جایگزین سریال پایتخت ۴ کدام سریال خواهد بود؟

فصل چهارم سریال پایتخت ماه رمضان از شبکه آی فیلم باز پخش شد و البته رو به اتمام می باشد، در اینجا خواهیم خواند که چه سریالی جایگزین سریال پایتخت 4 خواهد شد.

جایگزین سریال پایتخت 4 کدام سریال خواهد بود؟
صفحه اقتصاد -

سریال پایتخت 4 از سریال های مناسبتی ماه رمضان بود که ابتدا در سال 1394 از شبکه یک پخش شد، این سریال در 22 قسمت ساخته شده است که پخش مجدد آن از شبکه آی فیلم نیز رو به اتمام است، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت پایانی سریال پایتخت 4 کی پخش می شود و چه سریالی جایگزین آن خواهد شد. با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال پایتخت 4 کی پخش می شود؟

قسمت بیست و دوم و پایانی سریال پایتخت 4 در روز 24 فروردین و در ساعت 21 از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد، اگر در این ساعت و این روز موفق به دیدن آن نشدید می توانید تکرار آن را فردای همان روز در ساعات 5 صبح و 13 ظهر به تماشا بنشینید.

پایتخت

داستان این فصل پایتخت درباره انتخاب شدن هما سعادت در انتخابات شورای شهر و رای ندادن نقی به او و همچنین فوت همسر چینی ارسطو (چوچانگ یا راحله) در سانحه هوایی بود. البته گریزی نیز به ساخت غیر قانونی خانه در شمال کشور و انتقال بهبود برای نگهداری بچه فیل ها به کنگو نیز دارد و البته زن گرفتن بابا پنجعلی نیز در این فصل ماجراهای خودش را دارد که آن را جذابتر کرده است.

پایتخت

بعد از سریال پایتخت 4 چه سریالی پخش خواهد شد؟

با اتمام سریال پایتخت 4 از روز 25 فروردین ماه فصل بعدی یعنی فصل پنجم سریال پایتخت جایگزین خواهد شد، سریال پایتخت 5 در نوروز سال 1395 به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده است که مجددا از آنتن شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد