فال ابجد فردا پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد فال ابجد فردا پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ برای دوستداران و طرفداران فال و طالع بینی قرار داده ایم.

فال ابجد فردا پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. 

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

امروز باید خیلی احتیاط کنید و دست به عصا حرکت کنید زیرا ممکن اشست درگیر یک حادثه شوید و یا با شخصی بحث کنید که شما را کلافه کند. زندگی خانوادگی برای شما اهمیت زیادی دارد و امروز دوست دارید زمان بیش تری در کنار خانواده باشید و با آن ها وقت بگذرانید و با آن ها درباره موضوعات اخیر صحبت کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

شخصی را دوست دارید اما تاکنون شجاعت آن را نداشتید که به او نزدیک شوید اما حالا فرصتی برای شما پیش می آید که می توانید کمی به او نزدیک تر شوید و احساساتتان را با او در میان بگذارید. امروز مشکلی برای یکی از نزدیکان شما پیش می آید که شما می توانید آن راح ل کنید اما مجبور می شوید برخی از کارهای خود را کنار بگذارید.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

امروز رخدادهایی پیش می آید که شما چندان آن ها درک نمی کنید زیرا واقعیت با انتظارات شما همخوانی ندارد و این مسئله برای شما غیر قابل قبول است اما باید سعی کنید با شرایط کنار بیایید. امروز کمی احساس سرگیجه یا حالت تهوع دارید پس بهتر است در صورت امکان زمان بیش تری را در خانه بمانید و به استراحت بپردازید.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

در حال تلاش هستید تا به اهدافتان برسید هرچند در این راه بارها شکست خورده اید اما با با پشتکار و تلاش می توانید شرایط را بهبود ببخشید و قدم هاسی بعدی خود را محکم تر بردارید. هرچند فردی عجول هستید اما فعلا باید صبور باشید و سعی کنید با صبر و حوصله مشکلات موجود را از سر راه بردارید.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

با یکی از عزیزانتان دعوا می کنید که باعث می شود بیش از احساس ناراحتی و دل شکستگی داشته باشید زیرا فکر می کنید برخی مشکلات هیچ گاه بین شما حل نخواهد شد. لازم است به خودتان مسلط باشید و سعی کنید با شخصی صحبت کنید تا کمی آرام تر شوید و بتوانید به خوبی فکر کنید و تصمیمی منطقی بگیرید.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

امروز شخصی قصد دارد به شما نزدیک تر شود اما باید احتیاط کنید زیرا همه آدم ها با نیت خوبی به شما نزدیک نمی شوند و ممکن است در این بین اهداف دیگری در سر داشته باشند. شخصی به شما یک پیشنهاد شراکت می دهد تا مسائل را حل کند اما این موضع به آن راحتی که فکر می کردید نیست و باید برخی شرایط را مجددا چک کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

امروز بی قرار هستید و دوست دارید از حال شخصی باخبر شوید اما بهتر است به خودتان مسلط باشید و سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید تا خبری از او به دست آورید. چند روز گذشته درگیر مشکلات جسمای بودید که برای شما تحمل آن سخت بوده است اما امروز کمی حالتان بهتر است و می توانید روند عادی زندگی تان را ادامه دهید.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

امروز باید برای حفظ حریم شخصی و مرزهای اخلاقی که دارید با شخصی بحث کنید زیرا دیگران متوجه محدودیت ها و قوانین شما نیستند و در تلاش هستند تا در زندگی شما سرک بکشند. شاید بهتر باشد در چنین مواقعی مستقیما نظرتان را عنوان کنید و از آن ها بخواهید به خواسته ی شما احترام بگذارند.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

در روزهای گذشته با شخصی بحث های تندی داشتید و این درگیری باعث شده بودک می از هم دور تر شوید اما امروز موقعیتی پیش می آید که می توانید به او صحبت کنید و روابطتان را بهبود ببخشید. اگر متاهل هستید گاهی لازم است در رابطه اتان کمی انعطاف به خرج دهید و درباره برخی موضوعات ساده بیخیالی طی کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

امروز در حال جمع آوری وسایلتان هستید و احتمال آن که اسباب کشی داشته باشید زیاد است و یا دلتان بخواهد برخی وسایل خانه را جابجا کنید. اگر قصد خرید وسیله ی برقی یا الکترونیکی را دارید بهتر است مدتی دست نگه دارید زیرا شرایط بازار در حال حاضر به هم ریخته است و قیمت ها ثبات ندارد.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

امروز فکر و خیال هایی ذهنتان را درگیر کرده است و نمی توانید بر روی کارتان تمرکز کنید اما لازم است سعی کنید گره های ذهنتی تان را حل کنید تا بتوانید وظایفتان را انجام دهید. دوست دارید در این هوای اردیبهشتی قدم بزنید اما باید کمی احتیاط کنید و بهتر است با یکی از دوستانتان تماس بگیرید تا شما را همراهی کند.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

اگر با شخصی قهر کرده اید حالا زمان آن رسیده است که پا پیش بگذارید و سعی کنید مشکلات بینتان را حل کنید زیرا این دلخوری می تواند در دراز مدت تاثیر بدی بر رو ی رابطه ی شما بگذارد. به تازگی با شخصی آشنا شده اید که رفتار و حرکاتش برای شما جذاب است و دوست دارید بیش تر با او وقت بگذرانید و بشناسیدش.

فال ابجد فردا

حروف ابجد چیست؟

حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است. در این شیوه که بر پای اولیه خط فنیقی شکل گرفته به هر کدام از حروف یک ارزش عددی داده می‌شود. در واقع اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ بین ۲۸ حرف عربی تقسیم شده است.

در جدول زیر ترتیب حروف «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ» و ارزش عددی هر کدام آمده است.

جدول حروف ابجد

حرف  ارزش حرف ارزش حرف ارزش
ا ۱ ی ۱۰ ق ۱۰۰
ب ۲ ک ۲۰ ر ۲۰۰
ج ۳ ل ۳۰ ش ۳۰۰
د ۴ م ۴۰ ت ۴۰۰
ه ۵ ن ۵۰ ث ۵۰۰
و ۶ س ۶۰ خ ۶۰۰
ز ۷ ع ۷۰ ذ ۷۰۰
ح ۸ ف ۸۰ ض ۸۰۰
ط ۹ ص ۹۰ ظ ۹۰۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

غ ۱۰۰۰

از  حروف ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. برای این کار عدد متناظر با هر یک از حروف واژه مورد نظر را از جدول حروف ابجد در آورده و سپس اعداد را با هم جمع می‌زنیم. برای مثال ابجد اسم علی ۱۱۰ می‌شود به این ترتیب که ع. برابر با ۷۰، ل. برابر با ۳۰ و‌ ی برابر با ۱۰ است و مجموع این اعداد ۱۱۰ می‌شود. در فارسی به این معادل سازی حساب جمل بر وزن گسل گفته می‌شود.

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسانتر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ»

در مورد حروف فارسی که الفبای ابجد آنها را ندارد یعنی “پ”، “چ”، “ژ”، و “گ”، عدد ابجد آنها برابر با حرف مشابه آن ها در عربی در نظر گرفته شود؛ پ= ب، چ = ج، ژ= ز، و گ= ک. در برخی منابع برای محاسبه ابجد اسامی که در آنها این حروف فارسی به کار برده شده است، به جای در نظر گرفتن عدد حروف عربی مشابه، ارزش عددی آنها را برابر صفر محسوب می کنند. در منابعی نیز به “گ” ارزش دوهزار، به “چ” ارزش سه هزار، به “پ” ارزش چهارهزار و به “ژ” ارزش پنج هزار داده اند.

گاه در کلماتی، یک حرف مشد است که در خواندن دو حرف و در نوشتن یک حرف است مانند کلمه محمّد که حرف م در آن مشدد است. بنابراین عدد محمد؛ ٩٢ است ، نه ١٣٢ ! 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد