صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

پیش‌فروش محصولات ایران‌ خودرو بخش سوم با اولویت تابستان ۱۴۰۲ + جدول

صفحه اقتصاد- در این گزارش به توضیحاتی درباره اینکه پیش‌فروش محصولات ایران‌ خودرو بخش سوم با اولویت تابستان ۱۴۰۲ + جدول

پیش‌فروش محصولات ایران‌ خودرو بخش سوم با اولویت تابستان ۱۴۰۲ + جدول

صفحه اقتصاد - در این گزارش به توضیحاتی درباره اینکه پیش‌فروش محصولات ایران‌ خودرو بخش سوم با اولویت تابستان ۱۴۰۲ + جدول

بر اساس بررسی ها شرایط پیش‌فروش تعدادی از محصولات شرکت ایران‌ خودرو برای بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ اعلام گردید.

در این اطلاعیه گفته شده است که جهت اطلاع متقاضیان و نمایندگیهای مجاز، شرایط پیش‌ فروش تعدادی از محصولات شرکت ایران‌خودرو صرفاً جهت بخش سوم اولویت‌های تابستان 1402 با تاریخ تحویل شهریور 1402 به‌ شرح ذیل اعلام می شود.

همچنین متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده اند و اسامی آنها به‌عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ به شرکت ایران خودرو اعلام شده است و توسط این شرکت برایشان پیامک ارسال شده است، می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام کنند.

گفتنی است که عرضه خودروهای ارائه‌شده در اولین دور از پیش فروش بدون قرعه‌کشی، زودتر از آنچه که تصور می کردیم در دستور کار قرار گرفت. وزارت صمت با عمل به وعده خود مبنی بر حذف قرعه‌کشی در اسفند سال گذشته طرح پیش‌فروشی را در دسترس متقاضیان قرار داد. در این طرح عرضه محصولات شرکت‌های خودروساز شرایط دریافت خودرو برای همه ثبت‌نام‌کنندگان فراهم شد.

همچنین طبق گزارشات شرکت ایران‌ خودرو از دومین دور فروش محصولات عرضه‌ شده در طرح پیش‌ فروش صمت رونمایی کرد. و مقرر شده است در این طرح فروش هفت خودرو از جمع خودروهای کنونی در سبد محصولاتی این شرکت که در طرح پیش‌ فروش گسترده عرضه شدند در اختیار متقاضیانی که ثبت نام کردند، قرار داده شود.

این محصولات شامل: پژو 207 با گیربکس دستی و سقف فلزی، دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو شارژ، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک، دو مدل سمند سورن پلاس، یعنی مدل بنزینی و مدل دوگانه‌سوز این خودرو و دو عضو خانواده هایما یعنی هایما S7 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک و هایما S5 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک، در دور جدید عرضه به متقاضیان عادی است.

گفتنی است که این محصولات ذکر شده در شهریور ماه 1402 به متقاضیان واگذار می شود. ایران خودرو برای دور دوم از تحویل خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو همانند دور قبل سود مشارکت در نظر گرفته‌اند. همچنین سود 12 درصدی به صورت سالانه برای پیش‌پرداخت‌هایی که مشتریان واریز می‌کنند، در نظر گرفته‌ شده است. و سود انصراف 9 درصدی نیز برای متقاضیانی که پس از واریز پیش‌ پرداخت قصد تحویل گرفتن خودرو را ندارند، در نظر گرفته شده است.

طبق گزارشات و خبرها، این شرکت سه محصول را نیز علاوه بر متقاضیان عادی برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر در نظر گرفته اند.

مادران دارای دو فرزند و بیشتر که شرایط شرکت در طرح پیش‌فروش را داشتند و در این طرح ثبت نام کرده اند می‌توانند دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک و سمند سورن پلاس دوگانه‌سوز تحویل بگیرند. و گفته شده است که تاریخ تحویل این خودرها به مادران نیز شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

پیش تر در روزهای نخست اردیبهشت ماه ایران خودرو فهرست محصولاتی که در قالب فروش فوق‌العاده، تحویل سه ماهه و پیش فروش با تاریخ تحویل مرداد 1402 به مادران دارای دو فرزند و بیشتر را نیز منتشر کرده بود.

بر اساس اطلاعیه ایران خودروهایی، قرار است متقاضیان چه عادی و چه مادران دارای دو فرزند و بیشتر که اسامی آنها در این دور فروش تابستانی به این شرکت خودروسازی اعلام شده است، پس از دریافت پیامک نسبت به طی کردن مراحل نهایی ثبت‌نام خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان