اختصاصی صفحه اقتصاد؛

گروه صنعتی بارز در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته ۱۴۰۱

ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته یکشنبه هفته جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) افتتاح شد و تا

گروه صنعتی بارز در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته 1401

ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته یکشنبه هفته جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) افتتاح شد و تا 29 آذر ماه ادامه داشت در زیر گزارش تصویری سیدحجت التجا عکاس صفحه اقتصاد از غرفه شرکت گروه صنعتی بارز از نظرتان می گذرد.

شمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته با شعار " ترانزیت محور توسعه ایران " با مشارکت کشورهای عضو راه ابریشم از تاریخ ۲۷ الی ۲۹ آذر ماه سال ۱۴۰۱ همزمان با هفته حمل و نقل با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

تمرکز این دوره از نمایشگاه علاوه بر محور های ترانزیتی کشور، گروه‌های مختلف حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی، ریلی، جاده ای و زیرساخت های حمل و نقل در زمینه‌های تخصصی راهسازی ، راهداری، تجهیزات و ایمنی راه ها، حمل و نقل هوشمند ، تونل ها، پل ها، آسفالت، قیر، ماشین آلات راهسازی، سیستم های کنترل جاده ها، موسسات و مراکز آموزشی، دانشگاه ها، بیمه، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری بود.

معرفی گروه صنعتی بارز

پروژه احداث کارخانه لاستیک بارز در سال ۱۳۶۴ در شهر کرمان کلنگ زنی شد و اين گروه فعاليت تجاري خود را در سال ۱۳۷۲ با ظرفيت اوليه ی ۲۵۰۰۰ تن در سال برای تولید انواع تاير، تيوپ، نوار وسايط نقليه ی سبک و سنگين و همچنين تایرهای کشاورزی آغاز نمود. درسال ۱۳۸۴ اولین مرکز تحقیقات و توسعه صنعت تایر کشور در گروه صنعتی بارز تاسیس شد که این مهم بومی سازی دانش طراحی و تولید تایر در کشور را در سال های بعد رقم زد.

با دریافت تکنولوژی چهارمین تایرساز جهان شرکت کنتیننتال آلمان گروه صنعتی بارز تنها تولیدکننده تایرهای رادیال باری - اتوبوسی در صنعت تایر کشور محسوب و بدین ترتیب بخش اعظمی از نیاز صنعت حمل و نقل توسط این گروه تامین می گردد. به واسطه كيفيت بالای اين تايرها و تكنولوژی های دريافت شده، رفته رفته به عنوان بهترين تاير ايرانی مطرح شد و در سال ۱۳۹۵ کارخانه دوم گروه صنعتی بارز در استان کردستان به عنوان مجهزترین و پیشرفته ترین کارخانه تایرسازی کشور برای تولید تایرهای رادیال سواری و تایرهای مخصوص خودروهای کراس اوور و شاسی بلند افتتاح شد و در حال حاضر این مجموعه با ظرفیت تولید ۱۲۵ هزارتن به عنوان بزرگترین کارخانه تایر کشور مطرح بوده و ۴۶% سهم بازار ایران را به خود اختصاص داده است. حدود ۳۶% سهم تایرهای رادیال سواری، ۲۴ % تایرهای رادیال باری و ۴۰ % تایرهای کشاورزی ایران به گروه صنعتی بارز تعلق داشته از این رهگذر بارز به عنوان رهبر بازار تایر ایران و به روز ترین تایر ساز منطقه شناخته می شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد