صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره عرضه اولیه افق تامین انرژی طوس + تاریخ و مبلغ موردنیاز

توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت افق تامین انرژی طوس (OTET) و همچنین مبلغ موردنیاز در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره عرضه اولیه افق تامین انرژی طوس + تاریخ و مبلغ موردنیاز

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخ عرضه اولیه شرکت افق تامین انرژی طوس و همچنین مبلغ موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی شستا (شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی) گزارشی تفسیری پیرامون برنامه عرضه اولیه‌ های گروه خود برای تابستان سال ۱۴۰۰ شمسی تا بهار سال ۱۴۰۱ شمسی را منتشر کرده است!

شرکت افق تامین انرژی طوس (OTET) به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت مدیریت توسعه انرژی تامین در زمینه تولید انرژی برق فعالیت خود را از ابتدای سال 1395 شمسی به عنوان مالک نیروگاه طوس مشهد (مالک بیش از 99 درصد از سهام این نیروگاه) آغاز نموده است.

بد نیست بدانید نيروگاه طوس مشهد با 4 واحد بخاری 150 مگاواتی از نيروگاه ­های ممتاز ایران و يکی از بزرگ ­ترين مراکز توليد برق در استان خراسان رضوی می باشد. اين نيروگاه در 12 کيلومتری شمال غربی مشهد و دامنه کوه‌های بينالود و در نزديکی شهر طوس واقع گرديده است.

عمليات اجرايی نيروگاه بخاری طوس در سال 1361 شمسی آغاز شد. نخستين واحد نيروگاه طوس مشهد در آبان ماه سال 1364 شمسی و ديگر واحدهای آن نيز تا پايان سال 1366 شمسی مورد بهره‌ برداری قرار گرفت. از ويژگی های بارز اين نيروگاه می توان به استفاده از کندانسور هوايی اشاره کرد که در آن با بکارگيری از هوا به عنوان عامل خنک‌ کننده بخار (جايگزين آب)، صرفه‌ جويی فراوانی در ميزان مصرف آب حاصل خواهد شد!

نيروگاه طوس مشهد با ظرفيت 600 مگاوات، 1.8 درصد از برق کل ایران و همچنین 18 درصد از برق مورد نياز استان های خراسان را تامين می کند.

در انتها لازم به بیان است تاکنون اطلاعات دقیقی پیرامون زمان عرضه اولیه شرکت افق تامین انرژی طوس اعلام نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان