ثبت بیش از ۶۳۷ هزار بازدید از اماکن گردشگری قشم

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: افزون بر 637 هزار بازدید از سایت‌های گردشگری جزیره جهانی قشم طی 12 روز گذشته، به ثبت رسید.

ثبت بیش از 637 هزار بازدید از اماکن گردشگری قشم
صفحه اقتصاد -

ادریس راموز با اعلام این مطلب، اظهار کرد: 637 هزار و 633 بازدید از اماکن گردشگری به ویژه ژئوسایت‌های کم‌نظیر ژئوپارک جهانی قشم ثبت شده که نشانگر علاقمندی آنان به زیبایی‌های عالم خلقت در این جزیره جهانی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی ادامه داد: این میزان بازدید طی 12 روز گذشته (25 اسفند 1402 تا پایان هفتمین روز فروردین) در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و آمار 578 هزار و 458 بازدید انجام شده از ظرفیت‌های گردشگری، نشانگر رشد بیش از 10 درصدی است.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم بیان داشت: میزان اقبال گردشگران جزیره قشم به دره ستاره‌ها و تنگه چاهکوه بیش از دیگر ژئوسایت‌ها بود و پس از آن طولانی‌ترین غار نمکی جهان در غرب جزیره و دره تندیس‌ها قرار دارند.

وی گفت: با پایان یافتن دور نخست سفرها، منتظر ورود دیگر علاقمندان حوزه گردشگری قشم در دور دوم سفرها به این منطقه آزاد هستیم و امیدواریم میهمانان خاطره‌ی خوشی را از حضور در جزیره جهانی قشم این سرزمین آب و آفتاب در آلبوم خود به یادگار بگذارند.

جزیره قشم به عنوان یکی از نقاط مهم گردشگری کشورمان در جنوب ایران، در طول سال به ویژه ایام تعطیلات نوروزی، میزبان انبوه مسافران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان