برند جزیره جهانی قشم نباید تخریب شود

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد با اعلام ویژه برنامه‌های این سازمان در سال 1403، از برند جزیره به عنوان امتیازی نام برد که نباید تخریب شود.

برند جزیره جهانی قشم نباید تخریب شود
صفحه اقتصاد -

عادل پیغامی روز شنبه دهم فروردین ماه در نشست و دورهمی صمیمی با فعالان رسانه‌ای قشم، اظهار داشت: قشم با داشتن برند جهانی نه تنها به تمام مردم ایران که به نحوی به مردم تمام جهان تعلق دارد و همه ما در حفظ این برندینگ، مسئول هستیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی در این نشست از پیگیری برای تامین اعتبار پل خلیج فارس، تسریع در حوزه راه‌سازی، توسعه آب جزیره، علاقمندی به توسعه امور فرهنگی با ارائه برنامه از سوی نهادهای مختلف فرهنگی و مشارکت صنوف برای هرچه بهتر برگزار شدن فعالیت‌های سفر قشم به عنوان بخشی از برنامه امسال سازمان منطقه آزاد قشم نام برد.

‎وی در پایان از رسانه‌های جزیره جهانی قشم خواست با نگاهی فراتر از منطقه آزاد، به ظرفیت‌های جزیره جهانی قشم بپردازند و حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی به ویژه امیتاز مردمان خوب این سرزمین آب و آفتاب را به همگان معرفی کنند.

جزیره جهانی قشم به عنوان بزرگترین جزیره غیر مستقل جهان در جنوب ایران قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد