فال شمع فردا ۹ شهریور ۱۴۰۳ | فال شمع امروز ۹ شهریور

فال شمع هم یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌ های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.

فال شمع فردا ۹ شهریور ۱۴۰۳ | فال شمع امروز ۹ شهریور
صفحه اقتصاد -

فال شمع هم یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌ های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای انرژی خاص و ماورائی می کند از این رو فال شمع امروز طرفداران زیادی در بین افراد علاقمند به فال و طالع بینی دارد. برای خواندن فال شمع ما را تا آخر این پست همراهی کنین.

فال متولدین فروردین

فرد متعادل و متکی به نفس و خردمندی هستید که هرچه را آرزو کنید. با تمرکز قوای خود به طرف آن حرکت می کنید و به آن می رسید دیگران نیز به شما اتکا می کنند و از شما کمک میگیرند.

فال متولدین اردیبهشت

اگر مرد هستید با زن زیبا و کدبانویی ازدواج می کنید. اگر زن هستید قدرت و نیروی شما افزایش می یابد و جای پایتان را محکم می کنید.

فال متولدین خرداد

شانس به شما روی می آورد و به موفقیت مالی می رسید. ولی در زمینه عشق و احساسات دچار مشکل می شوید و نمی دانید چه تصمیمی بگیرید. با دیگران مشورت کنید.

فال متولدین تیر

دوستان نادان همیشه باعث بدبختی و بدبیاری می شوند. از آنها احتراز کنید. هر لحظه ممکن است در کمین شما باشند که ضربه ای وارد کنند.

فال متولدین مرداد

احتمال دارد کسی در کمین باشد که به شما صدمه برساند. مراقب حیله و نیرنگ دیگران باشید. با سعی و تلاش خود می توانید به مقامات بالاتر برسید و ارج بیابید.

فال متولدین شهریور

به زودی از شما خواسته می شود که در یک عمل متهورانه شرکت کنید. شجاع باشید و به کمک دیگران بشتابید.

فال متولدین مهر 

با عطوفت و مهربانی و عشق می توانید همه را به سوی خود جلب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید.

فال متولدین آبان

در کارهای خود همیشه به دیگران اتکا دارید و از استقلال می ترسید. وابستگی زیاد به دیگران می تواند خطرناک باشد. بیشتر متکی به خود باشید.

فال متولدین آذر

مراقب نیرنگ و فریب دشمنان خود باشید. از دوستان ناباب خود دوری کنید در تصمیم گیری خود احتیاط بیشتری به خرج دهید.

فال متولدین دی

در آینده دچار گرفتاری و دردسر می شوید ولی قبل از رویایی با آن بهتر است خود را نجات دهید و راه چاره ای پیدا کنید.

فال متولدین بهمن

تصمیم دارید کار بزرگی انجام دهید. تردید و نگرانی را از خود دور کنید. همه جوانب را بسنجید تا توفیق یابید.

فال متولدین اسفند

دوستان صادق و باوفایی در اطراف خود دارید که در هر گرفتاری به شما کمک می رسانند. قدر آنان را بدانید و با آنها مهربانی کنید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد