تاریخ عرضه اولیه و مبلغ موردنیاز شرکت بهار زر

توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت بهار رز عالیس چناران اول با نماد عالیس و مبلغ موردنیاز برای شرکت در این عرضه در صفحه اقتصاد منتشر شد!

تاریخ عرضه اولیه و مبلغ موردنیاز شرکت بهار زر

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت بهار رز عالیس چناران اول با نماد عالیس و همچنین مبلغ موردنیاز برای شرکت در این عرضه اولیه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی شرکت بهار رز عالیس چناران پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از سوم اسفند ماه سال 1400 شمسی با نماد عالیس در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر به عنوان صد و هفتاد و یکمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ی ۱۵ درصدی سهام قرار گیرد…

شرکت بهار رز عالیس چناران با سرمایه ۲۵۰ میلیارد تومانی، در ۲۱ آذر ماه سال 1388 شمسی و به صورت سهامی خاص در اداره ثبت شرکت ها و موسسات تجاری مشهد به ثبت رسید! این شرکت از یکم تیر ماه سال 1394 شمسی شروع به فعالیت نمود… مرکز اصلی شرکت در مشهد و محل فعالیت اصلی در شهرک صنعتی چناران واقع است.

شرکت عالیس به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در ایران با تاسیس کارخانه بهار رز چناران به عنوان سومین بخش زیرمجموعه خود، محصولات و نوشیدنی‌ های لبنی خود مانند ماست میوه‌ ای، شیر میوه‌ ها، انواع آبمیوه و شیرهای ساده و طعم‌ دار را روانه بازار کرد (لازم به بیان است اولین بخش زیرمجموعه شرکت عالیس، کارخانه چشمه نوشان خراسان است که وظیفه ی تولید انواع دوغ‌ های گازدار و بدون‌ گاز، نوشابه‌ های گازدار، آب‌ معدنی و همچنین آبمیوه‌ های گازدار عالیس را بر عهده دارد). عالیس در تلاش است تا با استفاده از فناوری و دانش فنی روز دنیا، لذت مصرف محصولی با کیفیت جهانی را برای مشتریان خود به ارمغان آورد!

برند عالیس از همان ابتدا، کیفیت جهانی و کسب رضایت مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار داد و در این راستا با پیاده‌ سازی سیستم‌ های مدیریت کیفیت ISO 18001:2007 - ISO 14001:2004 - HACCP - ISO 22000:2005 - ISO 9001:2008 به منظور ارتقای سطح کیفی و سلامت محصولات تولیدی، پیشگیری از آلودگی های زیست‌ محیطی و افزایش سطح سلامت مصرف‌ کنندگان راه خود را پیش گرفت…

آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت بهار رز چناران - عالیس با مساحت ۱۵۰ مترمربع در دو طبقه (واقع در مجموعه بهار رز چناران) در سال ۱۳۹۴ شمسی احداث شده است که کلیه پارامترهای فیزیکی، شیمیایی و میکروبی محصولات شامل انواع محصولات لبنی، نوشیدنی و آبمیوه در این آزمایشگاه اندازه گیری می گردد… همچنین کلیه آزمایشات مربوط به مواد اولیه شامل مواد اولیه شیمیایی، مواد اولیه بسته بندی، شیرخام و همچنین کلیه ی آزمایشات حین فرآیند تولید در این آزمایشگاه صورت می گیرد.

شرکت بهار رز عالیس چناران یکم تیر ماه سال 1399 شمسی، اقدام به تحصیل ۵۱ درصد سهام دارای حق رای شرکت توسن پخش ستاره کیش، ۳۰ آذر ماه سال 1399 شمسی، اقدام به تحصیل ۹۹ درصد سهام دارای حق رای شرکت چشمه نوشان خراسان و ۹۹ درصد سهام دارای حق رای شرکت نیک رز چناران کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان