پیش بینی جدید قیمت بیت کوین پس از هاوینگ/ جلب توجه بیت کوین ادامه دارد؟

در این خبر به پیش بینی جدید قیمت بیت کوین پس از هاوینگ، پرداخته شده است.

پیش بینی جدید قیمت بیت کوین پس از هاوینگ/ جلب توجه بیت کوین ادامه دارد؟
صفحه اقتصاد -

پیش بینی قیمت بیت کوین پس از هاوینگ توجه بسیاری از فعالان بازار را جلب کرده است؛ از این رو پیگیری این مهم باید تبدیل به عادتی روزانه در بین کلیه علاقه‌مندان این حوزه شود.

پس از رویداد اخیر هاوینگ بیت کوین که پاداش استخراج را از ۶.۲۵ بیت کوین به ۳.۱۲۵ بیت کوین به ازای هر بلاک کاهش داد، تحلیلگران در بیتفینکس تغییر چشمگیری را در بازار بیت کوین پیش‌بینی کرده‌اند. آنها برآورد می‌کنند که عرضه روزانه بیت کوین به‌شدت کاهش یافته و به ارزش ۳۰ میلیون دلار خواهد رسید. این رقم ممکن است به دلیل جریان‌های قوی ورودی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری (ETF) تا پنج برابر توسط تقاضا مورد استقبال قرار گیرد.

تاثیر هاوینگ بر عرضه بیت کوین

رویداد هاوینگ مکانیسمی از پیش تعریف‌شده در پروتکل بیت کوین است که به منظور کاهش نرخ تولید کوین‌های جدید، پاداش برای استخراج بلاک‌های جدید را ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. تحلیلگران بیتفینکس توجه دارند در حالی که عرضه پیش از نصف شدن روزانه تقریباً ۹۰۰ بیت کوین بود، اکنون به حدود ۴۵۰ بیت کوین به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار کاهش یافته است. این کاهش با مدل اقتصادی بلندمدت بیت کوین که طراحی شده است تا عرضه کل آن را به ۲۱ میلیون سکه محدود کند هم‌راستاست و فشار تورم‌زدایی را به عنوان بخشی از جذابیت آن معرفی می‌کند. این موضوع می‌تواند در پیش بینی قیمت بیت کوین پس از هاوینگ موثر باشد.

ورودی‌های ETF در مقابل عرضه جدید بیت کوین

با وجود تعدیل اخیر، جریان‌های ورودی روزانه خالص از صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین مبتنی بر نقطه در ایالات متحده قابل توجه بوده است، که بیش از ۱۵۰ میلیون دلار را شامل می‌شود و عرضه جدید را کمرنگ می‌کند. تحلیلگران بیتفینکس تاکید می‌کنند اگر این سطح از ورودی‌ها ادامه یابد، عرضه کاهش‌یافته بیت کوین جدید ممکن است منجر به فشار عرضه شود که ارزش پیشنهادی بیت کوین را در میان کمیابی افزایش‌یافته تقویت می‌کند. برای پیش بینی قیمت بیت کوین پس از هاوینگ باید این مورد را حتماً در کانون توجه قرار داد.

S62MAQJ5QJAKXNREVXPI2S2U7Y

استراتژی ماینرها و سازگاری بازار

 
گزارش مزبور همچنین تنظیمات در بخش معدن را برجسته می‌کند و توجه دارد که بسیاری از ماینرها بخشی از دارایی‌های BTC خود را در ماه‌های منتهی به نصف شدن به فروش رسانده‌اند. این اقدامی استراتژیک بود تا بتوانند به‌روزرسانی‌ها و سازگاری‌های لازم را برای حفظ سودآوری تحت ساختار پاداش جدید تامین کنند. با وجود این فروش‌ها، به نظر می‌رسد بازار این فشار فروش را به‌خوبی جذب کرده است، با توجه به اینکه هیچ افت قیمت چندانی پیش از نصف شدن مشاهده نشده است، که معمولاً قبل از چنین رویدادهایی رخ می‌دهد.
احساسات بازار و پیش بینی قیمت بیت کوین پس از هاوینگ
جالب اینجاست که بیتفینکس به روند رو به رشد سرمایه‌گذاران اشاره می‌کند که حرکت مستقیم سرمایه‌های خود را از صرافی‌ها به راه‌حل‌های نگهداری سرد امن‌تر انتقال می‌دهند. این رفتار نشان‌دهنده احساسات صعودی در میان سرمایه‌گذاران است که انتظار افزایش قیمت دارند و ترجیح می‌دهند دارایی‌های خود را به شکلی امن‌تر نگه دارند. علاوه بر این، داده‌های زنجیره‌ای جاری که خروج افزایش‌یافته بیت کوین از صرافی‌ها را نشان می‌دهد، این روند را بیشتر تایید می‌کند و نشانه‌ای از تغییر قابل توجه در استراتژی سرمایه‌گذار پس از هاوینگ است.
تجارت نیوز نوشت: در حالی که بازار به تنظیم خود با دینامیک‌های عرضه جدید پس از نصف شدن ادامه می‌دهد، پاسخ قیمت بیت کوین به عنوان یک تمرکز کلیدی باقی می‌ماند؛ در حال حاضر که با قیمت ۶۶,۶۶۰ دلار معامله می‌شود، بیت کوین با افزایش پنج درصدی از زمان رویداد نصف شدن، نشان‌دهنده تاب‌آوری است که برخلاف برخی انتظارات از یک اصلاح قیمت، این تاب‌آوری به همراه شرایط بازار مساعد و رفتارهای سرمایه‌گذار، ممکن است زمینه‌ساز یک دوره صعودی ادامه‌دار در چرخه زندگی رمزارز باشد.
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان