صفحه اقتصاد بررسی می کند:

علیرضا مروج مشاور نوسازی صنعت هوانوردی وزیر راه و شهرسازی کیست؟

توضیحاتی درباره علیرضا مروج مشاور نوآوری‌ های راهبردی وزیر راه و شهرسازی در شورای راهبردی تحول و پیشرفت صنعت هوانوردی در صفحه اقتصاد منتشر شد!

علیرضا مروج مشاور نوسازی صنعت هوانوردی وزیر راه و شهرسازی کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های علیرضا مروج مشاور نوآوری‌ های راهبردی وزیر راه و شهرسازی در شورای راهبردی تحول و پیشرفت صنعت هوانوردی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. رستم قاسمی ، وزیر راه و شهرسازی بنا به پیشنهاد علی جعفری رئیس شورای راهبردی تحول و پیشرفت صنعت هوانوردی ، علیرضا مروج را به سمت دبیر شورا و مشاور نوآوری‌ های راهبردی وزیر در شورای راهبردی تحول و پیشرفت صنعت هوانوردی منصوب کرد.

در حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به علیرضا مروج آمده است:

اهتمام به ارائه راه حل‌ های نوآورانه در خصوص حل مشکلات صنعت و همچنین استفاده از ظرفیت‌ های شرکت‌ های دانش‌ بنیان به ویژه جوانان علاقه‌ مند و کسب‌ و کارهای نوین (استارتاپ‌ ها) از مطالبات اینجانب است که انتظار می‌ رود نسبت به آن دقت لازم را داشته باشید. امید است با اتکال به الطاف الهی، در اجرای سیاست‌ های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت‌ ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش، در چهارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان