بازدید مدیران ارشد استانی از پروژه طلای سقز

مجدی، مدیر عامل کارفرما- جعفر توان فرماندار- بهزاد رحیمی نماینده سقز و بانه در مجلس – مقیاسی ، مدیر کامل دیوان محاسبات ،- الیاسی ، مدیر کل راه و شهر سازی- حسنی ، مدیر کل راهداری- آریانژاد ، مدیر کل منابع آب آستان- فرهاد ، مدیر کل آب و فاضلاب استان، لقمان ایازی ، معاون عمرانی فرمانداری ، کیومرث حبیبی معاون عمرانی استاندار- – ارسطو گویلی شهردار- جمشید نیک روش معاون شهردار- سیدجلال صادقی رئیس سازمان آب در تاریخ ۴/۲/۱۴۰۳ از پروژه استحصال طلای سقز بازدید به عمل آوردند.

بازدید مدیران ارشد استانی از پروژه طلای سقز
صفحه اقتصاد -

در ۴ ماه گذشته شرکت ایریتک با تلاش های تیم مهندسی و عملیاتی خود توانسته است به موفقیت های مهمی دست پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایریتک، شرکت ایریتک طی۲ ماه، موفق به ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی در تجهیز کار گاه شدکه شامل احداث ساختمان اداری کارفرما، ساختمان اداری نظارت، ساختمان اداری پیمانکار، سالن رستوران کارفرما و نظارت، آزمایشگاه-خوابگاه vip-، مهمانسرا ها و کانتین و غذاخوری یک و دو می باشد.

همچنین با انجام عملیات خاکبرداری به مقدار ۷۰۰ هزار متر مکعب، پروژه طلا ۵.۸۹ در صد پیشرفت فیزیکی داشته است.

همچنین قرارداد خرید چهار بسته تجهیزات اصلی پروژه شامل آسیاها، خردایش، فیلتراسیون و تیکنر منعقد و کار ساخت تجهیزات شروع شده است.

کارخانه استحصال طلا با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن کانسنگ ورودی با عیار متوسط) ۱.۲ (ppm برای کارکرد ۳۳۰ روز در سال و با هدف تولید طلا با عیار ۹۹.۹درصد (تولید ۶۰۰ کیلوگرم شمش طلا در سال) فعالیت خود را آغاز نمود.

روش تولید به روش سیانوراسیون CIL می باشد و مواد خام معدنی به وسیله کامیون به کارخانه حمل شده و در محل دپو ذخیره با ظرفیت ۱۶۷ هزار تن که برابر است با تامین مواد اولیه ۳ ماه کارخانه می باشد ذخیره می شود.

همچنین شرکت ایریتک در راستای حفظ محیط زیست و بازیابی آب و کاهش رطوبت اقداماتی از قبیل احداث تیکنر و فیلتر پرس را برای جلو گیری از مشکلات زیست محیطی در پایین دست کارخانه انباشتگاه باطله را در برنامه خود دارد.

لازم به ذکر است مدت زمان پروژه طبق برنامه مصوب ۲۴ ماه بوده که شامل ۲۰ماه احداث و ۴ ماه خدمات بهره برداری و راهبری کارخانه می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان