صفحه اقتصاد بررسی می کند:

مهرداد مسعودی فر معاون حقوقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کیست؟

توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های مهرداد مسعودی فر معاونت حقوقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در صفحه اقتصاد منتشر شد!

مهرداد مسعودی فر معاون حقوقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های مهرداد مسعودی فر معاونت حقوقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مجید عشقی ، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران با توجه به تغییر اعضای هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در حکمی مهرداد مسعودی فر ، مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس و اوراق بهادار ایران را به سمت معاونت حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب کرد.

لازم به بیان است مهرداد مسعودی فر در مهر ماه سال ۱۴۰۰ شمسی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره شورای بورس اوراق بهادار انتخاب شد.

مهرداد مسعودی فر (متولد سال ۱۳۶۲ شمسی) فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته ی معارف اسلامی و حقوق خصوصی از دانشگاه امام صادق (ع) و فارغ التحصیل مقطع دکتری در رشته ی حقوق خصوصی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

در کارنامه سوابق اجرایی وی مسئولیت هایی همچون مشاور و نماینده دادستان کل کشور در بازار سرمایه، ضابط قضایی بازار سرمایه، عضویت در کمیته ساماندهی رسیدگی به پرونده‌ های بازار سرمایه در قوه قضائیه، عضو کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان بورس، نماینده حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، عضو هیات رسیدگی به تخلفات فعالین بازار سرمایه، سرپرست معاونت حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار ایران و همچنین مشاور حقوق بانک مشترک ایران و ونزوئلا دیده می شود. البته وی در دوره ای به نمایندگی از شرکت گروه راهبران اقتصادی آرمان، عضو و رئیس هیات مدیره شرکت گسترش تجارت برنا (سهامی خاص) به عنوان شرکتی فعال در حوزه تجارت بین‌الملل با تمرکز بر صادرات و ارائه خدمات صادراتی در حوزه محصولات کشاورزی و مواد غذایی نیز بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان