴٪ M ۶۵۴٫۶۴۲ B ۱٬۰۶۷٫۴۳ ۱۰٬۹۷۶ -
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱٬۵۸۳ ۱٬۶۶۰ ۱٬۵۶۱ ۱٬۵۹۶ ۳۱ ۱٫۹۸٪ ۱٬۵۶۴ -۰٫۰۶٪ M ۶۱۵٫۶۲۱ B ۹۸۲٫۵۵ ۱۱٬۴۱۵ -
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱٬۵۳۸ ۱٬۵۸۶ ۱٬۵۲۵ ۱٬۵۶۵ ۴۶ ۳٫۰۳٪ ۱٬۵۶۶ ۴۷ ۳٫۰۹٪ M ۲۴۹٫۹۷۸ B ۳۹۱٫۱۲ ۵٬۷۱۴ ۱٬۵۵۷
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱٬۵۳۲ ۱٬۵۸۳ ۱٬۴۸۳ ۱٬۵۱۹ -۳۹ -۲٫۵٪ ۱٬۵۲۷ -۳۱ -۱٫۹۹٪ M ۲۷۷٫۰۲۵ B ۴۲۰٫۷۹ ۶٬۳۰۷ ۱٬۸۶۶
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱٬۵۷۷ ۱٬۵۸۵ ۱٬۵۲۱ ۱٬۵۵۸ -۶۸ -۴٫۱۸٪ ۱٬۵۳۱ -۹۵ -۵٫۸۴٪ M ۳۱۳٫۰۲۷ B ۴۸۷٫۷۷ ۷٬۲۳۷ -
۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ۱٬۵۶۴ ۱٬۶۵۸ ۱٬۵۶۴ ۱٬۶۲۶ ۶۷ ۴٫۳٪ ۱٬۶۳۷ ۷۸ ۵٪ M ۵۲۳٫۷۶۶ B ۸۵۱٫۸۸ ۱۰٬۰۷۳ ۲٬۷۰۸
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۱٬۵۷۰ ۱٬۵۸۶ ۱٬۵۴۱ ۱٬۵۵۹ -۰٫۳۸٪ ۱٬۵۵۱ -۱۴ -۰٫۸۹٪ M ۲۳۰٫۸۶۸ B ۳۵۹٫۸۸ ۵٬۱۵۹ ۱٬۶۴۶
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱٬۵۹۴ ۱٬۵۹۸ ۱٬۵۴۳ ۱٬۵۶۵ -۰٫۱۳٪ ۱٬۵۴۹ -۱۸ -۱٫۱۵٪ M ۳۰۰٫۴۳۲ B ۴۷۰٫۱۶ ۶٬۸۷۵ ۲٬۱۵۸
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۱٬۵۵۰ ۱٬۵۸۹ ۱٬۵۴۰ ۱٬۵۶۷ ۴۱ ۲٫۶۹٪ ۱٬۵۸۳ ۵۷ ۳٫۷۴٪ M ۲۵۴٫۷۱۱ B ۳۹۹٫۲۵ ۵٬۹۸۷ ۱٬۷۹۸
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱٬۴۷۵ ۱٬۵۵۱ ۱٬۴۷۵ ۱٬۵۲۶ ۵۲ ۳٫۵۳٪ ۱٬۵۳۰ ۵۶ ۳٫۸٪ M ۲۷۸٫۳۱۴ B ۴۲۴٫۶۱ ۶٬۳۸۶ ۱٬۴۶۶

نماد وتجارت بانک تجارت در سال 1358 با ادغام 11 بانک و صندوق سرمایه گذاری داخلی و بین المللی به وجود آمد. این بانک با بیش از 40 سال سابقه، تأثیر چشمگیر و بسزایی در رشد مالی و اقتصادی کشور ایران داشته است. این بانک توانسته در طول این سال ها در زمینه نوآوری و ارائه تازه ترین خدمات به مشتریان همواره سرآمد بانک های دیگر باشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد