علت سکته مغزی ابرو گوندش خواننده ترک در حین اجرا چه بود؟ + فیلم

ابرو گوندش خواننده شناخته شده ترک در حین اجرای کنسرت دچار سکته مغزی شد.

علت سکته مغزی ابرو گوندش خواننده ترک در حین اجرا چه بود؟ + فیلم
صفحه اقتصاد -

ویدیویی از لحظه سکته مغزی ابرو گوندش خواننده معروف ترکیه وسط برنامه زنده در فضای مجازی منتشر شده است. ابرو گوندش خواننده شناخته شده ترک که مدتی هم همسر رضا ضراب بود، چندین سال پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی دچار عارضه معزی شد و بر زمین افتاد اما نجات پیدا کرد. پس از این حادثه شایعات زیادی درباره مرگ او مطرح شد. این خواننده به دلیل این اتفاق مدتی از دنیای موسیقی فاصله گرفت و بعد دوباره به این عرصه بازگشت. علت سکته او استرس زیاد، کار و خستگی فراوان و همچنین زیاده روی در مصرف مشروبات گزارش شده است.

بیوگرافی ابرو گوندش

ابرو گوندش در ۱۲ اکتبر ۱۹۷۴ در استانبول به دنیا آمد، نام پدر ابرو، رمضی گوندش و نام مادرش مژگان کومار تاشلی بود.

او در آنکارا به مدرسه ابتدایی رفت اما مدتی بعد به خاطر فقر خانواده‌اش مجبور شد تحصیل را رها کند و در یک خیاطی در استانبول مشغول به کار شود.

وقتی ابرو نوجوان بود کیفیت صدای او کشف شد. یکی از اعضای خانواده ابرو او را نزد نشه دمیرکت برد، نشه دمیرکت از سهامداران شرکت Raks Neşe Müzik بود که یک شرکت ضبط موسیقی در ترکیه است.

دمیرکت تحت تاثیر صدای ابرو قرار گرفت و او را به کورال ساریتاش و سلجوق تکای که تهیه کنندگان موسیقی بودند معرفی کرد. به این ترتیب زندگی حرفه‌ای ابرو گوندش آغاز شد.

او ابتدا مدتی به عنوان همصدا در کنار خوانندگان معروفی ترکی مثل “امل سایین” کار کرد اما در سال ۱۹۹۲ اولین آلبوم خود را با عنوان “مسافر الهی” منتشر کرد آلبومی موفق بود که بیش از یک میلیون نسخه از آن در ترکیه به فروش رسید.

ابرو گوندش وقتی ۱۶ سال داشت با حمدی وردار ازدواج کرد و پس از مدتی از وی جدا شد. در سال ۲۰۰۲ او با یک وکیل به نام عمر دوراک ازدواج کرد.

اما این ازدواج هم مدت زیادی ادامه پیدا نکرد و ابرو در سال ۲۰۱۰ با رضا ضراب تاجر جوان ایرانی- آذربایجانی ازدواج کرد. این زوج یک سال بعد از ازدواج و در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۱ صاحب یک دختر به نام آلارا شدند.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد