همه چیز از خودرو شاسی بلند بی وای دی یانگ وانگ U۸ + مشخصات فنی 

صفحه اقتصاد در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه همه چیز از خودرو شاسی بلند بی وای دی یانگ وانگ U8 + مشخصات فنی پرداخته است.

همه چیز از خودرو شاسی بلند بی وای دی یانگ وانگ U8 + مشخصات فنی 

صفحه اقتصاد در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه همه چیز از خودرو شاسی بلند بی وای دی یانگ وانگ U8 + مشخصات فنی پرداخته است.

مشخصات فنی شاسی بلند بی وای دی یانگ وانگ U8

شاسی بلند بی وای دی یانگ وانگ U8 ، یک خودرو تمام برقی با چهار موتور مجزا است که توان آ‌ن‌ها در حالت مجموع به ۱۱۰۰ اسب بخار قدرت می‌رسد و قصد دارد تا روی هامر برقی را کم کند. همچنین شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن حتی کمتر از ۳ ثانیه است و به لطف موتورهای پیشرفته خود، می‌تواند مثل یک تانک بچرخد و چرخش ۳۶۰ درجه انجام دهد، از شیب ۳۲ درجه بالا برود یا به دل‌ رودخانه‌های عمیق ۱۱۰ سانتی متری بزند. قیمت بی وای دی یانگ وانگ U8 هم احتمالا از ۱۱۰ هزار دلار شروع می‌شود.

جزئیات کابین و داشبورد بی وای دی یانگ وانگ U8

فضای داخلی شاسی بلند بی وای دی یانگ وانگ U8

ظاهر و چهره این خودرو، شبیه ماشین‌های کانسپت است اما زمانی که به اتاق بی وای دی یانگ وانگ U8 وارد می‌شوید، انگار که به کابین مازراتی مدل 2013 وارد شده‌اید. هرچند که در کابین بی وای دی یانگ وانگ U8 دقیقا ۵ نمایشگر دیجیتال وجود دارد اما هندسه‌ و فرم داشبورد آن، هیچ شباهتی با خودروهای برقی و مدرن ندارد. برای مثال، از طراحی تند با حالت مربعی شکل و تزئینات کرومی هیچ خبری نیست و سیستم نورپردازی هم در مخفی‌ترین حالت خود نصب شده. همچنین معمولا تودوزی و تریم صندلی‌های خودروهای برقی هم ترکیبی از رنگ‌های روشن مثل سفید یا خاکستری کم رنگ است، نه رنگ قهوه‌ای!

از تریم تمام چرم با رنگ شتری که عبور کنیم، به کلاستر دیجیتال و نمایشگر اختصاصی برای سرنشین جلویی می‌رسیم و مولتی مدیای لمسی هم با ابعاد ۱۲.۸ اینچ، با فرمت عمودی طراحی شده تا هم فضای کمتری را اشغال کند و هم به قد و قواره خودرو بیاید.

برای سرنشین‌های ردیف عقب هم دو نمایشگر دیجیتال با ابعاد ۲۳.۶ اینچ تعبیه شده تا در کنار سیستم صوتی برند اویدنس با ۲۲ اسپیکر، بهترین حس سواری را داشته باشند و بتوانند موسیقی خود را با سیستم 3D گوش دهند. یکی دیگر از جذابیت‌های داشبورد بی وای دی یانگ وانگ U8 به فرم دریچه‌های سیستم تهویه هوای آن مربوط می‌شود که شبیه هیچ کدام از خودروهای جهان نیستند. همچنین سیستم تشخیص چهره راننده و اجرای فرمان‌های صوتی هم به این خودرو اضافه شده است.

نیازی نیست اشاره کنیم که در اتاق و داشبورد بی وای دی یانگ وانگ U8 می‌توانید پد شارژر وایرلس، سیستم نورپردازی داینامیک، سقف تمام پانارومیک برقی، صندلی‌های برقی با قابلیت گرمکن و سیستم تهویه هوای دو کاناله با قابلیت تصفیه هوا را پیدا کنید.

شاسی بلند بی وای دی یانگ وانگ U8

به علاوه بی وای دی یانگ وانگ U8 به سیستم سقف کهکشانی هم مجهز است و طبق برنامه‌ ریزی‌ها، گفته می‌شود که در دو نسخه و با فرمت‌های ۵ و ۷ سرنشینه راهی بازار خواهد شد. در نسخه ۵ سرنشینه، پنجره‌های ردیف عقب تا انتهای صندوق امتداد پیدا می‌کنند و حس لیموزین سواری را به سرنشینان می‌دهند. البته خود شاسی بلند بی وای دی یانگ وانگ U8 هم دسته کمی از لیموزین ندارد چرا که طول آن به ۵.۳ متر می‌رسد!

رینگ‌های 22 اینچی با لاستیک‌های 275/50 R22 و دیسک‌های خنک شونده و سیستم DiSus هم در کنار یکدیگر، مجموعه‌ای عجیبی را به وجود می‌آورند که به راننده اجازه می‌دهد تا شیب 32 را بالا برود، در آب‌هایی به عمق 1.5 متر شنا کند، حرکت چرخش تانکی بزند و حتی با چرخ‌های پنچر، بدون مشکل راه برود!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان