جزئیات ثبت نام ایران خودرو طرح مادران اردیبهشت ۱۴۰۲

صفحه اقتصاد - فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان اولویت اول فروش فوق العاده طرح مادران به این شرکت اعلام شده است و

جزئیات ثبت نام ایران خودرو طرح مادران اردیبهشت ۱۴۰۲

صفحه اقتصاد - فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان اولویت اول فروش فوق العاده طرح مادران به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می رساند همزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت بندی سامانه یکپارچه و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند،و در سامانه یکپارچه اولویت بندی مرحله اول تابستان ۱۴۰۲ از طریق اولویت بندی وزارت صمت انتخاب شده اند امکان ثبت نام مطابق جدول ذیل فراهم می باشد.

اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو از طریق اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت - اردیبهشت ۱۴۰۲
شرح خودرو کد کلاس خودرو قیمت محصولات فروش (ریال) رنگ‌های قابل عرضه برنامه فروش موعد تحویل
دنا پلاس اتوماتیک با موتور توربو شارژ ۷۰۷۰۹ ۰۰۰/۴۵۳/۴۴۰/۵ سفید؛ مشکی؛ خاکستری؛ نقره‌ای؛ تیتانیوم؛ آبی کبود؛ آبی رویال ۱۰۵۲۲۴ سه ماهه
پژو پارس سال با موتور XU7 P ۳۵۱۰۶ ۰۰۰/۸۶۹/۵۷۷/۲ سفید؛ مشکی؛ خاکستری؛ نقره‌ای ۱۰۵۲۲۵
پژو ۲۰۷ دستی ۶۰۰۱۶ ۰۰۰/۴۴۰/۱۸۱/۳ سفید؛ مشکی؛ خاکستری؛ نقره‌ای ۱۰۵۲۲۶
سورن پلاس بنزینی ۵۷۵۲۹ ۰۰۰/۸۴۶/۳۱۲/۳ سفید ۱۰۵۲۲۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موتور TU5P (سقف قرمز) ۶۰۶۰۶ ۰۰۰/۶۰۰/۱۷۷/۴ سفید؛ مشکی ۱۰۵۲۲۸
تارا اتوماتیک ۳۲۳۰۱ ۰۰۰/۵۱۵/۹۰۵/۴ سفید؛ مشکی؛ خاکستری؛ نقره‌ای؛ تیتانیوم؛ آبی کبود؛ آبی رویال ۱۰۵۲۳۶

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان اولویت اول فروش فوق العاده طرح مادران به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

زمان فعال سازی این بخشنامه بعد از ارسال پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.

سایت ثبت نام خودرو مادران ۱۴۰۲ ایران خودرو

ایران خودرو بزرگ ترین شرکت تولید کننده خودرو داخلی به شمار می آید که محصولات خود را از طریق طرح های مختلف به فروش می رساند. از جمله طرح های فروش این شرکت می توان به طرح جوانی جمعیت یا همان ثبت نام مادران اشاره نمود. شرکت ایران خودرو در هر مرحله از فروش محصولات خود، تقریبا نیمی از ظرفیت را به این گروه اختصاص می دهد تا مادران واجد شرایط شانس بالاتری برای برنده شدن داشته باشند. متقاضیان ثبت نام خودرو مادران باید در زمان اعلام شده توسط این شرکت برای هر طرح فروش، به سایت تعیین شده مراجعه کرده و اقدامات لازم را جهت ثبت نام انجام دهند. باید توجه داشته باشید که سایت در نظر گرفته شده برای این طرح همان سایت فروش ایران خودرو است که مشتریان عادی هم جهت خرید از آن استفاده می کنند. به هر حال، در این بخش نحوه ورود به سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی برای مادران فرزند سوم را آورده ایم تا جهت ورود مشکلی نداشته باشید.

برای وارد شدن به سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو و ثبت نام در طرح های جوانی جمعیت یا همان مادران دارای فرزند دوم، باید یک سری مراحل ساده را به صورت گام به گام پشت سر بگذارید که در این جا به آن ها پرداخته ایم. این مراحل مورد نیاز جهت ورود به سایت مذکور، شامل موارد زیر می باشند:

  1. ۱ در اولین گام باید نشانی اینترنتی سایت ثبت نام خودرو مادران ۱۴۰۲ شرکت ایران خودرو یعنی https://esale.ikco.ir را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو نمایید. جهت ورود به این سامانه و شرکت در طرح جوانی جمعیت، می توانید از گوشی موبایل یا سیستم های کامپیوتری استفاده کرده و از این نظر با محدودیتی رو به رو نخواهید شد.
  2. ۲ بعد از این که آدرس فوق را سرچ کردید، کمی صبر کنید تا گوگل نتیجه جست و جویتان را نمایش دهد. اولین سامانه بالا آمده در لیست نتایج با همین نشانی و عنوان «فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو» مربوط به ثبت نام خودرو برای مادران فرزند دوم است. پس بر روی آن کلیک کرده و وارد شوید.

    سایت فروش ایران خودرو

  3. ۳ اکنون به صفحه اصلی سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو وارد شده و تصویر زیر را مشاهده می کنید. به منظور شرکت در طرح های فروش مختلف این شرکت از جمله طرح جوانی جمعیت، باید از گوشه بالا و سمت چپ صفحه بر روی گزینه «ورود کاربر»‌ کلیک نمایید.

    ورود به حساب کاربری ایران خودرو

  4. ۴ با انتخاب گزینه قبل، به صفحه ورودی این سامانه منتقل شده و از شما درخواست می شود اطلاعات کاربری تان را وارد نمایید. جهت ثبت نام خودرو مادران ، نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه قرار داده و گزینه «ورود»‌ را بزنید. این گونه به حساب کاربری خود در سایت فروش این شرکت وارد شده و می توانید نسبت به ثبت نام برای خرید خودروهای ارائه شده در این طرح اقدام نمایید.

    ثبت نام خودرو مادران در ایران خودرو

در صورتی که تا کنون در این سامانه نام نویسی نکرده باشید، می توانید با کلیک بر روی گزینه «ثبت نام»‌ در پایین پنجره ورودی، ابتدا نام نویسی تان را در این سامانه انجام داده و سپس جهت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی برای مادران فرزند سوم اقدام نمایید.

سایت ثبت نام خودرو مادران ۱۴۰۲ سایپا

شرکت سایپا یکی دیگر از کارخانه های بزرگ خودروسازی کشور محسوب می شود که تقاضای بالایی هم برای محصولات آن وجود دارد. علی رقم این که استقبال از خودروهای تولیدی سایپا نسبت به خودروساز مهم دیگر یعنی ایران خودرو بسیار پایین تر است، اما به دلایل گوناگون از جمله جلوگیری از ورود خودرو به کشور و افزایش نیاز کلی جامعه به این محصول مهم، این شرکت هم خودروهای تولیدی خود را با مکانیزم قرعه کشی ارائه می کند. طرح ثبت نام خودرو مادران ۱۴۰۲ هم با شرایطی مشابه برای شرکت سایپا اجرا گردیده و برای مادران واجد شرایط سهمیه ای جداگانه در نظر گرفته می شود. از این رو، علاقه مندان به خرید خودروهای شرکت سایپا که شرایط لازم برای ثبت نام طرح جوانی جمعیت را داشته باشند، می توانند در زمان ارائه طرح های فروش به سایت این شرکت مراجعه نموده و نام نویسی شان را انجام دهند. در ادامه، نحوه ورود به سایت ثبت نام خودرو برای مادران فرزند دوم شرکت سایپا را هم آورده ایم.

جهت وارد شدن به سامانه فروش اینترنتی سایپا هم مانند انجام این کار برای ایران خودرو، باید اقداماتی را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید که آن ها را توضیح داده ایم. این اقدامات مورد نیاز برای ورود به سامانه فروش اینترنتی سایپا و شرکت در طرح جوانی جمعیت، به شرح ذیل می باشند:

  1. ۱ ابتدا باید آدرس اینترنتی این سامانه یعنی https://saipa.iranecar.com را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو کنید. توجه داشته باشید که سایت ثبت نام خودرو مادران این شرکت همان سامانه فروش اینترنتی سایپا برای متقاضیان عادی و واجدین شرایط سایر طرح ها مانند طرح خودرو فرسوده می باشد.
  2. ۲ به هر حال، بعد از این که نشانی فوق را سرچ کردید، باید مقداری منتظر بمانید تا نتیجه جست و جویتان توسط گوگل نمایش داده شود. اولین سایت بالا آمده در لیست گوگل با همین آدرس و عنوان «سامانه فروش ویژه سایپا - Iranecar» مربوط به سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی برای مادران فرزند سوم می باشد. پس بر روی آن کلیک نموده و وارد شوید.

    سایت فروش سایپا

  3. ۳ به این ترتیب، به صفحه اصلی سایت فروش اینترنتی سایپا وارد شده و شکل زیر را مشاهده خواهید کرد. در بخش بالایی این صفحه منویی وجود دارد که شامل گزینه های مختلفی است. جهت ورود به سامانه و نام نویسی خرید خودرو، باید از این منو بر روی گزینه «ورود / ثبت نام»‌ کلیک کنید.

    ورود به حساب کاربری سایپا

  4. ۴ در ادامه، به صفحه ورودی سایت ثبت نام خودرو مادران ۱۴۰۲ سایپا وارد شده و پنجره زیر برای تان نمایش داده می شود. اکنون باید اطلاعات کاربری خود در این سامانه را وارد کرده تا امکان نام نویسی جهت شرکت در طرح های مختلف فروش این شرکت را داشته باشید. پس هر یک از اطلاعات خواسته شده را در جایگاه مربوط به خود قرار داده و پس از گذاشتن تیک «من ربات نیستم»، گزینه «ورود»‌ را بزنید.

    ثبت نام خودرو مادران در سایپا

  5. ۵ در مرحله بعد، به حساب کاربری خود در سایت فروش اینترنتی شرکت سایپا وارد شده و امکان ثبت نام خودرو برای مادران فرزند دوم را خواهید داشت. البته باید در زمان فعال بودن این طرح ها به سایت مذکور مراجعه نمایید.

در صورتی که تا کنون در این سامانه نام نویسی نکرده باشید، ابتدا باید از قسمت پایین پنجره ورودی بر روی گزینه قرمز رنگ «تا کنون ثبت نام نکرده اید؟»‌ کلیک نموده و این گونه نام نویسی تان را انجام دهید. سپس می توانید جهت ثبت نام در طرح های فروش مختلف از جمله طرح جوانی جمعیت اقدام نمایید.

سایت ثبت نام خودرو مادران ۱۴۰۲ بهمن موتور

در بخش های قبل، نحوه ورود به سایت ثبت نام خودرو مادران برای شرکت های سایپا و ایران خودرو را توضیح دادیم. یکی دیگر از شرکت های مهم خودروسازی که هم در زمینه تولید خودروهای سواری و هم خودروهای سنگین و نیمه سنگین فعالیت دارد، شرکت بهمن موتور است. این شرکت هم در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ظرفیت جداگانه ای را برای مادران واجد شرایط در نظر می گیرد. از این رو، متقاضیان در هنگام ارائه طرح های فروش این شرکت، می توانند به سامانه ثبت نام آن وارد شده و نسبت به خرید خودرو از این شرکت اقدام نمایند. نکته حائز اهمیت در این مورد هم سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی برای مادران فرزند سوم می باشد. به عبارت دیگر، کاربران می خواهند بدانند که جهت خرید خودرو باید به چه سایتی مراجعه نمایند. با توجه به این موضوع، در ادامه مراحل ورود به سایت ثبت نام این شرکت برای نام نویسی در طرح جوانی جمعیت را بیان کرده ایم:

  1. ۱ در اولین قدم باید نشانی اینترنتی سایت این شرکت یعنی https://bahman.iranecar.com را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو نمایید. جهت ورود به این سامانه و ثبت نام خودرو مادران ۱۴۰۲ از طریق آن، می توانید از سیستم های رایانه ای یا گوشی موبایل استفاده کرده و از این نظر با محدودیتی رو به رو نخواهید شد.
  2. ۲ سپس کمی صبر کنید تا گوگل نتیجه جست و جویتان را نمایش دهد. اولین سایت بالا آمده در لیست نتایج با همین آدرس و عنوان «سامانه فروش اینترنتی بهمن موتور - Iranecar» مربوط به سایت ثبت نام خودرو برای مادران فرزند دوم بهمن موتور است. پس با کلیک بر روی این گزینه، به صفحه اصلی سایت وارد شوید.

    سایت فروش بهمن موتور

  3. ۳ به این ترتیب، به صفحه اصلی فروش اینترنتی شرکت بهمن موتور وارد شده و شکل زیر را مشاهده خواهید کرد. در گوشه بالا و سمت چپ این صفحه، گزینه ای با عنوان «ورود / ثبت نام»‌ قرار گرفته است. جهت وارد شدن به این سایت و شرکت در طرح های فروش آن، باید بر روی این گزینه کلیک کنید.

    ورود به حساب کاربری بهمن موتور

  4. ۴ با انتخاب این گزینه، به صفحه ورودی منتقل شده و از شما درخواست می شود اطلاعات کاربری تان را وارد نمایید. پس به منظور ثبت نام خودرو مادران در این شرکت، کد ملی یا شناسه شرکت خود را در بخش نام کاربری قرار داده و رمز عبورتان را هم در جایگاه مربوط به خود وارد نمایید. سپس کد امنیتی موجود را هم تایید نموده و از قسمت پایین پنجره بر روی گزینه «ورود»‌ کلیک نمایید. در صورتی هم که تا کنون در این سایت نام نویسی نکرده باشید، با انتخاب گزینه «ثبت نام کاربر جدید» می توانید اقدامات لازم را جهت این امر انجام دهید.

    ثبت نام خودرو مادران در بهمن موتور

  5. ۵ به هر حال پس از ورود به حساب کاربری خود در این سامانه، امکان ثبت نام در طرح های فروش فعال از جمله طرح جوانی جمعیت و مادران فراهم می شود. پس جهت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی برای مادران فرزند سوم با مشکلی مواجه نخواهید شد.

در این قسمت، روش ورود به سایت ثبت نام طرح جوانی جمعیت را برای هر کدام از شرکت های سایپا، ایران خودرو و بهمن موتور به صورت جداگانه توضیح دادیم. خرید از سایر شرکت های داخلی معمولا چندان دشوار نبوده و گاها بدون قرعه کشی هم امکان پذیر است. با این حال، مابقی شرکت ها هم در صورت نیاز طرح جوانی جمعیت را اجرا می کنند. سایت ثبت نام این طرح هم همان سامانه فروش اینترنتی آن ها خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان