عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون:

تحول سازمانی جزو موضوعات فرهنگ ساز است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تحول سازمانی جزو موضوعات فرهنگ ساز و طولانی مدت است.

تحول سازمانی جزو موضوعات فرهنگ ساز است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تحول سازمانی جزو موضوعات فرهنگ ساز و طولانی مدت است.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون، جعفر ایرانی در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی با موضوع ارائه‌ راهکارهای اجرایی و شتاب دهنده مسیر تحول بانک توسعه‌ تعاون اعلام کرد:تحول ساختارها و روندهای جدید ایجاد می کند.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه ایجاد تحول تنها پیاده سازی تکنولوژی‌های بیشتر وبهتر نیست، بیان کرد:تحول باید موجب هم راستایی فرهنگ سازمانی ،نیروی انسانی، ساختار و وظایف با شرایط با تغییرات سریع است.
ایرانی ادامه داد:برنامه تحول به دنبال پاسخ به برخی سوالات و دغدغه ها است. در این برنامه باید ذینفعان تحول و نقش آنها، دامنه و مختصات ارائه ارزش، زمان بندی برنامه تحول و مسیر ایجاد تحول به صورت دقیق مشخص شود.
به گفته عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون هر موضوع تحولی با تمرکز بر استراتژی آغاز می شود.
ایرانی ادامه داد:تدوین برنامه تحول از چهار مرحله عبور می کند. شناخت وضعیت موجود و ترسیم وضعیت مطلوب به عنوان گام های اول و دوم مطرح است.
وی بیان کرد:تحلیل شکاف وضع موجود و مطلوب و تهیه نقشه راه جزو گام های سوم و چهارم تدوین برنامه تحول محسوب می شود.
عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون بیان کرد:بنا بر تحلیل های انجام شده و بررسی چالش ها، نقاط ضعف و قوت موجود و همچنین ظرفیت های بالفعل و بالقوه داخلی و خارجی، ایجاد تحول در بانک توسعه تعاونباید در سه محور اصلی برای رسیدن به وضع مطلوب صورت پذیرد.
وی در تشریح این سه محور اصلی گفت:راهبردهای عملیاتی، فرآیندی و بهبود مدل کسب و کار در اولویت اول قرار گیرد.
به گفته عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون،ارتقای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و تعامل چند جانبه با مشتری در اولویت های بعدی قرار دارند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد