دانلود مستقیم قسمت ۱۸ سریال غریبه از شبکه سه سیما + لینک تلوبیون

پخش سریال غریبه از اواسط تابستان از شبکه سه سیما آغاز شده است، در این مطلب از صفحه اقتصاد دانلود سریال غریبه قسمت ۱۸ از شبکه سه را آورده ایم.

دانلود مستقیم قسمت ۱۸ سریال غریبه از شبکه سه سیما + لینک تلوبیون
صفحه اقتصاد -

سریال غریبه به کارگردانی سروش محمدزاده درباره جوانی به نام امیرعلی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. امیرعلی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود. در این مطلب با دانلود قسمت هجدهم سریال غریبه از تلوبیون با شما هستیم. این سریال هر شب از شبکه سه منتشر می شود.

دانلود سریال غریبه قسمت ۱۸ از شبکه سه

https://telewebion.com/episode/0xed53e2f

خلاصه داستان قسمت ۱۸ سریال غریبه

امیرعلی که شماره مژگانو از وکیل خان بابائی خواسته بود واسش فرستاده و او به مژگان زنگ میرنه مژگان در حضور پژمان جواب میده که امیرعلی پیگیری نامه رو میکنه او میگه یه سفر کاری واسم پیش اومد و تهران نیستم اومدم بهتون خبر میدم امیرعلی قبول میکنه و میگه مشکلی که نیست؟ اگه کاری ازم برمیاد در خدمتم مژگان میگه نه ولی فقط مادرم فردا عمل داره باید عمل کنه میتونم ازتون بخوام برین پیش دکترش و برسونیتش به بیمارستان؟ امیرعلی قبول میکنه که ادرسو مژگان بهش میده و تلفنو قطع میکنه. پژمان به حیاط میره و به خان بابائی زنگ میزنه و میگه خانم همه چیز روبه راهه ولی یه آدرس داد بهشون خانم میپرسه آدرس کجا؟ پیمان میگه آدرس خونه مادرش و ماجرارو تعریف میکنه که خانم بهش میگه حواست بهش باشه چیزی درباره تلما نگفت؟ او میگه نه نگفت. امیرعلی به سینا میگه حالا چیکار کنیم؟

او میگه هیچی میریم دنبال کاری که بهمون گفت به اون آدرس. وقتی به اونجا میرسن مادر مژگان دم در میاد که امیرعلی باهاش حرف میزنه و میگه منو یادتونه مادر-آن؟ من شوهر تلما دوست مژگانم! او جا میخوره و میگه واسه مژگان اتفاقی افتاده؟ آخه چند روزیه که گوشیشم خاموشه! امیرعلی میگه نه نگران نباشین حالشون خوبه حتما آنتن دهی گوشیش خوب نیست و اینترنت نداره شما نگران نباشین او میگه پس واسه چی اومدین؟ امیرعلی میگه مژگان گفت شمارو ببرم پیش دکتر وقت دکتر قلب دارین او میگه من که قلبم سالمه مشکلی نداره! سینا مشکوک میشه و به حسام زنگ میزنه و میگه آدرس این دکتری که مژگان گفتو دربیار با تمام مشخصات و تلفن گفتن تو فلکه اول صادقیه ست مطبش. پژمان میره پیش مژگان و بهش میگه اون چه دروغی بود که گفتی؟ مژگان میگه چی دروغی؟ پژمان میگه کجا مامانت قلبش مریضه؟

ادامه خلاصه داستان را در اینجا بخوانید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد